Ik heb 2 wel gezien, volgens mij zelfs in de bioscoop.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ben ik de enige die Home Alone 2,3, 4 en 5 niet heeft gezien?
De tip er bij van Oh zelf zegt ook veelquote:Op woensdag 25 december 2013 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh, ik moet lachen om een niet nader te noemen handgemaakt cadeau, dat ik op FB zie
Dát was ook mijn lachmomentquote:Op woensdag 25 december 2013 22:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De tip er bij van Oh zelf zegt ook veel
Vanaf 3 is het zonder die jengel.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb 2 wel gezien, volgens mij zelfs in de bioscoop.
3. 4 en 5 niet, wat ik me kan herinneren.
quote:
Nee nee ho ho ho, dat hebben ze zo voor dr gekocht als kado maar zij wil er weer met haar tengels overheen gaan schilderen, draakquote:Op woensdag 25 december 2013 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh, ik moet lachen om een niet nader te noemen handgemaakt cadeau, dat ik op FB zie
Oh lordie, lordquote:Op woensdag 25 december 2013 22:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee ho ho ho, dat hebben ze zo voor dr gekocht als kado maar zij wil er weer met haar tengels overheen gaan schilderen, draak
Jaquote:Op woensdag 25 december 2013 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh lordie, lord![]()
Sommige mensen hebben teveel expressie om los te laten waaien
Nicequote:Op woensdag 25 december 2013 22:19 schreef oh-oh het volgende:
Deze kreeg ze ook, die vind ik wel tof!
[ afbeelding ]
Maar volgens mij kan ik dit ook nog wel kleien![]()
En ik kan heul niet kleien
Dat ziet eruit alsof ze het pas gelast hebben toen het al geverfd wasquote:Op woensdag 25 december 2013 22:17 schreef oh-oh het volgende:
Hahahaha ik keek net even bij haar kerstfoto´s.
Deze kreeg ze kado![]()
[ afbeelding ]
Vinzeookmooi
Hout? Oh wat tof zegquote:Op woensdag 25 december 2013 22:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh het is van hout geloof ik. Tof. Dat zou ik wel es willen leren!
Als ik zie hoeveel die blaag van dr voor kerst krijgt word ik er bijna ongepast van zeg
Dat is houtsnijwerk ja.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh het is van hout geloof ik. Tof. Dat zou ik wel es willen leren!
Als ik zie hoeveel die blaag van dr voor kerst krijgt word ik er bijna ongepast van zeg
I think they did just thatquote:Op woensdag 25 december 2013 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat ziet eruit alsof ze het pas gelast hebben toen het al geverfd was
Kan ik dat?quote:
Is niet heel moeilijk, het proberen waard. Grote kans trouwens dat dat beeldje geen "echt" houtsnijwerk is maar een of ander kunsthars afgietsel dat op houtsnijwerk moet lijken. Dat heb ik ook nog wel eens gezien.quote:
Gutsen.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb zo een setje met van die mesjes, hoe heten ze nog es?
Ik vind dat dus echt doodeng he
Ik hou van het woord gutsenquote:
Ja als ik met pensioen ben en mijn ogen en vingers minder nodig heb dan nuquote:Op woensdag 25 december 2013 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
Anders gewoon een keer met een groot blok hout, werktafel en beitel gaan lummelen
Het is net als met Vaduz, ik vind jou ook zo'n alleskunner! Potlood achter je oor en hoppakee.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja als ik met pensioen ben en mijn ogen en vingers minder nodig heb dan nu
Zelfs 1 nog nooit gezien.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ben ik de enige die Home Alone 2,3, 4 en 5 niet heeft gezien?
Lukrker.quote:
Iets met kleien zekerquote:Op donderdag 26 december 2013 10:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik was zelfs al met woorden bezig geweest om een voorbeeld te bedenken
Hand- en vingerwerk met name!quote:
It's my favoritequote:Op donderdag 26 december 2013 10:55 schreef Pagan het volgende:
Handenarbeid klonk nog nooit zo leuk.
Ik had de hele dag weinig gegeten en flink geschaatst en gewandeld, dus hij knalde er even in.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:09 schreef Pagan het volgende:
Als je normaal niet of weinig drinkt dan voel de dat wel. ja.
Het is hier redelijk windstil, misschien dat we straks de tuinhaard aansteken, een verlate midwinterviering houden.
Oehquote:Op donderdag 26 december 2013 12:57 schreef oh-oh het volgende:
Jawohl!
Hope you like!
Met aardappelkroketjes en die homoerwten
YOLOquote:Op donderdag 26 december 2013 13:07 schreef oh-oh het volgende:
Ja die erwten zijn een risico maar hee, take a walk on the wild side he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op donderdag 26 december 2013 18:13 schreef oh-oh het volgende:
Volgens Chico is de hachee erg lekker!
Je moet ook niet gelijk achterin de Kama Sutra beginnen. Gewoon langzaam opbouwen.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:02 schreef Barbaaf het volgende:
Spit![]()
SMS'je vangehad, werkt beter dan Ibuprofen
Precies, genoeg handwerktips gegeven gister.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:58 schreef Pagan het volgende:
[..]
Je moet ook niet gelijk achterin de Kama Sutra beginnen. Gewoon langzaam opbouwen.
Zou ze mij willen adopteren denk je?quote:Op donderdag 26 december 2013 13:47 schreef oh-oh het volgende:
Godschristus...
De kerstkadolijst van het kind van die creabea in de States:
A flat-screen TV for his room
Nintendo 3DS XL
Animal Crossing for the DS
A new video game chair
Call of Duty Ghosts
Turtle Beach gaming headphones
Afterglow wireless PS3 controller
Two 1000 piece puzzles
Slot cars for his track
Nerf Gun
Misc gift cards
A stocking full of too much to list!
I think that is all...*I think*
The best part of most of this.....we moved his PS3 into his room...now he can watch Netfilx on his own TV and he can do all of his gaming, in his room! No more shouting, telling us to SHHHH, yelling, and endless chatter to his Wifi friends in the living room...WOOO-HOOO....silence for mom...it's a beautiful thing!!
Gaat het niet?
Vast wel!quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zou ze mij willen adopteren denk je?
Mocht ze mee naar de schuur?quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vast wel!
Ik heb MM die schilderijen laten zien hiero
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft ze zelf gebreid over de loop van de afgelopen twee weken
🐙
Dude, ik heb geen schuur! Ze staan in de naaikamer. Achter de kastquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mocht ze mee naar de schuur?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:48 schreef DeZwabber het volgende:
Check het kerstcadeau dat ik van dinges heb gekregenHahahahaha zo awesome!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft ze zelf gebreid over de loop van de afgelopen twee weken
En het is nog steeds geen liefde???Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mocht ze mee naar de schuur?
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:31 schreef Miniem het volgende:
fijn dat je weer thuis bent en het wat beter gaat strega
Heeft ze nieuwe gestuurd?quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vast wel!
Ik heb MM die schilderijen laten zien hiero
Het is een sjaal uit Doctor Who, ik vind het echt zo tofquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:57 schreef Pisces29 het volgende:
Die sjaal is echt heel erg tof, Zwab
Ja!quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is een sjaal uit Doctor Who, ik vind het echt zo tof
Er zijn blijkbaar tientallen uren in gaan zitten
quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:48 schreef DeZwabber het volgende:
Check het kerstcadeau dat ik van dinges heb gekregenAwesomeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft ze zelf gebreid over de loop van de afgelopen twee wekenHet is ontzettend liefde denk ik, alleen zijn ze allebei te verlegen om het toe te gevenquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hahahahaha zo awesome!
En het is nog steeds geen liefde???
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Yish. 4th doctor ftw.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:06 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja!Gespeeld door Tom Baker, lang geleden!
![]()
![]()
Fuck no, ik heb al drie van die krengenquote:
"Hier, een kamerbreed schilderij van je nieuwe vogel"quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Fuck no, ik heb al drie van die krengen
Ik wil niet lullig doen maar die andere vogels die ze schilderde zijn allevier weggevlogen en/of dood, ze heeft echt een killerpenseelquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Hier, een kamerbreed schilderij van je nieuwe vogel"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |