Ik doe niet aan open relaties. Ben helemaal content met mijn huidige partnerquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Open relaties
(voor de ontvangende partij)
Monogamiequote:Op dinsdag 24 december 2013 20:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik doe niet aan open relaties. Ben helemaal content met mijn huidige partner
Is dat zo een hosselaar dan? Ik 'ken' hem alleen van AgT eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij is zich als een echte hosselbaas aan het ontwikkelen
Zou hij les van Faxie krijgen
Zeur nietquote:
Klopt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:41 schreef alors het volgende:
[..]
Origineel van Typhoon is beter. Ja echt.
Fixedquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik doe niet aan open relaties. Ben helemaal content met mijn huidige partner verloofde
Ik hou van faxen, maar ik denk niet dat dat een compliment isquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij is zich als een echte hosselbaas aan het ontwikkelen
Zou hij les van Faxie krijgen
Ken ik niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:41 schreef alors het volgende:
[..]
Origineel van Typhoon is beter. Ja echt.
Mooi, past ook bij je UIquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, nee mijn vrouw misschien ook niet, nu je het zegt.
Hebben ze deze week nog in het huis gedaan.quote:
Zijn mensen die dat nog wel zijnquote:
Faxie is een baasjequote:Op dinsdag 24 december 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat zo een hosselaar dan? Ik 'ken' hem alleen van AgT eigenlijk.
Gaat hem niet wordenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:42 schreef Zaktabak het volgende:
Durf te wedden dat de slowchat meer posts kent dan euro's in uitslag.
Thanksquote:
SR is eenmaal veel electronische muziekquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:42 schreef Stickertje het volgende:
Ik heb de afgelopen 6 dagen zovaak op het mute knopje gedrukt dat bhij het al bijna niet meet doert
Dat zou wat zijnquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:42 schreef Zaktabak het volgende:
Durf te wedden dat de slowchat meer posts kent dan euro's in uitslag.
Deze ouderwetse gedachtequote:Op dinsdag 24 december 2013 20:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik doe niet aan open relaties. Ben helemaal content met mijn huidige partner
Zout 'ns op.quote:
En op de Filippijnen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben ze deze week nog in het huis gedaan.
Kan toch niet meer man. Het is verdomme bijna 2014quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zijn mensen die dat nog wel zijn
Knopcastratie ftw.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:42 schreef Stickertje het volgende:
Ik heb de afgelopen 6 dagen zovaak op het mute knopje gedrukt dat bhij het al bijna niet meet doert
AgT?????quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat zo een hosselaar dan? Ik 'ken' hem alleen van AgT eigenlijk.
Tsunami ookquote:
Toffe UIquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |