quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:37 schreef Dyre het volgende:
Dat is balen DJMomo.... Wel eerst eventjes in koud water laten weken voordat je ze opnieuw gaat wassen, anders krijg je die bloedvlekken er lastig(er) uit.
Wat lief _NIKKI_ van je man!
Ik heb net weer even een testje gedaan. Het verbaasde me dat ik nog een hele week heb kunnen wachten na mijn positieve test, maar de vorige keer werd 'ie steeds lichter en dat risico wilde ik nu niet lopenBovendien is nog steeds mijn motto: geen bloed = nog steeds goed nieuws, dus dan hoef ik ook geen testje meer te doen. Want dat is toch weer spannend zeg.... Maar nog 2 mooie strepen te zien
Superleukquote:Op woensdag 25 december 2013 15:51 schreef LaLouchi het volgende:
Echo ging gister super. Hij/zij lag lekker te voetballen. Druktemakertje
Ik ook hoor. Wij hadden het zelfs niet verteld, wij hadden de daarvoor bestemde mokken het werk laten doenquote:Op woensdag 25 december 2013 16:08 schreef Mevr_Mus het volgende:
Grappig hoe iedereen het nieuws op een andere manier deeltIk ben berg nuchter geloof ik, gewoon verteld zonder toestanden of tranen
![]()
En volgend jaar gewoon met een extra kindje onder de kerstboom! Ondanks dat ik niet zo veel waarde hecht aan kerst, kan ik daar wel echt naar uitkijken
Ik vind het vaak wel heel leuk, al die creatieve manieren om het te vertellenquote:Op woensdag 25 december 2013 16:08 schreef Mevr_Mus het volgende:
Grappig hoe iedereen het nieuws op een andere manier deeltIk ben berg nuchter geloof ik, gewoon verteld zonder toestanden of tranen
![]()
En volgend jaar gewoon met een extra kindje onder de kerstboom! Ondanks dat ik niet zo veel waarde hecht aan kerst, kan ik daar wel echt naar uitkijken
Wat vervelend!quote:Op woensdag 25 december 2013 22:06 schreef Bolletje... het volgende:
[egopost] ik heb zooo'n pijn in m'n rug
Jakkes! Verkeerde beweging gemaakt?quote:Op woensdag 25 december 2013 22:06 schreef Bolletje... het volgende:
[egopost] ik heb zooo'n pijn in m'n rug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |