Fixed, vorige topic idd niet gezien, maar kon daar ook niet meer editten..quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:44 schreef Twinkle20 het volgende:
GM zou je mijn UD willen zetten op 27 juli?
Had het in het vorige topic al vet gedrukt aangegeven maar wellicht over heen gelezen
He dat zat ik mij toevallig af te vragen vanmiddag, of dat voor gebruik gewassen moet worden.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:13 schreef DJMomo het volgende:
Kerstavond 2013: bekleding maxi cosis wassen! Nesteldrang FTW!
Als jij je daar goed bij voelt.... niks mis mee dan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:26 schreef Kimpossible het volgende:
Mo![]()
![]()
ben ik een verschrikkelijk ontaarde moeder als ik eigenlijk helemaal niet van plan ben om de bekleding van de kinderwagen en de maxi cosi te wassen en zulks??![]()
Never ever dat ik dat nog een keer doequote:Op dinsdag 24 december 2013 20:31 schreef Butterflower het volgende:
Is dat eigenlijk makkelijk te doen, de bekleding eraf halen? En er dan weer op natuurlijk, dat is misschien wel belangrijker
Vwb eraf kan ik zeggen dat het me alles meeviel bij de cabriofix en de Pearl. Erop moet morgen ofzo blijkenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:31 schreef Butterflower het volgende:
Hm, ik denk er nog even over dan![]()
Is dat eigenlijk makkelijk te doen, de bekleding eraf halen? En er dan weer op natuurlijk, dat is misschien wel belangrijker
Ik ben nu wel heel benieuwd naar jouw droomwagen, heb je er een foto van? Als je m wil delen natuurlijkquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Onze wagen is sowieso 2ehands dus vind ik dan toch een fijner idee als ik het zelf nog even was... En mn ma en ik gaan een dekbedje erbij maken
Ben zo stom flieft op onze wagen, ik wist al op mijn 13e dat ik die wagen wilde en dit jaar liep ik er zo tegen aan... Dus sindsdien staat die in de kelder
Ja wij hebben ook alles nieuw. Hm, misschien koop ik wel een hoes voor de mc. Is wat makkelijker te wassen denk ikquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:36 schreef Burdie het volgende:
Wij hebben de wagen en MC nieuw, dus die ga ik niet wassen. Ik moet nog wel ff bedenken wat voor beddengoed ik er in wil.
Voor een ander stelt het ws niet zoveel voor, maar ik hou er van, old fashionquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:37 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Ik ben nu wel heel benieuwd naar jouw droomwagen, heb je er een foto van? Als je m wil delen natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Dus dat. Vervang alleen naaien voor kopen, ik ben niet zo creatief!quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:38 schreef Burdie het volgende:
Ik zou denk ik eerder een hoes naaien dan wassen, maar mijn hormonen zijn tegenwoordig helemaal van het naaien.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Voor een ander stelt het ws niet zoveel voor, maar ik hou er van, old fashionWauw, gaaf dat je daar dan tegenaan loopt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat moesten wij allemaal ooit ook!quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ben een echte noob want ik moet termen als snoozebaby deken en koekahoes googlen
Niet doen! Safe yourself! Anders wil je al dat ellendig dure, maar knuffelzachte zoete mooie lieve babyspul hebbenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ben een echte noob want ik moet termen als snoozebaby deken en koekahoes googlen
Te laat....quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:58 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Niet doen! Safe yourself! Anders wil je al dat ellendig dure, maar knuffelzachte zoete mooie lieve babyspul hebben![]()
Werkt dat niet alleen met lucht in je darmen? Ik weet t niet hoorquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dames heeft er iemand ervaring met rennie deflatine? ik heb een overschot aan lucht in mn maag...
Ga ik ff nakijkenquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:13 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Werkt dat niet alleen met lucht in je darmen? Ik weet t niet hoor. Wat vervelend!!
Gewoon veel boeren laten. Je wordt echt lomp van zwanger zijnquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dames heeft er iemand ervaring met rennie deflatine? ik heb een overschot aan lucht in mn maag...
Oh dat ben ik ook als ik niet zwanger benquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gewoon veel boeren laten. Je wordt echt lomp van zwanger zijn![]()
ik kon na mijn gastric bypass geen boere laten. De rennies zorge daar wel voor vond het echt heeeel fijn werke!quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:31 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
ik kon na mijn gastric bypass geen boere laten. De rennies zorge daar wel voor vond het echt heeeel fijn werke!
quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:37 schreef Dyre het volgende:
Dat is balen DJMomo.... Wel eerst eventjes in koud water laten weken voordat je ze opnieuw gaat wassen, anders krijg je die bloedvlekken er lastig(er) uit.
Wat lief _NIKKI_ van je man!
Ik heb net weer even een testje gedaan. Het verbaasde me dat ik nog een hele week heb kunnen wachten na mijn positieve test, maar de vorige keer werd 'ie steeds lichter en dat risico wilde ik nu niet lopenBovendien is nog steeds mijn motto: geen bloed = nog steeds goed nieuws, dus dan hoef ik ook geen testje meer te doen. Want dat is toch weer spannend zeg.... Maar nog 2 mooie strepen te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief NIKKI!
Das k*t momo, kun je weer opnieuw beginnen...S. 2014
J. 2016
Vind ik ook hoorquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:42 schreef Dyre het volgende:
Stiekem hartstikke leuk om (zo goed als) tegelijk met iemand te lopen
Alleen wil ik dan ook vrijdag een echo ipv maandag![]()
Even snel tussendoor: daar leef ik deze dagen op! Ben niet misselijk maar zit wel vol lucht. Voelde me er een paar dagen doodongelukkig door, totdat ik aan Rennie Deflatine dacht en nu voel ik me echt véél beter.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ze zeggen dat dat met een tweede pas op het laatste moment gebeurt omdat je het klappen van de zweep al kentquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:35 schreef Enfermera het volgende:
Twink; ja, i know.. ik doe rustig!Promise!
Kwisted; leukkk schopjes! Dus manlief kon ze ook voelen?
Heerlijk al die nesteldrang verhalenIk heb 't nog niet heel erg. Wel met schoonmaken maar nog niet echt met het kamertje, kleertjes uitzoeken of dat soort dingen. Komt vast nog wel
Hier wordt de nesteldrang juist steeds erger. Bij de eerste heel laat en nog redelijk te doen. Bij de tweede heb ik zoveel opgeruimd om plaats te maken dat er teveel weg is gegaan, heb ik al ruim op tijd alles gewassen en gestreken en klaar gezet. En nu kan ik weer niet wachten om los te gaan. Gelukkig mag ik nuwat minder doen van devk en helpt mijn man me daaraan denken, dus hopenlijk heb ik dit keer aan het eind van de zwangerschap nog gewoon kleding van mezelf die ik aan kan trekken (vorige keer heb ik bija alles weggedaan... dat was niet echt de bedoeling).quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:51 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
ze zeggen dat dat met een tweede pas op het laatste moment gebeurt omdat je het klappen van de zweep al kent
quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:45 schreef Ongeduldig het volgende:
[..]
Even snel tussendoor: daar leef ik deze dagen op! Ben niet misselijk maar zit wel vol lucht. Voelde me er een paar dagen doodongelukkig door, totdat ik aan Rennie Deflatine dacht en nu voel ik me echt véél beter.
Tot zover dit reclamepraatje
ik wordt 26 februari vaderquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik kan ff geen posts herhalen op mijn mobiel...
Maar wijzigingen?: roept u maar!
En voor jullie allemaal, hele fijne kerstdagen!
Is met 38 weken beginnen met kleertjes wassen daar een goed voorbeeld van?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:51 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
ze zeggen dat dat met een tweede pas op het laatste moment gebeurt omdat je het klappen van de zweep al kent
Nou ja dat dusquote:Op woensdag 25 december 2013 07:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Is met 38 weken beginnen met kleertjes wassen daar een goed voorbeeld van?
Dan heeft het opeens wel een beetje haast trouwens. Enne, het was best veel. Ik kwam niet te weinig tegen waarvan ik niet meer wist dat ik het gekocht had (en mijn lief koopt nauwelijks kleertjes).
quote:Op woensdag 25 december 2013 08:24 schreef Twinkle20 het volgende:
Dames we zijn gewoon zwanger met de feestdagen. Hoe mooi is dat?!
En je wilt het nog niet vertellen?quote:Op woensdag 25 december 2013 09:42 schreef Dyre het volgende:
[..]
Toch wel lastig hoor hoe ik me onder de carpaccio, tonijn en witte wijn uit ga praten haha. De blaasontsteking-smoes werkt écht niet meer hier in de familie en ik ben normaal gesproken dol op rauw vlees
Minimijlpaal vandaag: 6 weken
quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:37 schreef Dyre het volgende:
Dat is balen DJMomo.... Wel eerst eventjes in koud water laten weken voordat je ze opnieuw gaat wassen, anders krijg je die bloedvlekken er lastig(er) uit.
Wat lief _NIKKI_ van je man!
Ik heb net weer even een testje gedaan. Het verbaasde me dat ik nog een hele week heb kunnen wachten na mijn positieve test, maar de vorige keer werd 'ie steeds lichter en dat risico wilde ik nu niet lopenBovendien is nog steeds mijn motto: geen bloed = nog steeds goed nieuws, dus dan hoef ik ook geen testje meer te doen. Want dat is toch weer spannend zeg.... Maar nog 2 mooie strepen te zien
Superleukquote:Op woensdag 25 december 2013 15:51 schreef LaLouchi het volgende:
Echo ging gister super. Hij/zij lag lekker te voetballen. Druktemakertje
Ik ook hoor. Wij hadden het zelfs niet verteld, wij hadden de daarvoor bestemde mokken het werk laten doenquote:Op woensdag 25 december 2013 16:08 schreef Mevr_Mus het volgende:
Grappig hoe iedereen het nieuws op een andere manier deeltIk ben berg nuchter geloof ik, gewoon verteld zonder toestanden of tranen
![]()
En volgend jaar gewoon met een extra kindje onder de kerstboom! Ondanks dat ik niet zo veel waarde hecht aan kerst, kan ik daar wel echt naar uitkijken
Ik vind het vaak wel heel leuk, al die creatieve manieren om het te vertellenquote:Op woensdag 25 december 2013 16:08 schreef Mevr_Mus het volgende:
Grappig hoe iedereen het nieuws op een andere manier deeltIk ben berg nuchter geloof ik, gewoon verteld zonder toestanden of tranen
![]()
En volgend jaar gewoon met een extra kindje onder de kerstboom! Ondanks dat ik niet zo veel waarde hecht aan kerst, kan ik daar wel echt naar uitkijken
Wat vervelend!quote:Op woensdag 25 december 2013 22:06 schreef Bolletje... het volgende:
[egopost] ik heb zooo'n pijn in m'n rug
Jakkes! Verkeerde beweging gemaakt?quote:Op woensdag 25 december 2013 22:06 schreef Bolletje... het volgende:
[egopost] ik heb zooo'n pijn in m'n rug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |