Echt kut ..quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb mijn nieuwe laptop nu een uur en ik haat Windows 8 nu al. Ik snap er de tering niet van. Ik krijg mijn laptop zelfs niet uit
Ik las ergens dat je het zo kunt instellen allemaal dat het er uitziet als W7, maar geen idee hoe.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb mijn nieuwe laptop nu een uur en ik haat Windows 8 nu al. Ik snap er de tering niet van. Ik krijg mijn laptop zelfs niet uit
Vast wel, lijkt me zonde om elke keer een cdtje te branden.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of dat kan bij mij. Ik brand altijd een MP3 CD dat is toch ook altijd zeker een uur of 2? denk ik muziek of langer.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Nee hoor ik neem RW's.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vast wel, lijkt me zonde om elke keer een cdtje te branden.
Teveel tijd, gewoon telefoon erin en klaar.. Geen gezeik dat je liedje het half doet omdat je cd een kras heeft..quote:
Lenovo B590 + een SSD schijf los op advies van mijn broer.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik las ergens dat je het zo kunt instellen allemaal dat het er uitziet als W7, maar geen idee hoe.
Welke heb je nu uiteindelijk gekocht?
Ik kreeg mijn camera welke ik per ongeluk had aangedrukt niet wegquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Windows 8 is extreem kut ja. M'n broertje heeft het. Hij had een spelletje geïnstalleerd wat vastliep en hij vroeg mij op hulp, want het spelletje sloot ook niet meer af.
Ik druk dus ctrl-alt-del in, doet dat niks.![]()
Denk ik; nou dan start ik hem maar opnieuw op. Dus ik druk hem gewoon uit door 6seconde de aan/uit-knop in te drukken. Start hij op draait dat spelletje nog steeds.
Voor meer leuke anekdotes van mij en m'n broertje mogen jullie best een Dm sturen.
Oh ik vind het altijd wel leuk om een CD'tje te makenquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Teveel tijd, gewoon telefoon erin en klaar.. Geen gezeik dat je liedje het half doet omdat je cd een kras heeft..
Hoezo de SSD? Om snel op te starten?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lenovo B590 + een SSD schijf los op advies van mijn broer.
Naar diezelfde broer ga ik binnenkort maar met mijn problemen wat dit is echt heel vervelend.
[..]
Ik kreeg mijn camera welke ik per ongeluk had aangedrukt niet wegHeeft zeker 5 minuten aangestaan
Ik zal jou eens downgraden.quote:
Omdat alles dan tyfus snel isquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo de SSD? Om snel op te starten?
Sneller ja, zo'n 100x sneller naar het schijnt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo de SSD? Om snel op te starten?
Ik zou aan je broer vragen of hij het 'classic' kan instellen. Ik ben echt blij dat de laptop die ik laatst kocht nog met W7 geleverd werd.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
En duur ... heb ik gelezen tenminste.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat alles dan tyfus snel ismaar voor normale gebruikers eigenlijk gewoon overkill
Once you go SSD you never go backquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
En duur ... heb ik gelezen tenminste.
Huh dat is wel heeel snel.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sneller ja, zo'n 100x sneller naar het schijnt.
En ga ik doen, sterker nog ik leg mijn laptop weer weg. Ik ben te moe voor digitale agressie
Was 80 euro voor 120 gb, maar ik heb liever een snel goedlopende laptop in 1x.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
En duur ... heb ik gelezen tenminste.
Ik normaal ook, maar ik heb eergister een soort van doorgehaald en kon gister niet slapen door die storm. Ik ben enigszins gebroken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Huh dat is wel heeel snel.
Frustrerend dat soort dingen inderdaad. Al ben ik meestal zo koppig dat ik desnoods tot midden in de nacht ga zitten klooien om het goed te krijgen
Oh eigenlijk dacht ik dat het duurder was. Valt dan nog mee. Als is 120 gb niet zo heel veel.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was 80 euro voor 120 gb, maar ik heb liever een snel goedlopende laptop in 1x.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik normaal ook, maar ik heb eergister een soort van doorgehaald en kon gister niet slapen door die storm. Ik ben enigszins gebroken.
Einde jankverhaal
Je start windows op via je SSD schijf welke in je CD speler zit en kunt je normale schijf erin houdenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh eigenlijk dacht ik dat het duurder was. Valt dan nog mee. Als is 120 gb niet zo heel veel.
Oh werkt dat zo. Dus daar staat alleen Windows op?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je start windows op via je SSD schijf welke in je CD speler zit en kunt je normale schijf erin houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |