die wil ik gelijk prikkenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ah ok, meeste mensen hebben dat wel vooral op een vliegtuig dat ze bij elk geluidje al gaan flippen als ware.
In Economy gewoon heel moeilijk om te slapen, thuis in een stoel kan ik het ook nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ah ok, meeste mensen hebben dat wel vooral op een vliegtuig dat ze bij elk geluidje al gaan flippen als ware.
Geen beats by dre hebbenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:36 schreef Insomnia_ het volgende:
of mensen die tegen je gaan praten in vliegtuig
Ik slaap zelfs in ryan air vliegtuigen als een blokquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
In Economy gewoon heel moeilijk om te slapen, thuis in een stoel kan ik het ook niet
O ik slaap ook maar 4 uur per nacht maar weg is weg.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik kom ook nog eens heel moeilijk in slaap, dus je begrijpt wel dat ik niet heel veel slaap krijg 's nachts
Mensen die hun stoel opeens naar achteren doen... of kinderen in het vliegtuig die janken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:36 schreef Insomnia_ het volgende:
of mensen die tegen je gaan praten in vliegtuig
Wat bij mij altijd werkt is op een eentonig geluid focussen, dan slaap ik al snel.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
In Economy gewoon heel moeilijk om te slapen, thuis in een stoel kan ik het ook niet
Meh.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben er anders wel tevreden mee, schermt al het geluid om je heen goed af.
En duur toch? Ik vind koptelefoons sowieso altijd een beetje een rotgevoel op je hoofd en die in-ear dingen vind ik al helemaal niks.quote:
Philips heeft ook een paar goeiequote:Op dinsdag 24 december 2013 19:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh.
Geef mij maar iets van Sennheiser of zo
IK heb nog gewoon een CD-spelerquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:42 schreef Doublepain het volgende:
Al die nieuwe auto's hebben nu ook standaard spotify erop
Ik gebruik gewoon aux kabel, Iphone eraan en boem boem boem.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
IK heb nog gewoon een CD-spelerKan wel MP3's afspelen dat scheelt.
Ik weet niet eens of dat kan bij mij. Ik brand altijd een MP3 CD dat is toch ook altijd zeker een uur of 2? denk ik muziek of langer.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon aux kabel, Iphone eraan en boem boem boem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |