Vergeet God niet.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]Ik wil graag mijn vrouw bedanken omdat ze al die jaren in me heeft geloofd. Mijn ouders omdat ze mijn nukken hebben beoordeeld als iets wat er bij hoort. Mijn schoonouders omdat ik hun dochter met regelmaat mag bevuilen, mijn vrienden en mijn vrienden van de SC. Verder bedank ik mijn hont en mijn kinderen. Die laatste 2 weet ik niet precies waarom, maar dat hoort er een beetje bij.
Prima, maar ik verwacht wel een goede scherpe comeback dan.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kon ff geen betere comeback bedenken, die hou je tegoed ok.
Ok. Morgen zelfde tijd.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, maar ik verwacht wel een goede scherpe comeback dan.
Anders dance off. tussen René en de Don.quote:
Ik heb iets gedaan, als Elan nu er was zou die begrijpen hoe dom dat was.quote:
Wezen stappen. Je buiten op de parkeerplaats af laten trekken in het donker om er thuis achter te komen dat het je zusje is?quote:
Dat moet wel heel erg zijn geweest dan...quote:Op woensdag 25 december 2013 19:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb iets gedaan, als Elan nu er was zou die begrijpen hoe dom dat was.
Ik ben nu depressief.
Ja vervelend altijd...quote:Op woensdag 25 december 2013 19:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wezen stappen. Je buiten op de parkeerplaats af laten trekken in het donker om er thuis achter te komen dat het je zusje is?
Ik heb geen zusje. Alleen een broertje.quote:
Dan heb je wat uit te leggenquote:Op woensdag 25 december 2013 19:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb geen zusje. Alleen een broertje.
Ik heb niet altijd genoeg geld op zakquote:Op woensdag 25 december 2013 19:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb geen zusje. Alleen een broertje.
Mijn broertje is wel makkelijk. Met een beetje geluk krijg je er geld bij uit.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb niet altijd genoeg geld op zak
Super man. Oprecht blij voor je.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, kampioen geworden in de Zweedse Tweede Divisie Noord (zegmaar de hoofdklasse dus)
Ik ben geen Saind, maar schiet.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:47 schreef Insomnia_ het volgende:
is er hier iemand van de whisky kenners
heb fles glenfiddich 21 gekregen, is dat wat.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben geen Saind, maar schiet.
Allereerst, kan het zijn dat je twee cijfers om hebt gewisseld?quote:Op woensdag 25 december 2013 19:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb fles glenfiddich 21 gekregen, is dat wat.
quote:Op woensdag 25 december 2013 19:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Allereerst, kan het zijn dat je twee cijfers om hebt gewisseld?
Kenners hier zeggen dat het erg goed is.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb fles glenfiddich 21 gekregen, is dat wat.
die heb ik nog nooit gehad. Maar de 12y is mijn huiswhisky.quote:
Oke, die ga ik dus nooit durven drinken.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
die heb ik nog nooit gehad. Maar de 12y is mijn huiswhisky.Dit is een fles van een kleine 100 euro. Zit er voor mij niet aan. Ik ben volgend jaar on S'hampton. Kom ik hem wel proeven.
gewoon nippen.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oke, die ga ik dus nooit durven drinken.
ik bewaar hem wel voor als ik meer kennis heb van whisky ooitquote:
Net als die mensen welke hun kaarsen niet aansteken omdat ze er zo mooi uitzienquote:Op woensdag 25 december 2013 19:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oke, die ga ik dus nooit durven drinken.
Komt helemaal goed. Ik moet er morgen nog vroeg uit ookquote:Op woensdag 25 december 2013 19:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Graag, dat helpt me zeker de dag door.
Dat kan ook natuurlijkquote:Op woensdag 25 december 2013 20:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik bewaar hem wel voor als ik meer kennis heb van whisky ooit
Van mijn favoriete buitenlandse voetbalclub.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:01 schreef Insomnia_ het volgende:
wat kom je eigenlijk doen volgend jaar, wedstrijdje kijken?
Ouders toegezegd te helpen inpakken.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoezo moet je er morgen vroeg uit?
Wat moet een werkloze pauper als ik met zo'n fles.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik begrijp je wel hoor, maar laten staan is ook zo doelloos.
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Van mijn favoriete buitenlandse voetbalclub.
Mooie kerstgedachtequote:Op woensdag 25 december 2013 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ouders toegezegd te helpen inpakken.
Nee. Genoeg gegeten ook voor vandaag. Sowieso steeds minder zin in uitgaan/drinken. Ik denk dat ik depressief word.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mooie kerstgedachte. Ga je vanavond nog wat doen?
Aah, ach, na een tijdje begint het uitgaan ook te vervelen, gewoon 1 a 2 x per maand gaan. Ik blijf ook lekker thuis, maar dat komt vooral door mijn bovenste rugwervel die vast zitquote:Op woensdag 25 december 2013 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Genoeg gegeten ook voor vandaag. Sowieso steeds minder zin in uitgaan/drinken. Ik denk dat ik depressief word.
LeGod.quote:
Te hard van start gegaan met weer trainen, of? Dat wordt jezelf een Thaise kerst masseuse geven.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah, ach, na een tijdje begint het uitgaan ook te vervelen, gewoon 1 a 2 x per maand gaan. Ik blijf ook lekker thuis, maar dat komt vooral door mijn bovenste rugwervel die vast zit.
Ben ik ooit geweest.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik reed nog langs de appartementen waar the dell vroeger stond.
never forget.
Yup, 5 weken niet echt getrained, deze weer mijn oude schema , zondag mn trapezium en rug getrained, maandag toen ik wakker werd was ik gehadicaptquote:Op woensdag 25 december 2013 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te hard van start gegaan met weer trainen, of? Dat wordt jezelf een Thaise kerst masseuse geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |