*woensdagquote:Op woensdag 25 december 2013 22:52 schreef Life2.0 het volgende:
mag je op zondag wel biljetten aanplakken van god?
Dit dus. Maar de christenen hebben sowieso wel iets met ophangen.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:52 schreef Life2.0 het volgende:
mag je op zondag wel biljetten aanplakken van god?
meer iets met brandende lichtjes, al dan niet vastgebonden vrouwenquote:Op woensdag 25 december 2013 22:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit dus. Maar de christenen hebben sowieso wel iets met ophangen.
moet je terug sturen dan god graag wilt dat ze iedereen liefhebbenquote:Op woensdag 25 december 2013 22:56 schreef maily het volgende:
Er was een paar weken geleden een topic over een winkelier die een brief had gekregen van kerkgangers (met een heel bijzonder handschrift), met de melding dat die man klandizie zou verliezen als hij zondags ook open zou gaan...
Net zo weinig als jij zo te zienquote:Op woensdag 25 december 2013 22:47 schreef tong80 het volgende:
Hebben die Christen-fundalementisten niks beters te doen op eerste Kerstdag ?
Ik neem dat ze daarbij wel rekening houden met het door het varken zo hard verdiende zondagsrust momentje en het dus op maandag doen.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:11 schreef tong80 het volgende:
Ik kan niet quoten eight.
Ik ga mijn mening niet opdringen aan anderen vanwegen een standpunt.
Ben Ajacied maar gun iedereen zijn zondagmiddag bij Feyenoord.
Verder mag van mij iedereen doen wat ie zelf wil. Zal me een worst wezen als zo'n Christen uit een insectdorp z'n leuter in een varken willen duwen. Ieder z'n meug. Maar me er niet mee lastig.
1 pamflet ophangen noem ik niet opdringen.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:11 schreef tong80 het volgende:
Ik kan niet quoten eight.
Ik ga mijn mening niet opdringen aan anderen vanwegen een standpunt.
Ben Ajacied maar gun iedereen zijn zondagmiddag bij Feyenoord.
Verder mag van mij iedereen doen wat ie zelf wil. Zal me een worst wezen als zo'n Christen uit een insectdorp z'n leuter in een varken willen duwen. Ieder z'n meug. Maar me er niet mee lastig.
Ik kan me niet herinneren daar camerabeelden van gezien te hebben op internet, ondanks dat het hem ook niet in dank werd afgenomen. Maar als mensen niet meer bij een winkel willen kopen is dat toch prima? Dat is marktwerking, wat willen betalende klanten?quote:Op woensdag 25 december 2013 23:31 schreef tong80 het volgende:
Ach Luther veranderde de kerkgemeenschap met één briefje aan een kerkdeur.
quote:Namens alle medewerkers wensen wij onze klanten prettige en RESPECT-VOLLE KERSTDAGEN.
Gelukkig kunnen diverse KERK-gezindte of individu het niet laten nu ook ons pand te gaan behangen en dat op eerste Kerstdag!
Hopelijk staan ze mooi op de camera beelden zodat we deze na de feestdagen zonder enig respect voor privacy gewoon de pers in kunnen slingeren, en overal kunnen plaatsen!
Neem aan dat onze lieve Heer dit vast ook gezien heeft.
Gelukkig in maart verkiezingen en snappen dit soort mensen dat met slechts 4% stemmen er ook 96% anders denkenden zijn
Geniet van uw Kerstdagen en vanaf vrijdag ontvangen we u weer graag in de gezelligste Albert Heijn van de regio
Management en directie
AH van der Poel
Professioneel en stijlvol van AH.. notquote:.. zodat we deze na de feestdagen zonder enig respect voor privacy gewoon de pers in kunnen slingeren
in de ogen van de meeste mensen was Maarten Luther dus ook een vandalistquote:Op woensdag 25 december 2013 22:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://www.facebook.com/(...)4208108602397&type=1
Hier het genoemde facebooklinkje.
Ik verbaas me over het gebrek aan klasse van de eigenaar van het AH facebookaccount.
Ik verbaas me ook dat mensen een pamflet ophangen als vandalisme beschouwen
Iets bekladden wat niet van jou is, is vandalisme. Best simpel.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
in de ogen van de meeste mensen was Maarten Luther dus ook een vandalist
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |