D, je wordt wel steeds aantrekkelijker hoor, met je jas en nu deze bekentenisquote:Op woensdag 25 december 2013 23:09 schreef D. het volgende:
Nou, nog maar een bekentenis: hier heb ik het singletje nog van liggen
quote:Op woensdag 25 december 2013 23:09 schreef D. het volgende:
quote:Op woensdag 25 december 2013 23:09 schreef D. het volgende:
Je oom vertelde over zijn dolle duikavonden en dirty dansjes?quote:Op woensdag 25 december 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
1. Ik kom oorspronkelijk niet uit Groningen.
2. Hij is getrouwd met een Brabantse.
Zeg, ik sta hier dirty te dancen alsof mijn leven er vanaf hangt hoorquote:Op woensdag 25 december 2013 23:09 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
niet zo verlegen je lijkt D. wel die niet zijn O'Neill jas durft te showen
Ik 1 keer en dat was voldoende.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:10 schreef laxus13 het volgende:
heb de film nog nooit gezien eerlijk gezegd
ik denk al wat slingert daar zo....quote:Op woensdag 25 december 2013 23:10 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, ik sta hier dirty te dancen alsof mijn leven er vanaf hangt hoor
quote:Op woensdag 25 december 2013 23:10 schreef laxus13 het volgende:
Die domme blik van hem en altijd zwaaien als hij de kantine binnen loopt, en denken dat iedereen hem kent. Toen mijn oom deed alsof hij Hansie niet kende was Hansie enorm op zijn pik getrapt.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ging ie met een jasje gooien?
quote:Op woensdag 25 december 2013 23:10 schreef laxus13 het volgende:
Excusesquote:Op woensdag 25 december 2013 23:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik denk al wat slingert daar zo....
quote:Op woensdag 25 december 2013 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die domme blik van hem en altijd zwaaien als hij de kantine binnen loopt, en denken dat iedereen hem kent. Toen mijn oom deed alsof hij Hansie niet kende was Hansie enorm op zijn pik getrapt.
Hansie werd wel geprezen om zijn connecties in het bedrijfsleven.
Mijn neefje (van de F'jes van Cuijk) over Hansie: "Dat is die man die altijd boos wordt."
De enige film die ik 2x in de bios heb gezien is Saturday Night Feverquote:Op woensdag 25 december 2013 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
De enige film die ik 2x in de bioscoop heb gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |