SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grappen over Ringo slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door peaceman op 26-12-2013 11:07:52 ]I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Ja doe ik ookquote:Op donderdag 26 december 2013 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gewoon streampje pakken en tegelijk de Top luisteren
Mag ik Trijntje scheelhuis daar aan toe voegen?quote:Op donderdag 26 december 2013 10:48 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Celine Dion heb je gemist... met de auto
Je gaat toch niet je auto op het spoor zetten?quote:Op donderdag 26 december 2013 10:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mag ik Trijntje scheelhuis daar aan toe voegen?
quote:
Nee.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Tong eigenlijk weer gebanned?
Is hij niet in onzin aan het baggeren?quote:Op donderdag 26 december 2013 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2013 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kijk in z'n profielquote:Op donderdag 26 december 2013 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, daar doe ik geen uitspraken over, ik kan je wel verzekeringen dat ik er veel voor over zou hebben.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je gaat toch niet je auto op het spoor zetten?
Je auto blijkbaarquote:Op donderdag 26 december 2013 10:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nou, daar doe ik geen uitspraken over, ik kan je wel verzekeringen dat ik er veel voor over zou hebben.
duhquote:Op donderdag 26 december 2013 10:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Is hij niet in onzin aan het baggeren?
Oh, hoezo? Kinderen willen niet?quote:
Ik heb er inmiddels eentje naar boven gestuurd. Pffff.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Oh, hoezo? Kinderen willen niet?
Ze zijn zo lief als ze slapenquote:
naar boven dan!quote:Op donderdag 26 december 2013 10:53 schreef Lonaa het volgende:
Ik realiseer me door die kinderenpost ineens dat ik waarschijnlijk de kleine opdonder uit het topic ben.
Het viel me wel op, dat er meer "nieuwe" dingen in de lijst staan, dus dat zo ubest eens zo kunnen zijn.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:53 schreef Micson het volgende:
Wat ik me afvroeg trouwens: De Top 2000 is nu meer dan tien jaar oud. Zijn er nu ook veel minder nummers uit de jaren '50 en '60, aangezien die generatie langzaam aan het uitsterven is?
Zou wel jammer zijn, dan raken we over tien jaar ook veel '70s platen kwijt.
Volgens mij is Ajacied bijna 16quote:Op donderdag 26 december 2013 10:53 schreef Lonaa het volgende:
Ik realiseer me door die kinderenpost ineens dat ik waarschijnlijk de kleine opdonder uit het topic ben.
Ja, papa.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 26 december 2013 10:53 schreef Lonaa het volgende:
http://pino112.nl/top2000/decenniumquote:Op donderdag 26 december 2013 10:53 schreef Micson het volgende:
Wat ik me afvroeg trouwens: De Top 2000 is nu meer dan tien jaar oud. Zijn er nu ook veel minder nummers uit de jaren '50 en '60, aangezien die generatie langzaam aan het uitsterven is?
En de kwaliteit gaat omhoogquote:Op donderdag 26 december 2013 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens hebben we nu al meer dan 2x zoveel topics gesloten cq volgepraat op de 26e als in 2010 #nuttelozefeitjes
quote:Op donderdag 26 december 2013 10:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
23.
En ik begreep al dat ik niet het broekie ben.
Ik hoop het toch echt niet. Muziek barbaren die al die nieuwe shit erin gooienquote:Op donderdag 26 december 2013 10:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het viel me wel op, dat er meer "nieuwe" dingen in de lijst staan, dus dat zo ubest eens zo kunnen zijn.
Heeft lang geduurdquote:Op donderdag 26 december 2013 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah mijn favoriete Beatleplaat voor '66 komt langs
Ik ga eens kijken, mijn bevindingen post ik hierquote:Op donderdag 26 december 2013 10:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://pino112.nl/top2000/decennium
Kijk en vergelijk.
quote:
Naja, er wordt op zich wel mooie nieuwe muziek gemaakt. Aan de andere kant, veel van die nummers staan er dit jaar in, en volgend jaar of het jaar daarop niet meer.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik hoop het toch echt niet. Muziek barbaren die al die nieuwe shit erin gooien
Ja, maar van die evergreens die een beetje vergeten zijn doen het niet meer. Ik zal nooit op The Byrds of The Hollies stemmen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Er zijn gelukkig ook veel mensen van rond de veertig die de nummers uit de jaren 50 en 60 waarderen, het is alleen zo jammer dat die skyradiostemmers met meer zijn
De beste MUD-plaat in mijn ogen, 'Tigerfeet' hoorde ik al in het eerste uur vlakbij nummer 2000. Dus ik vrees met vreze.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:53 schreef Micson het volgende:
Ik ben opgegroeid met muziek uit die tijd omdat mijn ouders er van hielden. Ik ben het dus zelf ook erg gaan waarderenquote:Op donderdag 26 december 2013 10:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Er zijn gelukkig ook veel mensen van rond de veertig die de nummers uit de jaren 50 en 60 waarderen, het is alleen zo jammer dat die skyradiostemmers met meer zijn
Heb je dat zelf gemaakt trouwens? Erg handig, ik was al steekproeven aan het houden in de gehele lijst, maar dit gaat veel beter natuurlijk.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://pino112.nl/top2000/decennium
Kijk en vergelijk.
goede opvoedingquote:Op donderdag 26 december 2013 10:58 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met muziek uit die tijd omdat mijn ouders er van hielden. Ik ben het dus zelf ook erg gaan waarderen
quote:Op donderdag 26 december 2013 10:58 schreef Micson het volgende:
[..]
Heb je dat zelf gemaakt trouwens? Erg handig, ik was al steekproeven aan het houden in de gehele lijst, maar dit gaat veel beter natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |