In de busquote:Op woensdag 25 december 2013 12:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
in Polen wel een keer met die temperatuur 2 dagen in de bus moeten overnachten
dat was ook niet echt lachen ofzo
ja mooi klimaat is datquote:Op woensdag 25 december 2013 13:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
In de bus![]()
Ik had me wel een beetje verkeken op Polen. Omdat ik er de eerste keer in de winter naartoe ging en het fucking koud was, verwachtte ik dat het in de zomer ook niet veel soeps zou zijn. FUCKING HEET
Dat is eigenlijk in duitsland ookquote:Op woensdag 25 december 2013 13:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
In de bus![]()
Ik had me wel een beetje verkeken op Polen. Omdat ik er de eerste keer in de winter naartoe ging en het fucking koud was, verwachtte ik dat het in de zomer ook niet veel soeps zou zijn. FUCKING HEET
Zijn winkels gewoon open dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 13:16 schreef sp3c het volgende:
ik ga ff naar de winkel
beetje jammer voor een pakje bak&braad boter en een fles cola ofzo
#ellebogenwerkx2
ff recalc, kerstspul happen zo. On first sight easy.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mooi, ik zit hier en land om half 9 in de avond? Hoe kom ik daar? Eerst met de bus dacht ik en dan de metro? Kan geen Praag topic vinden.
http://www.booking.com/ho(...)e.nl.html?aid=311093;label=hotel-77137-cz-STNahV5u3sAlfAfeqlu1KAS3726997014%3Apl%3Ata%3Ap1%3Ap2%3Aac1131924%3Aap1t1%3Aneg;sid=f0d7b0c802e733b0764d2c52d1d6386b;dcid=1;srfid=85942a57c9906869dcdb0cca3bdc3ba030023d65X1
Ik ga die eerste avond niets doen denk ik, ben vast blij als ik in mijn hotel zit, zo in het donker.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
ff recalc, kerstspul happen zo. On first sight easy.
En de vrouwen dan? Jij ook een fijne kerst in ieder geval.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:11 schreef Specularium het volgende:
In al jullie moeders, jongens.
Vrolijk pasen.
Vrouwen,quote:Op woensdag 25 december 2013 14:55 schreef liesje1979 het volgende:
En de vrouwen dan? Jij ook een fijne kerst in ieder geval.
Blijf normaal roken joh.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:43 schreef arjan1112 het volgende:
Waarom hebben jullie me niet over snus verteld?
http://www.buysnus.com/Search.aspx?Category=2
Adjequote:Op woensdag 25 december 2013 15:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Blijf normaal roken joh.
Met je waterdamp en je snus.
Ga eens naar een psych met je verslaving ofzo.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:06 schreef arjan1112 het volgende:
Je mag niet roken in een vliegtuig, snus mag wel.
Het is me alleen niet duidelijk of het nou legaal is of niet.
In America Zweden en Noorwegen is het wel legaal, dat is zeker.
Een dom blondje heeft haar dag niet, ze is zojuist ontslagen en loopt droeving naar huis. Eenmaal daar aangekomen blijkt haar hele interieur weg te zijn en haar vriend is er vandoor met de buurvrouw in haar nieuwe auto. Het blondje ziet het niet meer zitten en besluit zichzelf van kant te maken.quote:
Sinterklaas wel? Net als Edgar.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:22 schreef sp3c het volgende:
ik ga toch echt de kerstman niet pijpen gek
UIquote:Op woensdag 25 december 2013 15:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Blijf normaal roken joh.
Met je waterdamp en je snus.
quote:Op woensdag 25 december 2013 15:52 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga heel erg cliché proberen te stoppen met roken op nieuwjaarsdag.
dus jij bent niet opgeleid en hebt geen baan?quote:Op woensdag 25 december 2013 19:35 schreef arjan1112 het volgende:
Zo.. uit eten geweest...
begonnen met een bitterballetje van vis en een stukje paling
toen een rackstuck een stukje vlees waar het bot uitsteekt
vervolgens een tournado , biefstuk met sla patat en rode kool
daarna een schaaltje met 5 nagerechtjes
Trouwens..
ze hadden daar op het terras een partytent staan, met een terrasverwarmer erin en een tafel met stoelen
daar zaten heel de tijd wel een man of 2 , 3...
Toen ging ik eens nadenken...
Het waren vooral mannen tot een jaar of 40, 50
nou is het mij bekend dat in de regio waar ik woon bovengemiddeld word gerookt
het landelijk gemiddelde voor mannen van 20 tot 45 jaar is 37%
maar bij hoger opgeleide is dit maar 10%
nu vertrekken er hier al 50 jaar hogeropgeleide naar de stad en vinden daar een baan verhuizen vervolgens weer verder en komen dus niet meer terug...
ong. de helft is hogeropgeleid
het aantal rokers is in deze regio al 20/30% hoger dan het landelijk gemiddelde
nemen we al deze variabelen
dan komen we aan een percentage rokende mannen van 20-45 in de regio waar ik woon van 90%
..
ik ben 1 keer in de uithof geweest met het gekkengesticht waar ik toen zat, en toen zaten wij met een man op 6 terwijl de rest aan het schaatsen was, de hele tijd shag te roken in de kantine/restaurant... dat zou nu wel niet meer mogen.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:41 schreef sp3c het volgende:
gewoon buiten in de pauze
in de Uithof is zelfs een plekje waar ze het tijdens wedstrijden binnen gedogen maar ik weet van niets, nooit geweest, nooit van gehoord, geen idee waar het is
nopequote:Op woensdag 25 december 2013 19:48 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ik ben 1 keer in de uithof geweest met het gekkengesticht waar ik toen zat, en toen zaten wij met een man op 6 terwijl de rest aan het schaatsen was, de hele tijd shag te roken in de kantine/restaurant... dat zou nu wel niet meer mogen.
Fascinerend. Hier ga ik eens even goed over nadenken.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:35 schreef arjan1112 het volgende:
Zo.. uit eten geweest...
begonnen met een bitterballetje van vis en een stukje paling
toen een rackstuck een stukje vlees waar het bot uitsteekt
vervolgens een tournado , biefstuk met sla patat en rode kool
daarna een schaaltje met 5 nagerechtjes
Trouwens..
ze hadden daar op het terras een partytent staan, met een terrasverwarmer erin en een tafel met stoelen
daar zaten heel de tijd wel een man of 2 , 3...
Toen ging ik eens nadenken...
Het waren vooral mannen tot een jaar of 40, 50
nou is het mij bekend dat in de regio waar ik woon bovengemiddeld word gerookt
het landelijk gemiddelde voor mannen van 20 tot 45 jaar is 37%
maar bij hoger opgeleide is dit maar 10%
nu vertrekken er hier al 50 jaar hogeropgeleide naar de stad en vinden daar een baan verhuizen vervolgens weer verder en komen dus niet meer terug...
ong. de helft is hogeropgeleid
het aantal rokers is in deze regio al 20/30% hoger dan het landelijk gemiddelde
nemen we al deze variabelen
dan komen we aan een percentage rokende mannen van 20-45 in de regio waar ik woon van 90%
..
Ferry Doedel.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:00 schreef marcodej het volgende:
Ik kijk nu een programma met De Breij, Ferry Doedel en allemaal andere gehandicapten.
Claudia ook, maar ze wil geen glazen plafond.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:07 schreef OProg het volgende:
[..]
Ferry Doedel.![]()
Kunnen we niet zonder eten en drinken een paar maanden in het Glazen huis neerzetten?
lolquote:Op woensdag 25 december 2013 22:33 schreef arjan1112 het volgende:
niet echt een topshow, die dude gaat hosselen in mijn topic.
R&P / Wie wil met me trouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |