SPOILER: Bonus HulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
hahahah wtfquote:Op woensdag 25 december 2013 12:55 schreef Sapstengel het volgende:
Is dit wat er gebeurt wanneer je als een beachboy teveel borst, buik en biceps traint?
[ afbeelding ]
Pauperquote:Op woensdag 25 december 2013 10:25 schreef fathank het volgende:
Geen OP update, zit mobiel met een half functionerende touchscreen
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:55 schreef Sapstengel het volgende:
Is dit wat er gebeurt wanneer je als een beachboy teveel borst, buik en biceps traint?
[ afbeelding ]
Heel raar fysiek inderdaadquote:Op woensdag 25 december 2013 13:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat hij hier zn schouderbladen vol tegen elkaar getrokken heeft. ( denk het niet lol)
gruwelijke endo dezequote:Op woensdag 25 december 2013 13:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heel raar fysiek inderdaad
[ afbeelding ]
Die heeft gewoon lopen rioden en is zn schouders en benen gewoon vergeten te trainen zo iets denk lolquote:
Die hanging? Zou gewoon klaar moeten zijn. Al was Carrie er vrij kalm onder. Te kalm.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:57 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Oh man wat een finale van seizoen 3. Ik kan het niet geloven, dit moet een afleidingsmanoeuvre zijn, nieuwe leven, nieuwe ID en nieuwe start.
Hahahaha. Jouw zusje is een fucking baas.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:23 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb echt serieus van mijn zusje voor kerst een boekje van Jesse vd Velde gekregen 'omdat ik zo serieus met trainen en voeding bezig ben'.FML man.
quote:Op woensdag 25 december 2013 14:23 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb echt serieus van mijn zusje voor kerst een boekje van Jesse vd Velde gekregen 'omdat ik zo serieus met trainen en voeding bezig ben'.FML man.
Gecondoleerd met je gainz.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:23 schreef Ethanolic het volgende:
whahhaha, golden troll!!quote:Op woensdag 25 december 2013 14:23 schreef Ethanolic het volgende:
Hoe oud brah?quote:Op woensdag 25 december 2013 15:02 schreef Ethanolic het volgende:
Dit is real life mensen. Ze is te jong om te FOK!ken tho.
Haha ik heb geen idee hoeveel cals er in het kerstmaal zitten. Ga maar uit van 1200 maar zal wel het dubbele zijnquote:Op woensdag 25 december 2013 15:19 schreef Beach het volgende:
Mn cals voor vandaag al zowat binnen met diner.
Dan maar vanavond een pak karnemelk leegdrinken.
Niet als je aan het cutten bentquote:Op woensdag 25 december 2013 16:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ik heb geen idee hoeveel cals er in het kerstmaal zitten. Ga maar uit van 1200 maar zal wel het dubbele zijn
Nouja beter teveel cals dan te weinig.
3000 kcal binnen, middag is nog niet om, diner moet nog komen ...quote:Op woensdag 25 december 2013 16:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ik heb geen idee hoeveel cals er in het kerstmaal zitten. Ga maar uit van 1200 maar zal wel het dubbele zijn
Nouja beter teveel cals dan te weinig.
Holy fuck.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:14 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
3000 kcal binnen, middag is nog niet om, diner moet nog komen ...
![]()
vast wel wat vreten te halen denk ikquote:Op woensdag 25 december 2013 16:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Holy fuck.
Ik hoop dat er zo op het station ook nog wat eettentjes open zijn.
Niemand geeft een neuk om jouw meningquote:
ahhahaahquote:Op woensdag 25 december 2013 17:17 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
"Daar ben je dan eindelijk, ga zitten.
We hoorden dat je sport tegenwoordig, laat dat 6pack eens zien."
Lolololol.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:17 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Hahhahahahahquote:Op woensdag 25 december 2013 17:17 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
nummer regelen en dan seksdatenquote:Op woensdag 25 december 2013 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
Wat heb je aan meisjes in een chatroom?
Je hebt haar toch wel bedankt voor dat cadeau. Of zal ik dat lekker ff voor je doen. Ghehehehe. Nomsayinn'.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:02 schreef Ethanolic het volgende:
Dit is real life mensen. Ze is te jong om te FOK!ken tho.
Damn, op je 12e al hier zitten. Lijkt me niet goed voor de ontwikkeling van een kind.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe oud brah?
Ik was 12 toen ik begon met FOK!ken.Jaartje gefokt, twee/drie jaar pauze genomen, daarna weer verder gegaan.
Heeft het al eens gewerkt?quote:Op woensdag 25 december 2013 19:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nummer regelen en dan seksdaten
Toen fokte ik wel heel anders though. Ik zit pas sinds twee jaartjes te slowchatten. Toen ik maakte ik eens in de zoveel tijd topics zoals 'waar kan ik dit liedje downloaden?' of 'hoe krijg ik dit in battlefield vietnam', 'ik ben 12 en krijg schaamhaar, is dit de normale leeftijd' en zo.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:03 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je hebt haar toch wel bedankt voor dat cadeau. Of zal ik dat lekker ff voor je doen. Ghehehehe. Nomsayinn'.
#bovende11beslistzelf.
[..]
Damn, op je 12e al hier zitten. Lijkt me niet goed voor de ontwikkeling van een kind.
Lol wat.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:17 schreef G.R.S. het volgende:
/r/cringepics is echt hilarisch gewoon
http://www.reddit.com/r/c(...)hing_to_the_extreme/
Interessant om te zien dit; twee Dima's in hun natural habitat.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:22 schreef Drinky het volgende:
[..]
Heeft het al eens gewerkt?
pics van je hussle.
wtf is dezequote:Op woensdag 25 december 2013 20:17 schreef G.R.S. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
ik had skype gekregen een keertje van blondje bigtit uit groningenquote:Op woensdag 25 december 2013 20:22 schreef Drinky het volgende:
[..]
Heeft het al eens gewerkt?
pics van je hussle.
heb je haar offline wel laten komen?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik had skype gekregen een keertje van blondje bigtit uit groningen
maar ze is nooit online gekomen...
Ik zie nergens pics.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:17 schreef G.R.S. het volgende:
titel klikkenquote:
ik snap ook nooit hoe die subreddits ofzo werkenquote:Op woensdag 25 december 2013 20:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe reddit met zo'n kut layout groot geworden is, is voor mij nog een raadsel. Vind het erg gebruiksonvriendelijk, daarom reddit ik ook altijd op de wc/in de trein via een app die veel beter werkt.
G.R.S. getting addictedquote:Op woensdag 25 december 2013 20:17 schreef G.R.S. het volgende:
Die is ook kut imo. Ik heb 'reddit is fun'.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:33 schreef Sapstengel het volgende:
Heb die baconreader idd geïnstalleerd, maar waar ik ook klik ik zie nergens een pic.
Maarja reddit is sowieso onoverzichtelijke web1.0 troep, ik trek het gewoon niet om op die site te zitten.
Boe!quote:
Er staan wel aardig wat pareltjes op reddit tbh.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:30 schreef fathank het volgende:
Enige reddit die ik check zo nu en dan is gonewild. Voor de rest snap ik geen reet van die onoverzichtelijke meuk.
Thats teh Kristmas Spirit!quote:
Ik vind het hier nog wel meevallenquote:
ik heb zoveel mooie vrouwelijke users opgeslagen pfffffffquote:Op woensdag 25 december 2013 21:30 schreef fathank het volgende:
Enige reddit die ik check zo nu en dan is gonewild. Voor de rest snap ik geen reet van die onoverzichtelijke meuk.
Hnnnnng dat waist-to-hip ratio.quote:
Dat Gaat me dan weer te ver. Ik neus er wat rond, en de pareltjes gaan in de groepsgesprekken op whatsappquote:Op woensdag 25 december 2013 21:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb zoveel mooie vrouwelijke users opgeslagen pfffffff
ongelooflijk wat een meiden daar posten ongelooflijk
Ik hou van de nacht.quote:Op donderdag 26 december 2013 03:26 schreef Drinky het volgende:
joeri wrm niet slpn? Zo word je nooit groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |