quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
en dat moet je bij ggmm niet doen, dat kloontje is weg
Ik ga zo m'n filmpje kijken hoorquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
aaawww wat schattig
huilende mannen
Uh, oke.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mmm dat klinkt lekker. Zelf had ik nasi (ja alweer, maar nu was ik bij mijn ouders). Als toetje hadden we vanille yoghurt met frambozen.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
aaawww wat schattig
huilende mannen
Eigenlijk is dit gewoon het hoogste wat je kunt bereiken als radio djquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:15 schreef heloef het volgende:
Bizar ook dit, radio dj's die volgende maand alweer vergeten zijn worden nu onthaald alsof ze goden zijn.
Dit vind ik geen leuke opmerking, want jij weet hoe de situatie in elkaar steekt en ik vind echt dat je er over op moet houden!quote:
stuur je een appje met je traantjesquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ga zo m'n filmpje kijken hoor
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:19 schreef arachide. het volgende:
Appels, vriendinnen en uitslag. Nu graag
Oe sorry ik wist niet dat ik een geheim verraaddequote:Op dinsdag 24 december 2013 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit vind ik geen leuke opmerking, want jij weet hoe de situatie in elkaar steekt en ik vind echt dat je er over op moet houden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |