Zelfs Ruud de Wild....nou ja, nee laat maar.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook beter dan Coen Swijnenberg.
Prima inderdaad.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:08 schreef Pino112 het volgende:
Ah, dit is Gijs' debuut. Doet ie goed.
Krijgen ze geen kans voorquote:Op woensdag 25 december 2013 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zingt deze persoon zo hoog? Zijn zijn ballen nog niet ingedaald?
Volgens mij ook nooit meer gebeurd.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Bee Gees deden dat ook, maar vraag me niet wie deze idiote rage heeft bedacht.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Flevolandquote:Op woensdag 25 december 2013 12:10 schreef Karina het volgende:
Oh wat leuk die feitjesEerste keer dat ik het zie, voorheen alleen via de radio gevolgd. Mensen uit Flevoland vinden dit een leuk nummer dus.
Hij is later chemisch gecastreerdquote:Op woensdag 25 december 2013 12:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij ook nooit meer gebeurd.
Als Giel Beelen de intro zou doen zou je ergens rond half één de nummer 2000 horen.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het eerste uur is al bijna voorbij
Weer teruggetrapt door paquote:
Leuk om te wetenquote:Op woensdag 25 december 2013 12:10 schreef Karina het volgende:
Mensen uit Flevoland vinden dit een leuk nummer dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |