Fixed, vorige topic idd niet gezien, maar kon daar ook niet meer editten..quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:44 schreef Twinkle20 het volgende:
GM zou je mijn UD willen zetten op 27 juli?
Had het in het vorige topic al vet gedrukt aangegeven maar wellicht over heen gelezen
He dat zat ik mij toevallig af te vragen vanmiddag, of dat voor gebruik gewassen moet worden.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:13 schreef DJMomo het volgende:
Kerstavond 2013: bekleding maxi cosis wassen! Nesteldrang FTW!
Als jij je daar goed bij voelt.... niks mis mee dan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:26 schreef Kimpossible het volgende:
Mo![]()
![]()
ben ik een verschrikkelijk ontaarde moeder als ik eigenlijk helemaal niet van plan ben om de bekleding van de kinderwagen en de maxi cosi te wassen en zulks??![]()
Never ever dat ik dat nog een keer doequote:Op dinsdag 24 december 2013 20:31 schreef Butterflower het volgende:
Is dat eigenlijk makkelijk te doen, de bekleding eraf halen? En er dan weer op natuurlijk, dat is misschien wel belangrijker
Vwb eraf kan ik zeggen dat het me alles meeviel bij de cabriofix en de Pearl. Erop moet morgen ofzo blijkenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:31 schreef Butterflower het volgende:
Hm, ik denk er nog even over dan![]()
Is dat eigenlijk makkelijk te doen, de bekleding eraf halen? En er dan weer op natuurlijk, dat is misschien wel belangrijker
Ik ben nu wel heel benieuwd naar jouw droomwagen, heb je er een foto van? Als je m wil delen natuurlijkquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Onze wagen is sowieso 2ehands dus vind ik dan toch een fijner idee als ik het zelf nog even was... En mn ma en ik gaan een dekbedje erbij maken
Ben zo stom flieft op onze wagen, ik wist al op mijn 13e dat ik die wagen wilde en dit jaar liep ik er zo tegen aan... Dus sindsdien staat die in de kelder
Ja wij hebben ook alles nieuw. Hm, misschien koop ik wel een hoes voor de mc. Is wat makkelijker te wassen denk ikquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:36 schreef Burdie het volgende:
Wij hebben de wagen en MC nieuw, dus die ga ik niet wassen. Ik moet nog wel ff bedenken wat voor beddengoed ik er in wil.
Voor een ander stelt het ws niet zoveel voor, maar ik hou er van, old fashionquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:37 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Ik ben nu wel heel benieuwd naar jouw droomwagen, heb je er een foto van? Als je m wil delen natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Dus dat. Vervang alleen naaien voor kopen, ik ben niet zo creatief!quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:38 schreef Burdie het volgende:
Ik zou denk ik eerder een hoes naaien dan wassen, maar mijn hormonen zijn tegenwoordig helemaal van het naaien.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Voor een ander stelt het ws niet zoveel voor, maar ik hou er van, old fashionWauw, gaaf dat je daar dan tegenaan loopt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat moesten wij allemaal ooit ook!quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ben een echte noob want ik moet termen als snoozebaby deken en koekahoes googlen
Niet doen! Safe yourself! Anders wil je al dat ellendig dure, maar knuffelzachte zoete mooie lieve babyspul hebbenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ben een echte noob want ik moet termen als snoozebaby deken en koekahoes googlen
Te laat....quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:58 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Niet doen! Safe yourself! Anders wil je al dat ellendig dure, maar knuffelzachte zoete mooie lieve babyspul hebben![]()
Werkt dat niet alleen met lucht in je darmen? Ik weet t niet hoorquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dames heeft er iemand ervaring met rennie deflatine? ik heb een overschot aan lucht in mn maag...
Ga ik ff nakijkenquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:13 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Werkt dat niet alleen met lucht in je darmen? Ik weet t niet hoor. Wat vervelend!!
Gewoon veel boeren laten. Je wordt echt lomp van zwanger zijnquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dames heeft er iemand ervaring met rennie deflatine? ik heb een overschot aan lucht in mn maag...
Oh dat ben ik ook als ik niet zwanger benquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gewoon veel boeren laten. Je wordt echt lomp van zwanger zijn![]()
ik kon na mijn gastric bypass geen boere laten. De rennies zorge daar wel voor vond het echt heeeel fijn werke!quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:31 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
ik kon na mijn gastric bypass geen boere laten. De rennies zorge daar wel voor vond het echt heeeel fijn werke!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |