Dat van Giel is al jaren geleden. Sowieso mag ik die kerel niet. Plus ik vind de muziek die ze draaien echt helemaal niks. Die 3FM muziek is niet mijn smaak.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Giel is door een prostituee gepijpt.
Paul komt over alsof ie er gedwongen in zit.
Coen met zijn neppe en gemaakte sfeer.
Wat ga je doen? Kerstboom en kadootjes thuis zeker?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit nu een beetje de tijd uit te zitten. Morgen kerst vieren, heb er nu al zin in.
wat ga je allemaal doen stijnquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit nu een beetje de tijd uit te zitten. Morgen kerst vieren, heb er nu al zin in.
Ik voel me gedwongen om naar bepaalde events te kijken waar haast de hele wereld naar kijkt, moet ik echt van afkicken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat van Giel is al jaren geleden. Sowieso mag ik die kerel niet. Plus ik vind de muziek die ze draaien echt helemaal niks. Die 3FM muziek is niet mijn smaak.
Bij mijn oma morgen de hele dag, donderdag ook.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ga je doen? Kerstboom en kadootjes thuis zeker?
Dat heb ik dit jaar dus niet gedaan met SR heel af en toe gekeken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voel me gedwongen om naar bepaalde events te kijken waar haast de hele wereld naar kijkt, moet ik echt van afkicken.
Gezelligquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij mijn oma morgen de hele dag, donderdag ook.
top2000 probeer ik te luisteren wanneer het kan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
GezelligIk ga morgen naar mijn zus en blijf daar 's avonds eten. Mijn moeder komt ook. Donderdag blijf ik gewoon thuis, beetje Top2000 luisteren.
wanneer weer dartsenquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
top2000 probeer ik te luisteren wanneer het kan.
Nog veel darts
De 'lagere' nummers vind ik meestal het leukst, minder voorspelbaar. Op een gegeven moment krijg je al die nummers die er elk jaar instaan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
top2000 probeer ik te luisteren wanneer het kan.
Nog veel darts
Koud bad is ook wat minder ja.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:25 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga ff een lekker warm bad aan zetten
Misschien denken ze aan de deelnemers die niet in Londen verblijven met Kerst en maar 1 dag met familie te kort lijktquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
belachelijk dat ze niet gewoon donderdag al doen
Homoquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:25 schreef Geo4kant het volgende:
Maakt mij niet uit eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
De 'lagere' nummers vind ik meestal het leukst, minder voorspelbaar. Op een gegeven moment krijg je al die nummers die er elk jaar instaan.
Ga ik ook doen. Ik moet nog een paar hoofdstukken van mijn boek.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:25 schreef Geo4kant het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |