SPOILER: Bonus HulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
hahahah wtfquote:Op woensdag 25 december 2013 12:55 schreef Sapstengel het volgende:
Is dit wat er gebeurt wanneer je als een beachboy teveel borst, buik en biceps traint?
[ afbeelding ]
Pauperquote:Op woensdag 25 december 2013 10:25 schreef fathank het volgende:
Geen OP update, zit mobiel met een half functionerende touchscreen
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:55 schreef Sapstengel het volgende:
Is dit wat er gebeurt wanneer je als een beachboy teveel borst, buik en biceps traint?
[ afbeelding ]
Heel raar fysiek inderdaadquote:Op woensdag 25 december 2013 13:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat hij hier zn schouderbladen vol tegen elkaar getrokken heeft. ( denk het niet lol)
gruwelijke endo dezequote:Op woensdag 25 december 2013 13:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heel raar fysiek inderdaad
[ afbeelding ]
Die heeft gewoon lopen rioden en is zn schouders en benen gewoon vergeten te trainen zo iets denk lolquote:
Die hanging? Zou gewoon klaar moeten zijn. Al was Carrie er vrij kalm onder. Te kalm.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:57 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Oh man wat een finale van seizoen 3. Ik kan het niet geloven, dit moet een afleidingsmanoeuvre zijn, nieuwe leven, nieuwe ID en nieuwe start.
Hahahaha. Jouw zusje is een fucking baas.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:23 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb echt serieus van mijn zusje voor kerst een boekje van Jesse vd Velde gekregen 'omdat ik zo serieus met trainen en voeding bezig ben'.FML man.
quote:Op woensdag 25 december 2013 14:23 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb echt serieus van mijn zusje voor kerst een boekje van Jesse vd Velde gekregen 'omdat ik zo serieus met trainen en voeding bezig ben'.FML man.
Gecondoleerd met je gainz.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:23 schreef Ethanolic het volgende:
whahhaha, golden troll!!quote:Op woensdag 25 december 2013 14:23 schreef Ethanolic het volgende:
Hoe oud brah?quote:Op woensdag 25 december 2013 15:02 schreef Ethanolic het volgende:
Dit is real life mensen. Ze is te jong om te FOK!ken tho.
Haha ik heb geen idee hoeveel cals er in het kerstmaal zitten. Ga maar uit van 1200 maar zal wel het dubbele zijnquote:Op woensdag 25 december 2013 15:19 schreef Beach het volgende:
Mn cals voor vandaag al zowat binnen met diner.
Dan maar vanavond een pak karnemelk leegdrinken.
Niet als je aan het cutten bentquote:Op woensdag 25 december 2013 16:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ik heb geen idee hoeveel cals er in het kerstmaal zitten. Ga maar uit van 1200 maar zal wel het dubbele zijn
Nouja beter teveel cals dan te weinig.
3000 kcal binnen, middag is nog niet om, diner moet nog komen ...quote:Op woensdag 25 december 2013 16:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ik heb geen idee hoeveel cals er in het kerstmaal zitten. Ga maar uit van 1200 maar zal wel het dubbele zijn
Nouja beter teveel cals dan te weinig.
Holy fuck.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:14 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
3000 kcal binnen, middag is nog niet om, diner moet nog komen ...
![]()
vast wel wat vreten te halen denk ikquote:Op woensdag 25 december 2013 16:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Holy fuck.
Ik hoop dat er zo op het station ook nog wat eettentjes open zijn.
Niemand geeft een neuk om jouw meningquote:
ahhahaahquote:Op woensdag 25 december 2013 17:17 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
"Daar ben je dan eindelijk, ga zitten.
We hoorden dat je sport tegenwoordig, laat dat 6pack eens zien."
Lolololol.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:17 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Hahhahahahahquote:Op woensdag 25 december 2013 17:17 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
nummer regelen en dan seksdatenquote:Op woensdag 25 december 2013 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
Wat heb je aan meisjes in een chatroom?
Je hebt haar toch wel bedankt voor dat cadeau. Of zal ik dat lekker ff voor je doen. Ghehehehe. Nomsayinn'.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:02 schreef Ethanolic het volgende:
Dit is real life mensen. Ze is te jong om te FOK!ken tho.
Damn, op je 12e al hier zitten. Lijkt me niet goed voor de ontwikkeling van een kind.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe oud brah?
Ik was 12 toen ik begon met FOK!ken.Jaartje gefokt, twee/drie jaar pauze genomen, daarna weer verder gegaan.
Heeft het al eens gewerkt?quote:Op woensdag 25 december 2013 19:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nummer regelen en dan seksdaten
Toen fokte ik wel heel anders though. Ik zit pas sinds twee jaartjes te slowchatten. Toen ik maakte ik eens in de zoveel tijd topics zoals 'waar kan ik dit liedje downloaden?' of 'hoe krijg ik dit in battlefield vietnam', 'ik ben 12 en krijg schaamhaar, is dit de normale leeftijd' en zo.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:03 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je hebt haar toch wel bedankt voor dat cadeau. Of zal ik dat lekker ff voor je doen. Ghehehehe. Nomsayinn'.
#bovende11beslistzelf.
[..]
Damn, op je 12e al hier zitten. Lijkt me niet goed voor de ontwikkeling van een kind.
Lol wat.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:17 schreef G.R.S. het volgende:
/r/cringepics is echt hilarisch gewoon
http://www.reddit.com/r/c(...)hing_to_the_extreme/
Interessant om te zien dit; twee Dima's in hun natural habitat.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:22 schreef Drinky het volgende:
[..]
Heeft het al eens gewerkt?
pics van je hussle.
wtf is dezequote:Op woensdag 25 december 2013 20:17 schreef G.R.S. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
ik had skype gekregen een keertje van blondje bigtit uit groningenquote:Op woensdag 25 december 2013 20:22 schreef Drinky het volgende:
[..]
Heeft het al eens gewerkt?
pics van je hussle.
heb je haar offline wel laten komen?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik had skype gekregen een keertje van blondje bigtit uit groningen
maar ze is nooit online gekomen...
Ik zie nergens pics.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:17 schreef G.R.S. het volgende:
titel klikkenquote:
ik snap ook nooit hoe die subreddits ofzo werkenquote:Op woensdag 25 december 2013 20:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe reddit met zo'n kut layout groot geworden is, is voor mij nog een raadsel. Vind het erg gebruiksonvriendelijk, daarom reddit ik ook altijd op de wc/in de trein via een app die veel beter werkt.
G.R.S. getting addictedquote:Op woensdag 25 december 2013 20:17 schreef G.R.S. het volgende:
Die is ook kut imo. Ik heb 'reddit is fun'.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:33 schreef Sapstengel het volgende:
Heb die baconreader idd geïnstalleerd, maar waar ik ook klik ik zie nergens een pic.
Maarja reddit is sowieso onoverzichtelijke web1.0 troep, ik trek het gewoon niet om op die site te zitten.
Boe!quote:
Er staan wel aardig wat pareltjes op reddit tbh.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:30 schreef fathank het volgende:
Enige reddit die ik check zo nu en dan is gonewild. Voor de rest snap ik geen reet van die onoverzichtelijke meuk.
Thats teh Kristmas Spirit!quote:
Ik vind het hier nog wel meevallenquote:
ik heb zoveel mooie vrouwelijke users opgeslagen pfffffffquote:Op woensdag 25 december 2013 21:30 schreef fathank het volgende:
Enige reddit die ik check zo nu en dan is gonewild. Voor de rest snap ik geen reet van die onoverzichtelijke meuk.
Hnnnnng dat waist-to-hip ratio.quote:
Dat Gaat me dan weer te ver. Ik neus er wat rond, en de pareltjes gaan in de groepsgesprekken op whatsappquote:Op woensdag 25 december 2013 21:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb zoveel mooie vrouwelijke users opgeslagen pfffffff
ongelooflijk wat een meiden daar posten ongelooflijk
Ik hou van de nacht.quote:Op donderdag 26 december 2013 03:26 schreef Drinky het volgende:
joeri wrm niet slpn? Zo word je nooit groot.
Lol murica's gonna murica.quote:Op donderdag 26 december 2013 04:54 schreef IrCute het volgende:
Paar duizend calorien teveel op vandaag en gisteravond. Maar het was heerlijk![]()
Ook goeie kadootjes gekregenNieuwe gamingheadset (die ik gisteren al had gepost), mooie radiowekker met dock waar mijn ipad en s3 tegelijkertijd in kunnen, een hoodie, een spa giftcard voor een massage en swarovski armbandje van schoonbroer
Bedankt voor deze eer.quote:Op donderdag 26 december 2013 05:08 schreef Awesome_ het volgende:
Grapje IrCute. Jij zou wel seks met mij mogen hebben. Nomsayin.
http://instagram.com/annanystromquote:Op donderdag 26 december 2013 05:13 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Pass me de motiverende blog van jou. Heb echt ff ssteuntje nodig
wat is je beste dag?quote:
Zie je wel dat je niet weg zou blijven? Ik wist het wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor Yuri een paar lekkere tracks:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hey Etha, ik heb nieuwe wheels. Mirin'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey Dima, al geneukt?
[ Bericht 1% gewijzigd door VMSDKR op 26-12-2013 12:09:25 ]![]()
quote:Op donderdag 26 december 2013 11:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zie je wel dat je niet weg zou blijven? Ik wist het wel.
Ik had de laatste 2 weken een zieke multiquote gemaakt van ~ 230 posts en in een txt gezet om op te kunnen reageren na mijn ban. Maar ben hem vergeten over te zetten toen ik Windows er ff opnieuw op gezet heb gisteren.
Ik maak even een goede comebackpost, i.t.t. tot Awesome_, die dat niet doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor Yuri een paar lekkere tracks:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hey Etha, ik heb nieuwe wheels. Mirin'?Welcome backSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey Dima, al geneukt?Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
nee nog niet maar heb wel hengeltje uit staan hier op fokquote:
misschien over paar jaartjes als ze wat dichterbij bij woont ( op kamers ) kan ik gaan binnenhalen![]()
Oke vriendje, doe het rustig aan; niks overhaasten.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee nog niet maar heb wel hengeltje uit staan hier op fok
misschien over paar jaartjes als ze wat dichterbij bij woont ( op kamers ) kan ik gaan binnenhalen![]()
latina?quote:Op donderdag 26 december 2013 12:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee nog niet maar heb wel hengeltje uit staan hier op fok
misschien over paar jaartjes als ze wat dichterbij bij woont ( op kamers ) kan ik gaan binnenhalenVergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s![]()
hier op fok, hmm, dromenvangertje?quote:Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
die hengeltje is gebrokenquote:Op donderdag 26 december 2013 12:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
hier op fok, hmm, dromenvangertje?![]()
![]()
Dima vanavond naar de lokale dancing. Mooi overhemd, goeie pattas haren lekker in de gel. Allemaal chicks in mooie cocktailjurken die zich kapot verveeld hebben en nu weer de bloemetjes buiten willen zetten.Behulpzaam als een waterkraan.
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Dat was geen meningquote:Op woensdag 25 december 2013 16:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk om jouw meningBeter 5 in de hand, dan schijten op een natte krant![]()
Wow, wat is deze sneer man? Een verbitterd mannetje heeft die FOK-off van je gemaakt, G.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik maak even een goede comebackpost, i.t.t. tot Awesome_, die dat niet doet.
Ik maak een ketting van kwaliteitsposts, itt tot eentje. Net als je denkt dat het niet beter kan, ga ik er weer overheen.BEASTMODE![]()
Sorryquote:Op donderdag 26 december 2013 13:13 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wow, wat is deze sneer man? Een verbitterd mannetje heeft die FOK-off van je gemaakt, G.
Ik maak een ketting van kwaliteitsposts, itt tot eentje. Net als je denkt dat het niet beter kan, ga ik er weer overheen.![]()
Awesome, wat een kwaliteitsuser
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
[..]
Ik had de laatste 2 weken een zieke multiquote gemaakt van ~ 230 posts en in een txt gezet om op te kunnen reageren na mijn ban. Maar ben hem vergeten over te zetten toen ik Windows er ff opnieuw op gezet heb gisteren.
Ik maak even een goede comebackpost, i.t.t. tot Awesome_, die dat niet doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor Yuri een paar lekkere tracks:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hey Etha, ik heb nieuwe wheels. Mirin'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey Dima, al geneukt?![]()
![]()
Lekker middagje engels voetbal
quote:Op donderdag 26 december 2013 12:24 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je moet een harpoen nemen voor dat soort projectjes.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
hahah wtf manquote:Op donderdag 26 december 2013 13:54 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ik was vergeten dat je een ban had.quote:Op donderdag 26 december 2013 05:09 schreef Awesome_ het volgende:
Ff srs. Wie miste me niet? Dan zijn we sneller klaar.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Je leeft. Broeder. Waar was je?quote:we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Fijn broertje, die van mij liggen er nu zo onder. Kan ff niet lager want dan raakt de rand van m'n velg ( 18" ) aan de binnenkant de draagarm.quote:![]()
![]()
Ik heb samen met Fanta en Awesome_ het ultieme offer gebracht om van Cake-Man af te komen. Dat kost een maand ban maar die droplul is wel weg.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:20 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je leeft. Broeder. Waar was je?![]()
Voor Yuri een paar lekkere tracks:Holy shit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag al een post van jou op een andere pagina en dacht: vraag hem om muziek. Toen ging ik naar deze pagina en zag die fucking spoiler.
Baas. Welcome back brah!If not now, then when.![]()
Nice. Ik kan niet wachten op mijn cadeautjes van USA santa.quote:Op donderdag 26 december 2013 04:54 schreef IrCute het volgende:
Paar duizend calorien teveel op vandaag en gisteravond. Maar het was heerlijk![]()
Ook goeie kadootjes gekregenNieuwe gamingheadset (die ik gisteren al had gepost), mooie radiowekker met dock waar mijn ipad en s3 tegelijkertijd in kunnen, een hoodie, een spa giftcard voor een massage en swarovski armbandje van schoonbroer
If not now, then when.![]()
hoe zet je bij fitocracy uit dat andere mensen jouw workouts zien? krijg iedere x wat flikkers die mij props geven, hoe komen ze uberhaupt bij mijn profiel?![]()
![]()
Net geregistreerd, tevens gedelete. Wel een prop gekregen en een no homo-comment geplaatst. Wtf doe je uberhaubt op die site? Mensen kunnen je workouts zien omdat ze zelf mensen kunnen volgen (hoeft niet wederzijds te zijn).quote:Op donderdag 26 december 2013 15:54 schreef Deeltjesversneller het volgende:
hoe zet je bij fitocracy uit dat andere mensen jouw workouts zien? krijg iedere x wat flikkers die mij props geven, hoe komen ze uberhaupt bij mijn profiel?Together We Will Live Forever
Je traint toch voor jezelf niet om props te krijgen van anderen op het internet?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Nee man, je kan levelen. Is this the real life?Bron: inboxquote:Start Earning Points for Exercise!
Go to the gym, go for a jog, and track it on Fitocracy and start earning points to level up!
Didn't exercise or don't know where to start?
That's ok too! You can still earn points if you did any of these activities in the past week:
Walking your dog
Walking to work
Walking up the stairs
30 crunches (do it now)
10 pushups (do it now)
Yo, werkt dat een beetje? Ik loop namelijk een beetje achter op Spaans omdat ik later begonnen was.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:29 schreef Klokov het volgende:
Dat toepassen op fitness/lifting![]()
op talen---> www.memrise.com
Siquote:Op donderdag 26 december 2013 16:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yo, werkt dat een beetje? Ik loop namelijk een beetje achter op Spaans omdat ik later begonnen was.Together We Will Live Forever
Idd. Daar is mijn scriptie nu op gebaseerd.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gamification heet dat brah. Je zult het steeds meer gaan zien.![]()
![]()
Nee man, toch bedankt voor het aanbod. Ik moet een beetje rustig aan doen met het geld.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:33 schreef Beach het volgende:
Ik heb nog spaanse leerboeken, kopen/
Okeequote:Op donderdag 26 december 2013 16:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee man, toch bedankt voor het aanbod. Ik moet een beetje rustig aan doen met het geld.ach tegenwoordig zijn alle leermethoden te vinden als pdfjes of mp3s.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Fucking nice bro! Thanks man. Ik heb mij al aangemeld en kan niet wachten om te starten. Fucking goed dit.quote:Ga maar gewoon weer verder met je scriptie Mocra.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:34 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Idd. Daar is mijn scriptie nu op gebaseerd.If not now, then when.![]()
Game mij maar eens. Ghehehe. Nomsayinn'quote:Op donderdag 26 december 2013 16:34 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Idd. Daar is mijn scriptie nu op gebaseerd.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Good luck, hombre!quote:Op donderdag 26 december 2013 16:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Fucking nice bro! Thanks man. Ik heb mij al aangemeld en kan niet wachten om te starten. Fucking goed dit.
[..]
Ga maar gewoon weer verder met je scriptie Mocra.Together We Will Live Forever
Yuri, hoe is je bass? Heb je een subwoofer of goede koptelefoon oid? Dan heb ik nog wat leuks voor je.![]()
Ik heb een Z-5500, maar ik denk dat mijn buren daar niet blij mee zullen zijn.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:38 schreef VMSDKR het volgende:
Yuri, hoe is je bass? Heb je een subwoofer of goede koptelefoon oid? Dan heb ik nog wat leuks voor je.Heb ook wel een goede koptelefoon though.
Gimme brah.If not now, then when.![]()
Fernandes is voor Antillianenquote:Op donderdag 26 december 2013 18:55 schreef Ethanolic het volgende:
Zojuist biologisch vanille ijs met Fernandes gegeten. Yuri&JB weten.Behulpzaam als een waterkraan.
Oh thanksquote:Op donderdag 26 december 2013 16:29 schreef Klokov het volgende:
Dat toepassen op fitness/lifting![]()
op talen---> www.memrise.com
Direct maar even aanmelden, kan ik Arabisch leren. En even mijn Assyrisch/Aramees bijspijkeren![]()
![]()
Uit die eerste foto ken ik serieus 2 jongensquote:Op donderdag 26 december 2013 13:54 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Die in het rood en die op de grond. Dat sukkeltje op de grond had nog een roddel over mij verspreid dat ik zwanger zou zijn omdat ik na 3 maanden met mijn MBO
opleiding was gestopt en HAVO was gaan doen.
![]()
Als je zwanger wil worre laat maarrr wat van je horre. Ghehehe. Nomsayin'quote:Op donderdag 26 december 2013 19:26 schreef IrCute het volgende:
[..]
Uit die eerste foto ken ik serieus 2 jongensDie in het rood en die op de grond. Dat sukkeltje op de grond had nog een roddel over mij verspreid dat ik zwanger zou zijn omdat ik na 3 maanden met mijn MBO
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Godver, net wakker na 14 uur geslapen te hebben, wtf
Mag hopen op super gainsI just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
duo penotti babiesquote:Op donderdag 26 december 2013 19:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als je zwanger wil worre laat maarrr wat van je horre. Ghehehe. Nomsayin'![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 december 2013 19:30 schreef Drinky het volgende:
Mag hopen op super gains![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie kennen dat liedje wel van Avicii wel hé "Hey Brother"
Die zanger is Dan Tyminski en ook zanger van de titelsong van die Quinten Tarantino film "Oh Brother Where Are Though" van de Soggy Bottom Boys.
![]()
Ja die staat veel te hoog in de top 2000. Sowieso snap ik niet wat die troep daarin doet.
Maar het ergste is nog fucking Coldplay. Wat een strontmuziek is dat zeg.![]()
Sap
NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou je?
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2013 19:59:58 ]![]()
Je bedoelt die zijn flesje aan het pijpen is?quote:Op donderdag 26 december 2013 19:26 schreef IrCute het volgende:
[..]
Uit die eerste foto ken ik serieus 2 jongensDie in het rood en die op de grond. Dat sukkeltje op de grond had nog een roddel over mij verspreid dat ik zwanger zou zijn omdat ik na 3 maanden met mijn MBO
Wtf, hoezo is de burger king vandaag ook geslotenI just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
quote:Op donderdag 26 december 2013 19:59 schreef Dimachaerus het volgende:
Sap
NSFWZiet er best okay uit ja. Zou evt wel geven maar heb full body pic nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou je?
(of url van haar room)![]()
Boiiss waar is latina?>Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
justeat.nlquote:Op donderdag 26 december 2013 20:06 schreef Drinky het volgende:
Wtf, hoezo is de burger king vandaag ook gesloten![]()
jy gaat toch geen top2000 luisteren sapvriend dat is pure radiostrontquote:Op donderdag 26 december 2013 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
Ja die staat veel te hoog in de top 2000. Sowieso snap ik niet wat die troep daarin doet.
Maar het ergste is nog fucking Coldplay. Wat een strontmuziek is dat zeg.![]()
Ja m'n ouders hebben het op staan. Zitten best wel goede nummers tussen hoor. Alleen ook aardig wat troep.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
jy gaat toch geen top2000 luisteren sapvriend dat is pure radiostront![]()
quote:Op donderdag 26 december 2013 19:59 schreef Dimachaerus het volgende:
Sap
NSFWzou er voor gaan, DimaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou je?![]()
![]()
heel de stad rond aan het lopen. Ergens een maccie gevonden die nog open was. Moet wel een beetje beweging binnenkrijgen na meer dan de halbe dag geslapen te hebbenquote:
I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
kk nederlandquote:
Hier zijn bijna alle supermarkten nog steeds dicht. Makkelijk om aan je anorexiagoals van 2013 te komen
Drinky is een baas![]()
Dan komt ie er aan de achterkant weer uit zo mager
Nope, leg eens uitquote:Op donderdag 26 december 2013 16:36 schreef McNulty het volgende:
[..]
Game mij maar eens. Ghehehe. Nomsayinn'![]()
Hahaha, sick cunt of peace & sleep.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:30 schreef Drinky het volgende:
Mag hopen op super gainsIf not now, then when.![]()
is overigens geen record voor mij, dat ligt op 2 dagen achter elkaar slapen (dus gewoon 2 hele dagen/nachten in bed blijven liggen zonder wakker te worden).quote:Op donderdag 26 december 2013 20:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha, sick cunt of peace & sleep.
Maar dat kwam dan wel omdat ik 5 dagen lang helemaal niet had geslapen.
Dat feel, ik raad het niemand aan
Drinky is een baas![]()
Jij weet best wat ik bedoel, stouterd.quote:we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:01 schreef Drinky het volgende:
[..]
is overigens geen record voor mij, dat ligt op 2 dagen achter elkaar slapen (dus gewoon 2 hele dagen/nachten in bed blijven liggen zonder wakker te worden).
Maar dat kwam dan wel omdat ik 5 dagen lang helemaal niet had geslapen.
Dat feel, ik raad het niemand aanIf not now, then when.![]()
Nee man, geeneens aan de drugs of alcohol. Uitstapje naar Parijs, geen idee waarom maar ik kon niet in slaap vallen. Combineer dat met elke dag kk veel lopen en dan ben je helemaal gaar. Liep er na dag 3 al helemaal als een zombie bij. Voelt overigens als de grootste kater die je ooit hebt gehad, gevoel alsof je op elk moment kan gaan nekkenquote:Op donderdag 26 december 2013 21:02 schreef Sapstengel het volgende:
5 dagen lang niet geslapen? Zieke pep binge zeker..
Drinky is een baas![]()
Hey! De Draad, die ken ik!quote:we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Morgen eindelijk weer trainen. FUAAAAAARK. Deadlift-day. Fucking shit destroyen. Fuck yeah brah. CUM AT ME (woman only).If not now, then when.![]()
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Morgen eindelijk weer trainen. FUAAAAAARK. Deadlift-day. Fucking shit destroyen. Fuck yeah brah. CUM AT ME (woman only).![]()
Proper bass workout.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb een Z-5500, maar ik denk dat mijn buren daar niet blij mee zullen zijn.Heb ook wel een goede koptelefoon though.
Gimme brah.
The Ninetys is sowieso wel een lekker duo. Put It On Me en Steal Corners zijn ook goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ZZTquote:
Drinky is een baas![]()
lelijk mormel dat het isquote:Op donderdag 26 december 2013 21:34 schreef VMSDKR het volgende:
Ondanks dat Miley Cyrus een enorme aandachtshoer is is haar laatste nummer best relaxed.![]()
Welke? 23?quote:Op donderdag 26 december 2013 21:34 schreef VMSDKR het volgende:
Ondanks dat Miley Cyrus een enorme aandachtshoer is is haar laatste nummer best relaxed.![]()
Adore Youquote:"Pas" op 7/8 december? Eerder dus? Neger wat?quote:Op donderdag 26 december 2013 21:43 schreef Sapstengel het volgende:
P.S. viert men in Griekenland ook pas kerst op 7 en 8 december?![]()
Nee, kerst wordt gewoon met kerst gevierd. Of bedoel je driekoningen? Dat is net als hier op 6 januari ofzo.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:49 schreef Sapstengel het volgende:
Ik bedoelde januari
Maar die ken ik niet, ff opzoeken op spotify zo.
Eigenlijk zijn we net mensen.![]()
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Proper bass workout.
The Ninetys is sowieso wel een lekker duo. Put It On Me en Steal Corners zijn ook goed.Harde shit brah. Hopelijk staat het op Spotify zodat ik morgen deze kan luisteren tijdens het trainen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wrecking Ball?quote:Op donderdag 26 december 2013 21:34 schreef VMSDKR het volgende:
Ondanks dat Miley Cyrus een enorme aandachtshoer is is haar laatste nummer best relaxed.Alsof je haar niet zou doen, mafkees.quote:
gast, alleen al in mijn straat wonen lekkere en knappere meiden!quote:Op donderdag 26 december 2013 22:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Harde shit brah. Hopelijk staat het op Spotify zodat ik morgen deze kan luisteren tijdens het trainen.
[..]
Wrecking Ball?
[..]
Alsof je haar niet zou doen, mafkees.![]()
heb je ze geraakt?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gast, alleen al in mijn straat wonen lekkere en knappere meiden!I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
gewoon keihard neerhoeke togquote:Op donderdag 26 december 2013 22:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb ik straks boze pappa's aan mijn deurIf not now, then when.![]()
Wat willen ze doen dan.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb ik straks boze pappa's aan mijn deurI just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Brie gekocht en nu stinkt mijn hele koelkast.![]()
Brie op een toastje met wat honing.
Haha okay. Nee vriend van me is katholiek orthodox (bosnië) en die vieren ivm andere kalender kerst pas op 7 en 8 januari.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee, kerst wordt gewoon met kerst gevierd. Of bedoel je driekoningen? Dat is net als hier op 6 januari ofzo.
Eigenlijk zijn we net mensen.![]()
je weet niet wat je zegt vriend koop Le Rustique camembert en je frigo zal rieken als een mortuariumquote:Op donderdag 26 december 2013 22:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Brie gekocht en nu stinkt mijn hele koelkast.![]()
Brie op een toastje met wat honing.![]()
Ik heb een President Camenbert van de AH. Die van de LIDL ruik je tenminste niet zo sterk. Mijn ouders hadden er laatst eentje bij de kaasboer gehaald. Dat was fucking niet normaal man. Kotsneigingen alles.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
je weet niet wat je zegt vriend koop Le Rustique camembert en je frigo zal rieken als een mortuarium
Brie
Schimmelkaas
Drinky is een baas![]()
u mirin elitaire kaas bruhquote:
Maar srs, ik vind/vond brie niet lekker, maar probeer het eens met wat honing erop.
Gewoon oude 48+ kaas mattie, niks gaat boven die shitquote:Op donderdag 26 december 2013 22:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
u mirin elitaire kaas bruh
Maar srs, ik vind/vond brie niet lekker, maar probeer het eens met wat honing erop.
En griekse yoghurt met gedroogde sjalotten(krijg je wel stevige meurbek van
)
Drinky is een baas![]()
True, dat is ook erg lekker.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
Gewoon oude 48+ kaas mattie, niks gaat boven die shit
En griekse yoghurt met gedroogde sjalotten(krijg je wel stevige meurbek van
)
Vind dat altijd zo ranzig man. Ik heb laatst ook roomkaas met knoflook gekocht (vandaag weer) en daarvan krijg je ook zo'n meurbek. Je tong schrobben heeft dan ook weinig nut. Echt hinderlijk.
brie is dat spul dat op je piemeltje groeit toch toch onder je fforeskin als je neit wast
[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2013 23:33:27 ]![]()
Bij jou wel ja.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:31 schreef Dimachaerus het volgende:
brie is dat dat spul dat op je piemeltje groeit![]()
Ellery Sweet, zoek maar op.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja deze is echt wouldgf/10.
Heel classy.
P.S. er zit een verassing in haar broekje.![]()
DaFuqquote:Op donderdag 26 december 2013 23:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ellery Sweet, zoek maar op.
P.S. er zit een verassing in haar broekje.hoe dan.
Ze heeft ook zo'n iel lichaampje...![]()
# R I C H L I F ESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 december 2013 23:46 schreef VMSDKR het volgende:
# R I C H L I F Eik wil deze lyfe...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb oudjaarslot gekocht.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ook maatje, ik ook. Werk hard en dan alsnog is deze leef niet voor ons weggelegd.![]()
![]()
Ik ook voor de derde keer nu. In 2011 had ik niks, in 2012 had ik 7,50 euro dus geheel volgens trend maak ik dit jaar die klapper.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb oudjaarslot gekocht.![]()
KLB / Oudjaarslot gekocht!quote:Op donderdag 26 december 2013 23:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ook voor de derde keer nu. In 2011 had ik niks, in 2012 had ik 7,50 euro dus geheel volgens trend maak ik dit jaar die klapper.![]()
Sterke technische analyse vriendje!quote:Op donderdag 26 december 2013 23:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ook voor de derde keer nu. In 2011 had ik niks, in 2012 had ik 7,50 euro dus geheel volgens trend maak ik dit jaar die klapper.![]()
Altijd die mensen met hun "Je wint toch niet"-instelling. Mijn moeder ook. Elk jaar is er die ene persoon die dat ook te horen krijgt van vrienden / familie etc. En die wint wel. Waarom kan ik dat niet zijn? Ik koop nooit loten o.i.d. maar aan het eind van het jaar gewoon een single shot in de vorm van een oudejaarslot. Fantaseren is ook leuk idd.
Maar ik zal wel weer een bekertje B&J-ijs winnen ofzo.![]()
Ik settle niet voor een millie, maar ga voor die billie. Met 30 miljoen kun je niet zoveel wil je een jetset lifestyle leven.If not now, then when.![]()
Echt he. Zou nog steeds girlfrienden though.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
DaFuqhoe dan.
Ze heeft ook zo'n iel lichaampje...![]()
True, maar met geld maak je geld. Die mogelijkheden zijn er dan tenminste. Realistisch gezien zou ik waarschijnlijk een appartement met parkeergarage hoog in het centrum kopen en m'n studie afmaken.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik settle niet voor een millie, maar ga voor die billie. Met 30 miljoen kun je niet zoveel wil je een jetset lifestyle leven.![]()
Dat zeker brah.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
True, maar met geld maak je geld. Die mogelijkheden zijn er dan tenminste. Realistisch gezien zou ik waarschijnlijk een appartement met parkeergarage hoog in het centrum kopen en m'n studie afmaken.
Ik zou gelijk stoppen en wat programmeurs in dienst nemen lol.If not now, then when.![]()
Okee, dan speel ik er wel in.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:18 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou eigen pornofilms produceren.Confidence through competence![]()
Staatsloterij
Niet met oud geld geboren zijn
"bzzztt, electricity"
Las het topic net pas. Moest best wel hard lachen om die grap. Enigszins wel schattig. Zie het ook al voor me.
bzzzttIf not now, then when.![]()
Jongons wakker worden.
Drinky is een baas![]()
Kan niet slapen. Dan maar boodschappen doen denk ik
Even 2 kilo lasagne halen
Drinky is een baas![]()
Morgeee, vandaag iedereen vegeta in de gym?Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Nergens meer lasagne te koop, waar gaat het heen met deze wereld?
Drinky is een baas![]()
AEX 400+ nu toch? Feest?quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:09 schreef Montelly het volgende:
Morgeee, vandaag iedereen vegeta in de gym?![]()
vlak na de opening vriendquote:
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
picsI just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Nice. Ik had vorig jaar niets.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ook voor de derde keer nu. In 2011 had ik niks, in 2012 had ik 7,50 euro dus geheel volgens trend maak ik dit jaar die klapper.dit jaar straatje vijfjes #verspreidjewinkans
Deathlift or Die.![]()
399,740quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:00 schreef Montelly het volgende:
http://www.iex.nl/Index-Koers/12272/AEX/koers.aspx
400,110I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Ik beleg alleen broodquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, beleg alleen op BAWSAQ.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
Komt omdat de orthodoxe stroming de kalender nooit heeft willen aanpassen oidquote:Op donderdag 26 december 2013 22:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha okay. Nee vriend van me is katholiek orthodox (bosnië) en die vieren ivm andere kalender kerst pas op 7 en 8 januari.
iemand een idee hoe ik het best in slaap kan vallen? Nog steeds niet wezen slapen
Drinky is een baas![]()
Lasagnebladen toch??quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:29 schreef Drinky het volgende:
Nergens meer lasagne te koop, waar gaat het heen met deze wereld?
En waarom nu slapen?![]()
ja die hadden ze wel maar zocht gewoon kant en klaar.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:30 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Lasagnebladen toch??
En waarom nu slapen?
Slapen omdat ik vannacht nog niet heb geslapen en sids gister al wakker ben
Drinky is een baas![]()
Gewoon verse lasagne makenquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja die hadden ze wel maar zocht gewoon kant en klaar.
Slapen omdat ik vannacht nog niet heb geslapen en sids gister al wakker ben![]()
Ga gewoon om 20:00 naar bed. Straks word je nog een nachtmens![]()
Ik durf dat niet man. Wat als je die 30M pakt, dan krijg je maar 6M en zul je voor altijd denken; had ik maar die hele genomen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nice. Ik had vorig jaar niets.dit jaar straatje vijfjes #verspreidjewinkans
![]()
![]()
Goku hier.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:09 schreef Montelly het volgende:
Morgeee, vandaag iedereen vegeta in de gym?If not now, then when.![]()
Wat als...quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:47 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik durf dat niet man. Wat als je die 30M pakt, dan krijg je maar 6M en zul je voor altijd denken; had ik maar die hele genomen.
BLIJF MAAR ZO DOEN KLOKOV DOE MAAR ALTIJD IS ER DIEGENE DIE OOK DIT TE HOREN KRIJGT EN DIE WEL WINT!!!!!! NOU DAT KAN IK OOK ZIJN. ZO SCEPTIS !!!!!!!!!!!!quote:
Ik ga werken, ltrzz
jatog![]()
Het feit blijft dat wanneer je een heel lot had gekocht in plaats van 5 1/5 loten je 80% kans hebt om de hoofdprijs niet te winnen (ervan uitgaande dat de hoofdprijs in de serie van 5 loten zit).quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
BLIJF MAAR ZO DOEN KLOKOV DOE MAAR ALTIJD IS ER DIEGENE DIE OOK DIT TE HOREN KRIJGT EN DIE WEL WINT!!!!!! NOU DAT KAN IK OOK ZIJN. ZO SCEPTIS !!!!!!!!!!!!
Ik ga werken, ltrzz
jatogTogether We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Forum Opties Forumhop: Hop naar: