Mansjester Derks.quote:
Nou ga danquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:10 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin meer in heel dat SR.. weet niet waarom, de uitslag kan me eigenlijk ook niet meer boeien
wordt toch wel een knotsgekke uitslag
Denk wel dat het aardig zal kloppen. Ik heb volgens mij op iets lager ingezet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
11.839.292
Laten we er maar van uit gaan dat dat klopt.
Waarom niet?quote:
Doeiquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:10 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin meer in heel dat SR.. weet niet waarom, de uitslag kan me eigenlijk ook niet meer boeien
Eens, al was dat wel anders... Ze naderen het eind, dus zullen vele inschakelen en daarom alleen maar dit soort muziek uitzenden. Je zal ook aan de aan/af kondigingen horen dat het zo snel mogelijk moet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
Mmm nou voor de muziek hoef ik het niet op te hebben staan eigenlijk. Ik hoor niet zoveel wat ik leuk vind.
Is ook de enige reden dat ik nog kijk, even de week goed afsluiten. Heb je dat ook weer gehad.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:10 schreef Geo4kant het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaai broertj0nquote:
Heb ik de hele tijd al. VInd er niks aan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:10 schreef Geo4kant het volgende:
Geen zin maar wel de week GOED afsluiten. Men spreekt zichzelf tegenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:11 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Is ook de enige reden dat ik nog kijk, even de week goed afsluiten. Heb je dat ook weer gehad.
Hu? Waar?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:11 schreef OllieWilliams het volgende:
De uitslag is al uitgelekt. Het schijnt 12.198.206 te zijn.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:10 schreef Geo4kant het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je dit gemaakt via make a gif .com?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |