Karina is in een recalcitrante bui jongens, pas opquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
Ik kan hem ook in KPD zetten, mss is het dan meteen een stuk rustiger of in ABO nog beter
In KPD wel je en blote mannenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan mogen er meer Holly Michaels gifs
Ik poste te snel en er was een 10sec limietquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk een Abo Frits?
Ben ik bijna altijdquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Karina is in een recalcitrante bui jongens, pas op
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:37 schreef marcodej het volgende:
Eric wordt emotioneel van Stromae, maar op die schijtheuvel heb ik hem niet een keer zien janken.
Daar hou ik je aan. Dan zijn we bij dezen verloofd, blijkbaar.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als ik vrijwillig een kort pittig kapsel neem voordat ik 40 word, dan is dat een reden om de verloving te verbreken of te gaan scheiden.
En Kapiteintjequote:Op dinsdag 24 december 2013 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen blote mannen.
Behalve Tjacka en Littlerabbit.
Je mag ook gewoon langskomen hoorquote:
Ik ga kapotquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:38 schreef OllieWilliams het volgende:
Origineel van elly en rikkert vind ik beter.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik poste te snel en er was een 10sec limiet
Dan heb ik er geen tijd voor meestalquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Behalve tijdens Sjempjuns Liek wedstrijden.
Denk niet dat mijn huidige verloofde dat zo fijn vindt....quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar hou ik je aan. Dan zijn we bij dezen verloofd, blijkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |