*woensdagquote:Op woensdag 25 december 2013 22:52 schreef Life2.0 het volgende:
mag je op zondag wel biljetten aanplakken van god?
Dit dus. Maar de christenen hebben sowieso wel iets met ophangen.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:52 schreef Life2.0 het volgende:
mag je op zondag wel biljetten aanplakken van god?
meer iets met brandende lichtjes, al dan niet vastgebonden vrouwenquote:Op woensdag 25 december 2013 22:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit dus. Maar de christenen hebben sowieso wel iets met ophangen.
moet je terug sturen dan god graag wilt dat ze iedereen liefhebbenquote:Op woensdag 25 december 2013 22:56 schreef maily het volgende:
Er was een paar weken geleden een topic over een winkelier die een brief had gekregen van kerkgangers (met een heel bijzonder handschrift), met de melding dat die man klandizie zou verliezen als hij zondags ook open zou gaan...
Net zo weinig als jij zo te zienquote:Op woensdag 25 december 2013 22:47 schreef tong80 het volgende:
Hebben die Christen-fundalementisten niks beters te doen op eerste Kerstdag ?
Ik neem dat ze daarbij wel rekening houden met het door het varken zo hard verdiende zondagsrust momentje en het dus op maandag doen.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:11 schreef tong80 het volgende:
Ik kan niet quoten eight.
Ik ga mijn mening niet opdringen aan anderen vanwegen een standpunt.
Ben Ajacied maar gun iedereen zijn zondagmiddag bij Feyenoord.
Verder mag van mij iedereen doen wat ie zelf wil. Zal me een worst wezen als zo'n Christen uit een insectdorp z'n leuter in een varken willen duwen. Ieder z'n meug. Maar me er niet mee lastig.
1 pamflet ophangen noem ik niet opdringen.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:11 schreef tong80 het volgende:
Ik kan niet quoten eight.
Ik ga mijn mening niet opdringen aan anderen vanwegen een standpunt.
Ben Ajacied maar gun iedereen zijn zondagmiddag bij Feyenoord.
Verder mag van mij iedereen doen wat ie zelf wil. Zal me een worst wezen als zo'n Christen uit een insectdorp z'n leuter in een varken willen duwen. Ieder z'n meug. Maar me er niet mee lastig.
Ik kan me niet herinneren daar camerabeelden van gezien te hebben op internet, ondanks dat het hem ook niet in dank werd afgenomen. Maar als mensen niet meer bij een winkel willen kopen is dat toch prima? Dat is marktwerking, wat willen betalende klanten?quote:Op woensdag 25 december 2013 23:31 schreef tong80 het volgende:
Ach Luther veranderde de kerkgemeenschap met één briefje aan een kerkdeur.
quote:Namens alle medewerkers wensen wij onze klanten prettige en RESPECT-VOLLE KERSTDAGEN.
Gelukkig kunnen diverse KERK-gezindte of individu het niet laten nu ook ons pand te gaan behangen en dat op eerste Kerstdag!
Hopelijk staan ze mooi op de camera beelden zodat we deze na de feestdagen zonder enig respect voor privacy gewoon de pers in kunnen slingeren, en overal kunnen plaatsen!
Neem aan dat onze lieve Heer dit vast ook gezien heeft.
Gelukkig in maart verkiezingen en snappen dit soort mensen dat met slechts 4% stemmen er ook 96% anders denkenden zijn
Geniet van uw Kerstdagen en vanaf vrijdag ontvangen we u weer graag in de gezelligste Albert Heijn van de regio
Management en directie
AH van der Poel
Professioneel en stijlvol van AH.. notquote:.. zodat we deze na de feestdagen zonder enig respect voor privacy gewoon de pers in kunnen slingeren
in de ogen van de meeste mensen was Maarten Luther dus ook een vandalistquote:Op woensdag 25 december 2013 22:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://www.facebook.com/(...)4208108602397&type=1
Hier het genoemde facebooklinkje.
Ik verbaas me over het gebrek aan klasse van de eigenaar van het AH facebookaccount.
Ik verbaas me ook dat mensen een pamflet ophangen als vandalisme beschouwen
Iets bekladden wat niet van jou is, is vandalisme. Best simpel.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
in de ogen van de meeste mensen was Maarten Luther dus ook een vandalist
Een eigen mening mag dus alleen als die overeenkomt met die van jou?quote:Op woensdag 25 december 2013 23:06 schreef Syntos het volgende:
Hebben sommige mensen niks beters te doen dan anderen hun geloof en idealen op te dringen?
Zelfde als dat soort wat je op straat aan gaat houden en je voor heiden uitscheld als je een eigen mening hebt .![]()
Zo lang je er anderen niet lastig mee gaat vallen.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:57 schreef heite het volgende:
[..]
Een eigen mening mag dus alleen als die overeenkomt met die van jou?
Dus een eigen mening mag je alleen hebben als die niet, direct of indirect, voortkomt uit geloof. Want in dat geval moet je je mening vooral voor je houden.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:58 schreef Syntos het volgende:
[..]
Zo lang je er anderen niet lastig mee gaat vallen.
Als je besluit te gaan protesteren tegen een winkel omdat ze op een dag open zijn wat van je geloof niet mag, en er vanuitgaand dat diegene wil dat desbetreffende winkel op zondag dicht is, dan probeer je naar mijn mening anderen jou geloof en idealen op te dringen.
Geloof heeft hier geen ruk mee te maken.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:11 schreef heite het volgende:
[..]
Dus een eigen mening mag je alleen hebben als die niet, direct of indirect, voortkomt uit geloof. Want in dat geval moet je je mening vooral voor je houden.
Zoiets?
Dus eigenlijk mag niemand bezwaar maken tegen een situatie waarmee hij het oneens is?quote:Op donderdag 26 december 2013 01:16 schreef Syntos het volgende:
[..]
Geloof heeft hier geen ruk mee te maken.![]()
Al ging het over vegetariers die eisen dat een supermarkt geen vlees meer verkoopt, blifjt het voor mij hetzelfde. In beide situaties probeert iemand een ander zijn mening op te dringen omdat diegene het niet met iemand eens is.
Nogal een verschil tussen het hebben van een mening, en zeggen dat iemand jou mening moet delen.
Dat mag. Maar vraag je zelf eerst maar eens af of het wel redelijk is.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:25 schreef heite het volgende:
Dus eigenlijk mag niemand bezwaar maken tegen een situatie waarmee hij het oneens is?
Kinderarbeid en een supermarkt die op zondag open is.quote:Niet tegen dingen als eieren uit een legbatterij en plofkippen, maar ook niet tegen het feit dat verkochte kleding gemaakt is door kinderen in een of ander Aziatisch land?
Nou nou, en wat is het hier bij de C1000 in het dorp (de supermarkt in kwestie) sindsdien uitgestorven.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:56 schreef maily het volgende:
Er was een paar weken geleden een topic over een winkelier die een brief had gekregen van kerkgangers (met een heel bijzonder handschrift), met de melding dat die man klandizie zou verliezen als hij zondags ook open zou gaan...
Kan zijn dat jij dat niet zo ziet, maar waarom mag een ander dat niet vinden? Als ik van stieren zou houden en niet bij de AH wil komen omdat ze toevallig elk jaar met het hele personeel naar een stierenvechter gaan kijken is dat toch prima? Stemmen doe je dan vredig met je voeten.... Het zou anders liggen als deze mensen met verf de winkel hadden besmeurd, nu is het vooral een domme actie van een gefrustreerde AH supermarktmanager, op tv zijn ze altijd zo leuk.....quote:Op donderdag 26 december 2013 01:26 schreef Syntos het volgende:
[..]
Dat mag. Maar vraag je zelf eerst maar eens af of het wel redelijk is.
Als het om levens gaat, oke. Maar om een winkel die op zondag is?
Protesteren tegen een kernreactor midden in je woonwijk wat gevaarlijk kan zijn, of op zondag kunnen winkelen wat voor veel mensen een uitkomst kan zijn zonder extra overlast.
[..]
Kinderarbeid en een supermarkt die op zondag open is.
Goede vergelijking.
Dit.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:08 schreef Ringo het volgende:
Leuk, zo'n hork van een winkelmanager en diens reactie à la GeenStijl of PVV. Eén pamflet op zijn pui is voor deze proleet al genoeg om de "dader" aan de publieke schandpaal te nagelen. Wat een niveau weer. Ik mag hopen dat deze stoere cowboy ook op het hoofdkantoor nog eens zijn gal mag spuien. En meteen een lesje reputatiemanagement krijgt.
Zijn er islamitische bedrijven die hun winkels sluiten op feestdagen? We hebben hier 4 winkels in een winkelcentra hier, waarvan ik zeker weet dat de eigenaar moslim is. Zijn hooguit in de zomervakantie een paar weken gesloten. Ik haal daar de eieren/groente en soms vlees (ligt aan de visite)quote:Op donderdag 26 december 2013 03:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik zou voor de grap op een islamitische feestdag zo'n pamflet moeten ophangen bij een AH. Kijken hoe ze dan reageren
Wat een randmongool, de knakker die dat heeft geschreven.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:45 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]Die christen beheerst tenminste zichzelf en de Nederlandse taal een beetje.
Ik fietste gister op m'n racefiets door een dorpje en werd afkeurend en kwaad aangekeken door dat tuig dat net de kerk uitkwamquote:Op woensdag 25 december 2013 23:06 schreef Syntos het volgende:
Hebben sommige mensen niks beters te doen dan anderen hun geloof en idealen op te dringen?
Zelfde als dat soort wat je op straat aan gaat houden en je voor heiden uitscheld als je een eigen mening hebt .![]()
dit inderdaad. Wat een tokkie-reactie. Op gs ook al oproepen tot lynchpartijen! Er is geen diefstal gepleegd oid.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://www.facebook.com/(...)4208108602397&type=1
Hier het genoemde facebooklinkje.
Ik verbaas me over het gebrek aan klasse van de eigenaar van het AH facebookaccount.
Ik verbaas me ook dat mensen een pamflet ophangen als vandalisme beschouwen
Dat je met zo,n ontwikkelingsniveau nog manager kunt worden.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:45 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]Die christen beheerst tenminste zichzelf en de Nederlandse taal een beetje.
Idd. Ik dacht eerst dat ze de hele pui hadden volgeplakt met dat pamflet. Nu is het bericht wel ernstig overtrokken.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:07 schreef heite het volgende:
En het op de deur plakken van een briefje vandalisme noemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |