Ik heb 2 wel gezien, volgens mij zelfs in de bioscoop.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ben ik de enige die Home Alone 2,3, 4 en 5 niet heeft gezien?
De tip er bij van Oh zelf zegt ook veelquote:Op woensdag 25 december 2013 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh, ik moet lachen om een niet nader te noemen handgemaakt cadeau, dat ik op FB zie
Dát was ook mijn lachmomentquote:Op woensdag 25 december 2013 22:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De tip er bij van Oh zelf zegt ook veel
Vanaf 3 is het zonder die jengel.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb 2 wel gezien, volgens mij zelfs in de bioscoop.
3. 4 en 5 niet, wat ik me kan herinneren.
quote:
Nee nee ho ho ho, dat hebben ze zo voor dr gekocht als kado maar zij wil er weer met haar tengels overheen gaan schilderen, draakquote:Op woensdag 25 december 2013 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh, ik moet lachen om een niet nader te noemen handgemaakt cadeau, dat ik op FB zie
Oh lordie, lordquote:Op woensdag 25 december 2013 22:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee ho ho ho, dat hebben ze zo voor dr gekocht als kado maar zij wil er weer met haar tengels overheen gaan schilderen, draak
Jaquote:Op woensdag 25 december 2013 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh lordie, lord![]()
Sommige mensen hebben teveel expressie om los te laten waaien
Nicequote:Op woensdag 25 december 2013 22:19 schreef oh-oh het volgende:
Deze kreeg ze ook, die vind ik wel tof!
[ afbeelding ]
Maar volgens mij kan ik dit ook nog wel kleien![]()
En ik kan heul niet kleien
Dat ziet eruit alsof ze het pas gelast hebben toen het al geverfd wasquote:Op woensdag 25 december 2013 22:17 schreef oh-oh het volgende:
Hahahaha ik keek net even bij haar kerstfoto´s.
Deze kreeg ze kado![]()
[ afbeelding ]
Vinzeookmooi
Hout? Oh wat tof zegquote:Op woensdag 25 december 2013 22:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh het is van hout geloof ik. Tof. Dat zou ik wel es willen leren!
Als ik zie hoeveel die blaag van dr voor kerst krijgt word ik er bijna ongepast van zeg
Dat is houtsnijwerk ja.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh het is van hout geloof ik. Tof. Dat zou ik wel es willen leren!
Als ik zie hoeveel die blaag van dr voor kerst krijgt word ik er bijna ongepast van zeg
I think they did just thatquote:Op woensdag 25 december 2013 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat ziet eruit alsof ze het pas gelast hebben toen het al geverfd was
Kan ik dat?quote:
Is niet heel moeilijk, het proberen waard. Grote kans trouwens dat dat beeldje geen "echt" houtsnijwerk is maar een of ander kunsthars afgietsel dat op houtsnijwerk moet lijken. Dat heb ik ook nog wel eens gezien.quote:
Gutsen.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb zo een setje met van die mesjes, hoe heten ze nog es?
Ik vind dat dus echt doodeng he
Ik hou van het woord gutsenquote:
Ja als ik met pensioen ben en mijn ogen en vingers minder nodig heb dan nuquote:Op woensdag 25 december 2013 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
Anders gewoon een keer met een groot blok hout, werktafel en beitel gaan lummelen
Het is net als met Vaduz, ik vind jou ook zo'n alleskunner! Potlood achter je oor en hoppakee.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja als ik met pensioen ben en mijn ogen en vingers minder nodig heb dan nu
Zelfs 1 nog nooit gezien.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ben ik de enige die Home Alone 2,3, 4 en 5 niet heeft gezien?
Lukrker.quote:
Iets met kleien zekerquote:Op donderdag 26 december 2013 10:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik was zelfs al met woorden bezig geweest om een voorbeeld te bedenken
Hand- en vingerwerk met name!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |