abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134895490
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 21:16 schreef BeamofLight het volgende:
Salami worst. Zo'n ding van twee euro. 2250 kcal 4real??
400 gram?

dan klopt het zeker ja
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_134895514
quote:
10s.gif Op maandag 30 december 2013 21:09 schreef fathank het volgende:
Wel een stevig bankje trouwens :D
Dan dacht je dat Eric Lilliebridge groot was..

lijkt wel een kind naast hem

en voor de mensen... "maar hij is dik"

dit was hem in bodybuilding jaren terug

maandag 30 december 2013 @ 21:23:04 #278
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_134895624
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 21:21 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Dan dacht je dat Eric Lilliebridge groot was..

[ afbeelding ]

lijkt wel een kind naast hem

en voor de mensen... "maar hij is dik"

dit was hem in bodybuilding jaren terug

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
De fuck ouwe. _O- Mag wel wat af, imho. Zo veel vet lijkt me toch ook niet heel bevorderlijk voor PL, of wel?
Deathlift or Die.
pi_134895748
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 21:23 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

De fuck ouwe. _O- Mag wel wat af, imho. Zo veel vet lijkt me toch ook niet heel bevorderlijk voor PL, of wel?
hij lijkt dikker dan dat hij is.. komt door de vervorming van de foto achter bij zijn ass.. hij is helemaal niet zo extreem dik namelijk.

hier check... hij is gewoon monsterlijk groot :P

maandag 30 december 2013 @ 21:27:56 #280
253447 Ethanolic
pi_134895928
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 21:25 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

hij lijkt dikker dan dat hij is.. komt door de vervorming van de foto achter bij zijn ass.. hij is helemaal niet zo extreem dik namelijk.

[ afbeelding ]
_O- Damn.
brb GO-Olive-Oil-AD _O_
Deathlift or Die.
pi_134896080
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 21:27 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

_O- Damn.
brb GO-Olive-Oil-AD _O_
lmao idd

die kerel eet echt weeshuizen volgens mij
pi_134896317
ik sla nog maar even een liter chocomelk achterover en doe mijn gebedje naar de natty goden zodat ik morgen zoals hem wakker wordt _O-
pi_134896470
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 21:34 schreef dreamerbulk het volgende:
ik sla nog maar even een liter chocomelk achterover en doe mijn gebedje naar de natty goden zodat ik morgen zoals hem wakker wordt _O-
hardop gelachen
  maandag 30 december 2013 @ 21:41:54 #284
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_134896742
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 21:20 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

400 gram?

dan klopt het zeker ja
ja 500 gram. Hoe fucking easy wil je 450kcal binnen krijgen
pi_134896825
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 21:41 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ja 500 gram. Hoe fucking easy wil je 450kcal binnen krijgen
ideaal ja!

ik ram ook wel eens salami/chorizo weg, echt ziek makkelijke calorieen .. plus nog wat protons
  maandag 30 december 2013 @ 21:45:09 #286
253447 Ethanolic
pi_134896922
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 21:43 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

ideaal ja!

ik ram ook wel eens salami/chorizo weg, echt ziek makkelijke calorieen .. plus nog wat protons
Bro-tip; Maak pasta met kort gebakken chorizo, courgette, paprika en tomatensaus, met parmezaanse kaas erover.
:9~ :9~
Deathlift or Die.
pi_134896966
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 21:45 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Bro-tip; Maak pasta met kort gebakken chorizo, courgette, paprika en tomatensaus, met parmezaanse kaas erover.
:9~ :9~
mmmm maak me helemaal gek!!!
  maandag 30 december 2013 @ 22:14:52 #288
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_134898630
quote:
14s.gif Op maandag 30 december 2013 21:46 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

mmmm maak me helemaal gek!!!
Dan moet je deze ook eens proberen. Makkelijk te maken, en je kan er een paar dagen van eten als je een grote maakt. https://www.google.nl/sea(...)10&es_sm=93&ie=UTF-8

Een echte spaanse tortilla wordt helemaal in olijfolie gemaakt. De aardappels in olijfolie, en dan de ingredienten erbij.

Snakey's shortcut: aardappels net gaar koken. Chorizo in wat olijfolie een beetje uitbakken, uit de pan halen MAAR het vet van de chorizo in de koekenpan houden. De uitgelekte en ondertussen droge aardappels in de koekenpan op een matig vuur. Je kan ze eventueel wat aanbakken maar is niet echt nodig. Genoeg eieren kloppen met zout en een beetje peper naar smaak. Eventueel wat knoflookpoeder of verse knoflook uit de pers door de eieren. Over de aardappelen uitgieten. (Indien niet genoeg eieren effe snel een kleine nieuwe mix maken en erbij mikken :D ) Ik ruik altijd aan de pan of het niet verbrand aan de bodem, je ziet namelijk niets. :P Als het gebakken ruikt een groot bord op de pan en de tortilla daarop draaien, andersom in de pan en afbakken op een matig vuur.

Et voila, carbs protein en wat vet, en heerlijk om te eten. Je kan het koud eten, maar effe in de magnetron is wat lekkerder.

Hiermee kan je uiteraard allerlei verschillende smaken tortilla's maken. Wat knoflookmayo smaakt er prima bij.
  maandag 30 december 2013 @ 22:19:27 #289
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_134898922
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 21:25 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Godverdomme daar pas ik 18 keer in :')

Ik mag graag boerenmetworst wegsnacken. Prima macro's en nog lekker ook :9
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_134898944
quote:
14s.gif Op maandag 30 december 2013 22:14 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dan moet je deze ook eens proberen. Makkelijk te maken, en je kan er een paar dagen van eten als je een grote maakt. https://www.google.nl/sea(...)10&es_sm=93&ie=UTF-8

Een echte spaanse tortilla wordt helemaal in olijfolie gemaakt. De aardappels in olijfolie, en dan de ingredienten erbij.

Snakey's shortcut: aardappels net gaar koken. Chorizo in wat olijfolie een beetje uitbakken, uit de pan halen MAAR het vet van de chorizo in de koekenpan houden. De uitgelekte en ondertussen droge aardappels in de koekenpan op een matig vuur. Je kan ze eventueel wat aanbakken maar is niet echt nodig. Genoeg eieren kloppen met zout en een beetje peper naar smaak. Eventueel wat knoflookpoeder of verse knoflook uit de pers door de eieren. Over de aardappelen uitgieten. (Indien niet genoeg eieren effe snel een kleine nieuwe mix maken en erbij mikken :D ) Ik ruik altijd aan de pan of het niet verbrand aan de bodem, je ziet namelijk niets. :P Als het gebakken ruikt een groot bord op de pan en de tortilla daarop draaien, andersom in de pan en afbakken op een matig vuur.

Et voila, carbs protein en wat vet, en heerlijk om te eten. Je kan het koud eten, maar effe in de magnetron is wat lekkerder.

Hiermee kan je uiteraard allerlei verschillende smaken tortilla's maken. Wat knoflookmayo smaakt er prima bij.

damn.... dat klinkt echt als een bazen maaltijd

ga ik maken binnenkort, thanks!
pi_134899083
Dat fietsen de squat prestaties beïnvloed is vanaf nu officieel uitgesloten; vandaag met de bus geweest. Het is echt de switch. Ik maak cycle 5 (deze week) af, zonder deload, en begin maandag met The Cube. Mijn progressie is met een kilo of 10 achteruit gegaan en daardoor kan ik de vooraf geplande cycles niet afronden en zou opnieuw moeten beginnen. Verder vind ik Wendler ook wel een beetje saai geworden. The Cube is veel gevarieerder met rep/speed/heavy sets en ik ben van mening dat ik daar ook beter mee ga progressen.

Heb de eerste 10 minuten hiervan nog bekeken (aanrader) gezien er een goede boodschap in zit, maar het mocht niet baten.

If not now, then when.
pi_134899160
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 22:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dat fietsen de squat prestaties beïnvloed is vanaf nu officieel uitgesloten; vandaag met de bus geweest. Het is echt de switch. Ik maak cycle 5 (deze week) af, zonder deload, en begin maandag met The Cube. Mijn progressie is met een kilo of 10 achteruit gegaan en daardoor kan ik de vooraf geplande cycles niet afronden en zou opnieuw moeten beginnen. Verder vind ik Wendler ook wel een beetje saai geworden. The Cube is veel gevarieerder met rep/speed/heavy sets en ik ben van mening dat ik daar ook beter mee ga progressen.

Heb de eerste 10 minuten hiervan nog bekeken (aanrader) gezien er een goede boodschap in zit, maar het mocht niet baten.

laat me weten hoe cube is, wil er zelf in de toekomst ook mee beginnen!

Je eet wel echt genoeg calorieën ? :)
  maandag 30 december 2013 @ 22:27:49 #293
69994 seto
-|||--------|||-
pi_134899438
Cube ziet er inderdaad wel interessant uit.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  maandag 30 december 2013 @ 22:28:54 #294
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_134899513
quote:
14s.gif Op maandag 30 december 2013 22:19 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

damn.... dat klinkt echt als een bazen maaltijd

ga ik maken binnenkort, thanks!
Simpele Spaanse tortilla. Aardappels schillen en in plakjes snijden. Wassen en in een flinke laag olijfolie zachtjes garen. Genoeg eieren erbij zodat het de aardappels dekt. Even wachten, omdraaien, gaar laten worden en klaar.

Ben benieuwd hoeveel kcal en macros dat is eigenlijk. :P

Ik eet ze altijd als ontbijt in van die wegrestaurantjes als we naar het zuiden rijden in Spanje. :9~ Van die plekken waar de koffie en tortilla zo goed is dat je niet weg wil en met veel te veel chorizoworsten, die ze zelf maken, weg gaat. :')

Men, Spaans eten, waar de vrouwen nog heel de dag in de keuken staan. :9~ Waar je een T-bone steak van een kilo van de BBQ kan bestellen. :9~

Ik ga om 10 voor 8 's morgens de deur uit naar de gym daar, en dan word ik al gek van de geuren omdat ze al eea op het vuur hebben staan.
pi_134899591
quote:
14s.gif Op maandag 30 december 2013 22:28 schreef Snakey het volgende:

[..]

Simpele Spaanse tortilla. Aardappels schillen en in plakjes snijden. Wassen en in een flinke laag olijfolie zachtjes garen. Genoeg eieren erbij zodat het de aardappels dekt. Even wachten, omdraaien, gaar laten worden en klaar.

Ben benieuwd hoeveel kcal en macros dat is eigenlijk. :P

Ik eet ze altijd als ontbijt in van die wegrestaurantjes als we naar het zuiden rijden in Spanje. :9~ Van die plekken waar de koffie en tortilla zo goed is dat je niet weg wil en met veel te veel chorizoworsten, die ze zelf maken, weg gaat. :')

Men, Spaans eten, waar de vrouwen nog heel de dag in de keuken staan. :9~ Waar je een T-bone steak van een kilo van de BBQ kan bestellen. :9~

Ik ga om 10 voor 8 's morgens de deur uit naar de gym daar, en dan word ik al gek van de geuren omdat ze al eea op het vuur hebben staan.
ondertussen in nederland ... fml
pi_134899610
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 22:23 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

laat me weten hoe cube is, wil er zelf in de toekomst ook mee beginnen!

Je eet wel echt genoeg calorieën ? :)
Komt goed man. Lijkt mij echt een veel leuker schema. Ik had destijds beide boeken gelezen en was aan het twijfelen tussen 5/3/1 en The Cube. Gezien 5/3/1 wat makkelijker te begrijpen was, koos ik voor 5/3/1. Ik heb ook een super goede Excel sheet gebruikt. Anyways, had van de week een filmpje over The Cube van Brandon Lily zelf bekeken en toen werd het duidelijker wat de The Cube inhield. Het is erg straightforward, wat erg nice is.

Excel sheet voor de 5/3/1'ers hiero: http://www.allthingsgym.c(...)eet-by-poteto-v1-28/

Ja, ik eet echt genoeg. Gisteren nog een 540 gr. burger gegeten, heb net de 750 gr. variant besteld. :') Dat proteinzzz. Maar eet wel genoeg ja. :P
If not now, then when.
pi_134899698
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 22:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Komt goed man. Lijkt mij echt een veel leuker schema. Ik had destijds beide boeken gelezen en was aan het twijfelen tussen 5/3/1 en The Cube. Gezien 5/3/1 wat makkelijker te begrijpen was, koos ik voor 5/3/1. Ik heb ook een super goede Excel sheet gebruikt. Anyways, had van de week een filmpje over The Cube van Brandon Lily zelf bekeken en toen werd het duidelijker wat de The Cube inhield. Het is erg straightforward, wat erg nice is.

Excel sheet voor de 5/3/1'ers hiero: http://www.allthingsgym.c(...)eet-by-poteto-v1-28/

Ja, ik eet echt genoeg. Gisteren nog een 540 gr. burger gegeten, heb net de 750 gr. variant besteld. :') Dat proteinzzz. Maar eet wel genoeg ja. :P
zorg er iig voor dat je jezelf aanmeld voor the cube facebookgroep ... daar kan je terecht voor feedback, info en brandon reageert en post er zelf ook.
pi_134899795
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 22:31 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

zorg er iig voor dat je jezelf aanmeld voor the cube facebookgroep ... daar kan je terecht voor feedback, info en brandon reageert en post er zelf ook.
Ben ik al. :P Ik had jou maanden terug gevraagd of je nog goede PL fora kende en toen gaf je die aan mij. Nog altijd dankbaar.

p.s. The Cube shirts zijn nu gewoon voor iedereen beschikbaar! :D Ik had Brandon toen nog gemaild n.a.v. een plaatje dat jij gepost had, maar geen reactie ontvangen. :P
If not now, then when.
pi_134899907
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 22:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ben ik al. :P Ik had jou maanden terug gevraagd of je nog goede PL fora kende en toen gaf je die aan mij. Nog altijd dankbaar.

p.s. The Cube shirts zijn nu gewoon voor iedereen beschikbaar! :D Ik had Brandon toen nog gemaild n.a.v. een plaatje dat jij gepost had, maar geen reactie ontvangen. :P
nice, ik ga dan die russian style bestellen
pi_134899958
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 22:34 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

nice, ik ga dan die russian style bestellen
Ja, deze toch: http://www.store.jtsstrength.com/apparel/cube-shirt ? :D
If not now, then when.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')