Wij gaan dadelijk weer rollenspel doen. Mijn vrouw de heilige maagd Maria en ik Jozef.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
met kerstavond soft zijn is best begrijpelijk.,
Bij dezen dan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zou wel in de Kerstspirit zijn Lans
Die voortandquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja wat moet je daar nou op zeggen![]()
Veel lelijker zie je ze zelden.
Blijf voor een keer niet in je rol.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wij gaan dadelijk weer rollenspel doen. Mijn vrouw de heilige maagd Maria en ik Jozef.
Beetje er naast staan kijken hoe de heilige geest mijn vrouw pakt.
Thieribery.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een Thierrynck Ribenry voor je.
Dat zou het rollenspel geen eer aan doen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blijf voor een keer niet in je rol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zlatan is ook niet knap toch?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja wat moet je daar nou op zeggen![]()
Veel lelijker zie je ze zelden.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat zou het rollenspel geen eer aan doen.
Niet knap nee maar ook niet lelijk. Die heeft tenminste nog 'iets' charisma hoe je het ook noemen wil. Maar RIbery is gewoon echt superlelijk.quote:
enlighten mequote:Op dinsdag 24 december 2013 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Happel is wel erg stil na het bitcoindrama.
Happel was klaar met jou heb ik uit betrouwbare bron.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Happel is wel erg stil na het bitcoindrama.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:37 schreef Geo4kant het volgende:
badderen
Haha tot zo Geo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een échte man die Zlatanquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet knap nee maar ook niet lelijk. Die heeft tenminste nog 'iets' charisma hoe je het ook noemen wil. Maar RIbery is gewoon echt superlelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |