quote:Op woensdag 25 december 2013 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb alle controles omzeild ik ga nu instappen jaaaaaa
Ik heb ook nog een nieuw boek over de 2e Wereldoorlog
Welk boek?quote:Op woensdag 25 december 2013 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Fijne vakantie man.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Fijne vakantie!quote:Op woensdag 25 december 2013 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
ik wens je veel plezier en hoop dat je niet neerstortquote:Op woensdag 25 december 2013 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GGMM heeft een keer bijna wat tijgernootjes voor mij gekocht.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:31 schreef Doublepain het volgende:
Misschien kan GGMM je nog een leuke anekdote vertellen voordat je gaat vliegen. Schijnt goed voor je humeur te zijn.
quote:Op woensdag 25 december 2013 14:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM heeft een keer bijna wat tijgernootjes voor mij gekocht.
Je had er bij moeten zijn.
Celine Dion nu in de top2000, er zit dus wel wat niveau in de lijst.
Wat wel kan is het aantal topics even automatisch tellen. Dan is dit #3010.quote:Op maandag 23 december 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
Alles omnummeren tot het weer klopt![]()
Zou dat niet automagisch kunnen? Met een Arcee scriptje of zo.
quote:Op woensdag 25 december 2013 15:06 schreef Smoofie het volgende:
Als je wordt opgelicht op marktplaats, maar je hebt de ID, adres, naam en telnr, van dader, kun je dan succesvol aangifte doen?
Hoezo? VBL-knokploeg nodig? Ik neem mijn fietsketting mee.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:06 schreef Smoofie het volgende:
Als je wordt opgelicht op marktplaats, maar je hebt de ID, adres, naam en telnr, van dader, kun je dan succesvol aangifte doen?
Nee, ben niet opgelicht, maar wil iets kopen en vraag dan gewoon om ID, NAW gegevens etc. Dan is de kans hoop ik wat groter dat ik mijn geld terugkrijg bij oplichting.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoezo? VBL-knokploeg nodig? Ik neem mijn fietsketting mee.
Onbegrijpelijk dat dat marktplaats nog geen rating/review/recentie systeem heeft.. ook dat valt natuurlijk te faken maar toch zou het toch een stuk betrouwbaarder maken.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, ben niet opgelicht, maar wil iets kopen en vraag dan gewoon om ID, NAW gegevens etc. Dan is de kans hoop ik wat groter dat ik mijn geld terugkrijg bij oplichting.
Idd.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat dat marktplaats nog geen rating/review/recentie systeem heeft.. ook dat valt natuurlijk te faken maar toch zou het toch een stuk betrouwbaarder maken.
Wel duidelijk en dat is alles wat je nodig hebt.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
Ebay vind ik maar lelijk, rommelig en spammy
Smoken of drinkenquote:Op woensdag 25 december 2013 16:12 schreef Adames het volgende:
[..]
lamme stoners, je weet wel, die wat gewoon elke fucking dag smoken
Cool. Is Lans ook weer blij.quote:Op woensdag 25 december 2013 14:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat wel kan is het aantal topics even automatisch tellen. Dan is dit #3010.
VBL / [VBL Slowchat] #3005 Nachtkotsers was dus #3000.
Ik zit in Belgie...quote:Op woensdag 25 december 2013 16:55 schreef ajacied4lf het volgende:
RTL8 voor de Feyenoorders onder ons! Toffe docu.
Oh. En hatert.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:55 schreef ajacied4lf het volgende:
RTL8 voor de Feyenoorders onder ons! Toffe docu.
Nope, gewoon netjes naar Brussel.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Ron. Morgen spijbelen van werk?
werkt afschrikkend genoeg in ieder gevalquote:Op woensdag 25 december 2013 15:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, ben niet opgelicht, maar wil iets kopen en vraag dan gewoon om ID, NAW gegevens etc. Dan is de kans hoop ik wat groter dat ik mijn geld terugkrijg bij oplichting.
quote:
Mietje.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope, gewoon netjes naar Brussel.
Slim hoor.quote:
Je bent zelf een neger.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Slim hoor.Homo zeggen tegen een neger.
quote:
En de Joden voor het zonder reden vermoorden van Arabieren. Altijd goedquote:Op woensdag 25 december 2013 17:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]Ik wil graag mijn vrouw bedanken omdat ze al die jaren in me heeft geloofd. Mijn ouders omdat ze mijn nukken hebben beoordeeld als iets wat er bij hoort. Mijn schoonouders omdat ik hun dochter met regelmaat mag bevuilen, mijn vrienden en mijn vrienden van de SC. Verder bedank ik mijn hont en mijn kinderen. Die laatste 2 weet ik niet precies waarom, maar dat hoort er een beetje bij.
Redenen zat.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:21 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
En de Joden voor het zonder reden vermoorden van Arabieren. Altijd goed
Jeetje. Zal ik wel aan je denken morgen en je een goede dag toewensen?quote:Op woensdag 25 december 2013 17:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope, gewoon netjes naar Brussel.
Graag, dat helpt me zeker de dag door.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jeetje. Zal ik wel aan je denken morgen en je een goede dag toewensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |