Vergeet God niet.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]Ik wil graag mijn vrouw bedanken omdat ze al die jaren in me heeft geloofd. Mijn ouders omdat ze mijn nukken hebben beoordeeld als iets wat er bij hoort. Mijn schoonouders omdat ik hun dochter met regelmaat mag bevuilen, mijn vrienden en mijn vrienden van de SC. Verder bedank ik mijn hont en mijn kinderen. Die laatste 2 weet ik niet precies waarom, maar dat hoort er een beetje bij.
..quote:
Prima, maar ik verwacht wel een goede scherpe comeback dan.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kon ff geen betere comeback bedenken, die hou je tegoed ok.
Ok. Morgen zelfde tijd.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, maar ik verwacht wel een goede scherpe comeback dan.
Anders dance off. tussen René en de Don.quote:
Ik heb iets gedaan, als Elan nu er was zou die begrijpen hoe dom dat was.quote:
Wezen stappen. Je buiten op de parkeerplaats af laten trekken in het donker om er thuis achter te komen dat het je zusje is?quote:
Dat moet wel heel erg zijn geweest dan...quote:Op woensdag 25 december 2013 19:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb iets gedaan, als Elan nu er was zou die begrijpen hoe dom dat was.
Ik ben nu depressief.
Ja vervelend altijd...quote:Op woensdag 25 december 2013 19:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wezen stappen. Je buiten op de parkeerplaats af laten trekken in het donker om er thuis achter te komen dat het je zusje is?
Ik heb geen zusje. Alleen een broertje.quote:
Dan heb je wat uit te leggenquote:Op woensdag 25 december 2013 19:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb geen zusje. Alleen een broertje.
Ik heb niet altijd genoeg geld op zakquote:Op woensdag 25 december 2013 19:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb geen zusje. Alleen een broertje.
Mijn broertje is wel makkelijk. Met een beetje geluk krijg je er geld bij uit.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb niet altijd genoeg geld op zak
Super man. Oprecht blij voor je.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, kampioen geworden in de Zweedse Tweede Divisie Noord (zegmaar de hoofdklasse dus)
Ik ben geen Saind, maar schiet.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:47 schreef Insomnia_ het volgende:
is er hier iemand van de whisky kenners
heb fles glenfiddich 21 gekregen, is dat wat.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben geen Saind, maar schiet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |