En dan mogen er meer Holly Michaels gifsquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
Ik kan hem ook in KPD zetten, mss is het dan meteen een stuk rustiger of in ABO nog beter
DOE HETquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
Ik kan hem ook in KPD zetten, mss is het dan meteen een stuk rustiger of in ABO nog beter
Als ik vrijwillig een kort pittig kapsel neem voordat ik 40 word, dan is dat een reden om de verloving te verbreken of te gaan scheiden.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier ennn hier even tekenen en dan hebben we dat vastgelegd voor de toekomst
Haha okay dan proberen we het iets rustiger aan te doenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo oud ben ik nou ook weer nie
Ik vind het best, maar dan moet ik m'n broek weer uit doen als'ie in KPD komtquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
Doe maar nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
Ik doe mijn best.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha okay dan proberen we het iets rustiger aan te doen
LAMAquote:
Waarom heb jij eigenlijk een Abo Frits?quote:
Gat bij je kruis werkt ook wel merk ik netquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind het best, maar dan moet ik m'n broek weer uit doen als'ie in KPD komt
Karina is in een recalcitrante bui jongens, pas opquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
In KPD wel je en blote mannenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan mogen er meer Holly Michaels gifs
Ik poste te snel en er was een 10sec limietquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk een Abo Frits?
Ben ik bijna altijdquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Karina is in een recalcitrante bui jongens, pas op
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:37 schreef marcodej het volgende:
Eric wordt emotioneel van Stromae, maar op die schijtheuvel heb ik hem niet een keer zien janken.
Daar hou ik je aan. Dan zijn we bij dezen verloofd, blijkbaar.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als ik vrijwillig een kort pittig kapsel neem voordat ik 40 word, dan is dat een reden om de verloving te verbreken of te gaan scheiden.
En Kapiteintjequote:Op dinsdag 24 december 2013 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen blote mannen.
Behalve Tjacka en Littlerabbit.
Je mag ook gewoon langskomen hoorquote:
Ik ga kapotquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:38 schreef OllieWilliams het volgende:
Origineel van elly en rikkert vind ik beter.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik poste te snel en er was een 10sec limiet
Dan heb ik er geen tijd voor meestalquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Behalve tijdens Sjempjuns Liek wedstrijden.
Denk niet dat mijn huidige verloofde dat zo fijn vindt....quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar hou ik je aan. Dan zijn we bij dezen verloofd, blijkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |