ok, neuken?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
Ben kerst nu al zat. Teveel gegeten
Oh ik had er nog eentje onder mijn ctrl-v, ik heb maar niet de allersexieste gekozen, worden de mannen hier misschien jaloersquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:54 schreef kurk_droog het volgende:
Ik voelde al dat hier mooie mannen te vinden waren, godverdomme zeg
Het is nog geen kerst johquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
Ben kerst nu al zat. Teveel gegeten
kerstavondquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is nog geen kerst johWat heb je zitten eten dan?
Oe klinkt goed. Ik ga morgen gourmetten. Waarschijnlijk zit ik al vol van het stokbrood met kruidenboter voordat er ook maar 1 stuk vlees op mijn bord ligt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kerstavond
Veel Gamba's, ham,kip,patat. Tiramisu.
nou ja zeg.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je bent dan wel voor Feyenoord maar je hebt een jodenneus dus nu ja.
OK dan val ik dus ook afquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou ja zeg.
Ik heb geen seks met joden
morgen fonduen. Ik heb hetzelfde met broodquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe klinkt goed. Ik ga morgen gourmetten. Waarschijnlijk zit ik al vol van het stokbrood met kruidenboter voordat er ook maar 1 stuk vlees op mijn bord ligt.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou ja zeg.
Ik heb geen seks met joden
Dikkequote:Op dinsdag 24 december 2013 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kerstavond
Veel Gamba's, ham,kip,patat. Tiramisu.
Neusgaten.quote:
dit dus.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:15 schreef Cavaliers het volgende:
Eindelijk van die Serious Request bs af.
ja.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:20 schreef kapiteintje het volgende:
Is m'n kleine vriend Stijn hier nog?
Heb je al je gevulde kalkoen op?quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fijn.Ik verveel me al de hele dag. Dit belooft weinig goeds voor de komende twee dagen.
Jazeker, maar nu zit ik weer in een inspiratieloze omgeving waar ik de kriebels van krijg.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je al je gevulde kalkoen op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |