Ah het gaat zo snel Rene heeft het vast niet gezienquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
en dat moet je bij ggmm niet doen, dat kloontje is weg
Wij jou niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:16 schreef Drolflap het volgende:
Jongens ik ga jullie wel missen hoor
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:16 schreef Evertjan het volgende:
zie ik nou Seana Paul er naast lopen als beveiliger?
Zij niet, ik bedoel het publiek.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik denk dat je dit niet snel vergeet
Fout.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah het gaat zo snel Rene heeft het vast niet gezien
En dan in beide tegelijk postenquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Zullen we er twee topics van maken? Ik kan het niet bijhouden.
pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:16 schreef waxmask het volgende:
Dit rukt ook heerlijk weg zo hier achter het forum...ik kom achtermekaar op deze top helden!
Godverdomme waxquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:16 schreef waxmask het volgende:
Dit rukt ook heerlijk weg zo hier achter het forum...ik kom achtermekaar op deze top helden!
Jij gaat 2 topics lezen ?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Zullen we er twee topics van maken? Ik kan het niet bijhouden.
Leukquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mexicanobakker gaat het doen
Tu tut utututuuut ututuuuutuuquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Terror Jaap veroorzaakte een Tsunami
Ik heb gereageerd op jouw post.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn post zag je niet? Of je weigert het uit te voeren.
Dat zijn ze wrs as we speak aan het afbreken. Kostendekking enzo.quote:
wtfquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV KAMPIOEN JE GELOOFT JE OGEN HIER NIET MAAR HET IS ECHT ZO MET MAAR 1 DOELPUNT VERSCHIL DOOR PATRICK KLUIVERT DIE OOK GOED KAN AUTORIJDEN EN VERKRACHTEN JAJAJA
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV KAMPIOEN JE GELOOFT JE OGEN HIER NIET MAAR HET IS ECHT ZO MET MAAR 1 DOELPUNT VERSCHIL DOOR PATRICK KLUIVERT DIE OOK GOED KAN AUTORIJDEN EN VERKRACHTEN JAJAJA
Moet lukkenquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:17 schreef OllieWilliams het volgende:
heb ik nog tijd voor een fapje voro de uitslag?
Oh ja, die weten volgende week al niet meer dat ze daar helemaal leip stonden te doenquote:
Mooie post hequote:
Volgende keer geen joints doen neequote:
Coen was heel matig dit jaarquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:18 schreef Cee het volgende:
Volgens mij had Coen het vanaf dag 2 al helemaal gehad.
Mmm dat klinkt lekker. Zelf had ik nasi (ja alweer, maar nu was ik bij mijn ouders). Als toetje hadden we vanille yoghurt met frambozen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ze zo met een auto door de stad rijden, niet de posts in dit topic.
De posts in dit topic vind ik juist erg leuk. Zeker die van jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |