OH damn wat moet ik daar nou op zeggen... daar heb ik dan wel weer conditie voor.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geprobeerd nummer 1 poster van de dag te worden, maar man man man dat hou ik niet vol joh!
Toen ging ik uit mijn plaat en moest ik een maand op het infuus.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is je wel ns gelukt toch?
Dat ga ik waarschijnlijk missen, dus dat valt dan weer mee.quote:
Record van Jimbo is nog niet verbeterd... dus doe je best.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is je wel ns gelukt toch?
Understatementquote:Op woensdag 25 december 2013 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
OH damn wat moet ik daar nou op zeggen... daar heb ik dan wel weer conditie voor.
alleen die in mijn hand...quote:
Kan niet zonder ABOquote:Op woensdag 25 december 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Record van Jimbo is nog niet verbeterd... dus doe je best.
Zal ik nooit gaan halenquote:Op woensdag 25 december 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar??quote:Op woensdag 25 december 2013 23:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik heb nog drank staan.. Gratis af te halen.
ai..... we hebben woorden zonder woorden.....quote:
In de kastquote:
Adres?quote:Op woensdag 25 december 2013 23:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik heb nog drank staan.. Gratis af te halen.
Is dat 100% onmogelijk zonder abo ja?quote:
heb je op racoon of blof gestemd?quote:
Jij blijft plakkenquote:
Uhm, neequote:Op woensdag 25 december 2013 23:16 schreef Homdeck het volgende:
[..]
heb je op racoon of blof gestemd?
Jawel.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij had hij toen ook geen ABO
misschien moet je de vloer eens dweilen danquote:
Dat was ooit van mij, in een ver verledenquote:Op woensdag 25 december 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit nummer? Vre-se-lijk!quote:Op woensdag 25 december 2013 23:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik bler gewoon weer gezellig mee met dit bombastische nummer
Behalve als je een knotsgekke pot bent.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat 100% onmogelijk zonder abo ja?
Ik vind jou ook niet zo.quote:
dan mag jij wel bestaanquote:
Ok.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind jou ook niet zo.
quote:Op woensdag 25 december 2013 23:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind jou ook niet zo.
quote:
Dit ja.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Behalve als je een knotsgekke pot bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |