Omg? Is de paus op tv? *Zet snel radio uit en tv aan*quote:Op woensdag 25 december 2013 11:52 schreef Uccie het volgende:
goedemorgen....de paus heeft het zojuist gewonnen van de start top 2000
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer aanwezig in dit forum.
Ik dacht om 12.00 dat ie kwam met zn maidenspeachquote:Op woensdag 25 december 2013 11:54 schreef Karina het volgende:
Om 1 uur Willy met zijn Kersttoespraak trouwens.
Dacht ik eigenlijk ook, maar niet dus:quote:Op woensdag 25 december 2013 11:54 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik dacht om 12.00 dat ie kwam met zn maidenspeach
Oh die ga ik wel even meepakkenquote:Op woensdag 25 december 2013 11:54 schreef Karina het volgende:
Om 1 uur Willy met zijn Kersttoespraak trouwens.
Dat is VirtualDJ, gebruik ik voor nu evenquote:Op woensdag 25 december 2013 11:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Welk programma gebruik je?
quote:Op woensdag 25 december 2013 11:54 schreef Molurus het volgende:
[..]
Omg? Is de paus op tv? *Zet snel radio uit en tv aan*Ik keekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en mijn vader is niet eens katholiek.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |