dat zweetquote:Op woensdag 25 december 2013 23:12 schreef Prof.Major-Tom het volgende:
het is te ruiken hier al die zweet![]()
![]()
![]()
![]()
Ja in de jaren 80 bestond ik nog nietquote:
Tja conditie hebben FOK!kers niet natuurlijkquote:Op woensdag 25 december 2013 23:12 schreef Prof.Major-Tom het volgende:
het is te ruiken hier al die zweet![]()
![]()
![]()
![]()
Die is van voor mijn tijd...quote:Op woensdag 25 december 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
De enige film die ik 2x in de bios heb gezien is Saturday Night Fever
De enige...ow waccht, ik heb geloof ik nog nooit een film 2 keer in de bios gezienquote:Op woensdag 25 december 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
De enige film die ik 2x in de bios heb gezien is Saturday Night Fever
in je vaders verrekijkerquote:Op woensdag 25 december 2013 23:12 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ja in de jaren 80 bestond ik nog niet![]()
ik heb een prima conditie. als ik maar niet ga sporten of dansenquote:Op woensdag 25 december 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja conditie hebben FOK!kers niet natuurlijk
Kijk, daar heb je het al, en wij leefden er op losquote:Op woensdag 25 december 2013 23:12 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ja in de jaren 80 bestond ik nog niet![]()
Ik heb wel eens geprobeerd nummer 1 poster van de dag te worden, maar man man man dat hou ik niet vol joh!quote:Op woensdag 25 december 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja conditie hebben FOK!kers niet natuurlijk
quote:Op woensdag 25 december 2013 23:12 schreef FritsFlits het volgende:
Beetje gek met mijn beroep maar ik heb Dirty Dancing ook altijd goed weten te ontwijken
Is je wel ns gelukt toch?quote:Op woensdag 25 december 2013 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geprobeerd nummer 1 poster van de dag te worden, maar man man man dat hou ik niet vol joh!
Maar Dennis doet het wel leuk. Bij het introspel herkende ik alle intro's van ze, ookal kende ik het nummer nietquote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 23:14 schreef Ivy_Mike het volgende:
Heerlijk TOP 2000 luisteren met die warme sound van mijn buizenradio
[ afbeelding ]
OH damn wat moet ik daar nou op zeggen... daar heb ik dan wel weer conditie voor.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geprobeerd nummer 1 poster van de dag te worden, maar man man man dat hou ik niet vol joh!
Toen ging ik uit mijn plaat en moest ik een maand op het infuus.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is je wel ns gelukt toch?
Dat ga ik waarschijnlijk missen, dus dat valt dan weer mee.quote:
Record van Jimbo is nog niet verbeterd... dus doe je best.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is je wel ns gelukt toch?
Understatementquote:Op woensdag 25 december 2013 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
OH damn wat moet ik daar nou op zeggen... daar heb ik dan wel weer conditie voor.
alleen die in mijn hand...quote:
Kan niet zonder ABOquote:Op woensdag 25 december 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Record van Jimbo is nog niet verbeterd... dus doe je best.
Zal ik nooit gaan halenquote:Op woensdag 25 december 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar??quote:Op woensdag 25 december 2013 23:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik heb nog drank staan.. Gratis af te halen.
ai..... we hebben woorden zonder woorden.....quote:
In de kastquote:
Adres?quote:Op woensdag 25 december 2013 23:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik heb nog drank staan.. Gratis af te halen.
Is dat 100% onmogelijk zonder abo ja?quote:
heb je op racoon of blof gestemd?quote:
Jij blijft plakkenquote:
Uhm, neequote:Op woensdag 25 december 2013 23:16 schreef Homdeck het volgende:
[..]
heb je op racoon of blof gestemd?
Jawel.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij had hij toen ook geen ABO
misschien moet je de vloer eens dweilen danquote:
Dat was ooit van mij, in een ver verledenquote:Op woensdag 25 december 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit nummer? Vre-se-lijk!quote:Op woensdag 25 december 2013 23:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik bler gewoon weer gezellig mee met dit bombastische nummer
Behalve als je een knotsgekke pot bent.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat 100% onmogelijk zonder abo ja?
Ik vind jou ook niet zo.quote:
dan mag jij wel bestaanquote:
Ok.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind jou ook niet zo.
quote:Op woensdag 25 december 2013 23:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind jou ook niet zo.
quote:
Dit ja.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Behalve als je een knotsgekke pot bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |