neequote:Op dinsdag 24 december 2013 17:31 schreef OllieWilliams het volgende:
Is er al wat gedraaid van de wu-tang?
Helaas niet...quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:31 schreef OllieWilliams het volgende:
Is er al wat gedraaid van de wu-tang?
Is sociaal zodat moeders niet heel de dag in keuken hoeft te staan... of ga je naar een Kerstdiner in een restaurant? Waar iedereen ineens heel netjes zit in een C&A pak en jurk...da's pas burgerlijk...quote:
Godverdomme ze snappen er ook niks van.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:32 schreef Qunix het volgende:
[..]
Helaas niet...
Laatste keer was in 2010
en jij bent voor censuurquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:32 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat is het ook, maar dat zeggen ze niet hardop.
Wednesday 25-09-2013 19:07 Wu-Tang Clan Reunitedquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:32 schreef OllieWilliams het volgende:
Go
[..]
Godverdomme ze snappen er ook niks van.
what else is newquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:32 schreef OllieWilliams het volgende:
Coen die probeert mee te doen maar ontzettend hard faalt
Coenhaterquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:32 schreef OllieWilliams het volgende:
Coen die probeert mee te doen maar ontzettend hard faalt
Ik ga echt nooit een pak dragen hèquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Is sociaal zodat moeders niet heel de dag in keuken hoeft te staan... of ga je naar een Kerstdiner in een restaurant? Waar iedereen ineens heel netjes zit in een C&A pak en jurk...da's pas burgerlijk...
Misschien moet je een keer niet naar v/d Valk gaan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Is sociaal zodat moeders niet heel de dag in keuken hoeft te staan... of ga je naar een Kerstdiner in een restaurant? Waar iedereen ineens heel netjes zit in een C&A pak en jurk...da's pas burgerlijk...
Coenquote:
Nog niet eens de beste nummers ookquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:33 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wednesday 25-09-2013 19:07 Wu-Tang Clan Reunited
http://www.3fmfan.nl/page(...)-tang&zoekop=artiest
Al jaren niet meer geweest sinds het een veredeld ZZP kantoor is geworden, echt bijna iedereen zit daar aan tafel met een laptopje te werken of hebben een zakelijke afspraak...quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien moet je een keer niet naar v/d Valk gaan.
Hoelang blijf je plakken?quote:
Ik had eens een BBQ op eerste kerstdag, in een dorp op z'n twee uur van Bogotá, Colombia.quote:
Harde dissquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:35 schreef OllieWilliams het volgende:
Coen, hou je mond maar gewoon. Komt niks boeiends uit. Heb ik nog liever Giel.
Logisch als stickertje zijnde.quote:
Jaquote:
als coen zijn handjes niet meer de lucht in doet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:36 schreef Ratsnest89 het volgende:
Hoelaat begint die bekendmaking en concert? Op tv dan he.
quote:
Blijft goud...quote:
Ook dat zijn analfabeten, misschien SR volgend jaar voor hunquote:
viktor brand brrrquote:Op dinsdag 24 december 2013 17:37 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ook dat zijn analfabeten, misschien SR volgend jaar voor hun
Ja, ik bedoel om ze uit te kopen en ze van de zender af te krijgen, moet honderden miljoenen op kunnen brengenquote:
Wat is de vraag?quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:39 schreef Ratsnest89 het volgende:
Iemand die wel fatsoenlijk kan antwoorden? Kan goed merken dat jullie 3FM luisteraars zijn....
9 uur gaan ze uit het huis, uurtje of 7 op tv ofzo? Kan je toch vinden in de gids lijkt mij..quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:39 schreef Ratsnest89 het volgende:
Iemand die wel fatsoenlijk kan antwoorden? Kan goed merken dat jullie 3FM luisteraars zijn....
Kijk in de TV-gids?quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:36 schreef Ratsnest89 het volgende:
Hoelaat begint die bekendmaking en concert? Op tv dan he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |