Dat is VirtualDJ, gebruik ik voor nu evenquote:Op woensdag 25 december 2013 11:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Welk programma gebruik je?
quote:Op woensdag 25 december 2013 11:54 schreef Molurus het volgende:
[..]
Omg? Is de paus op tv? *Zet snel radio uit en tv aan*Ik keekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en mijn vader is niet eens katholiek.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Is het live of loopt die ook een paar seconde achter?quote:Op woensdag 25 december 2013 11:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat is VirtualDJ, gebruik ik voor nu even
Bert is precies om 12.00 afgelopen zodat ik Radio2 weer aan kan zettenquote:Op woensdag 25 december 2013 11:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is het live of loopt die ook een paar seconde achter?
Voor wie ziggo heeft, kanaal 222.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij UPC op 317. Nu is daar nog klassieke muziek bezig.
Hoaxquote:Op woensdag 25 december 2013 11:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Allemaal naar de Top SR zappen mensen, komend uur begint daar met een topplaat
veel uit de stal van stock aitken en waterman toen iddquote:Op woensdag 25 december 2013 11:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat was bij de 2e versie al zo.
Banquote:Op woensdag 25 december 2013 11:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja maar, Gijs Stavermanquote:Op woensdag 25 december 2013 11:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hmmm. Ik ga straks toch maar even aan de radio preutsen. Kijken of ik 'm aan de bak kan krijgenquote:Op woensdag 25 december 2013 11:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bert is precies om 12.00 afgelopen zodat ik Radio2 weer aan kan zetten
Nickelbackquote:Op woensdag 25 december 2013 11:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
You are no longer a cat, you are a bagel!quote:Op woensdag 25 december 2013 11:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eigenlijk was dit een uitgelezen jaar om ALF weer eens te herhalen, met Yo Willy
en natuurlijk
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |