Haha ja, geniaal is dat.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja! Ik ga kijken! En me waanzinnig ergeren aan de sponsoren die door het programma heen steeds opduiken!
Tot strakkies!quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:24 schreef Silenus het volgende:
Ja toch. Zie ik jullie vanavond? Tot vanavond! Wijntje erbij, blokje kaas. Gezellag!
quote:
Die kerel met inkijk vorig jaarquote:
Of erger: je schoonouders in een openvallende badjas, waardoor je gelijk kennis kan maken met de tampeloeris van je schoonvader.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha ja, geniaal is dat.
"En we zijn hier met de bus in Welness centrum Veluwse bron, daar zitten al je vriendinnen!"
ARGH.
omgquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:03 schreef Stoephoert het volgende:
[..]
Of erger: je schoonouders in een openvallende badjas, waardoor je gelijk kennis kan maken met de tampeloeris van je schoonvader.
Maar goed, ik zit er ook weer klaar voor!
Ocherm, ook al geen fan?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Haha BE, je had hier kunnen kijken. Duuf vlucht naar zolder![]()
.
Ah! Je wilt die reep gewoon voor jezelf houdenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ocherm, ook al geen fan?
Vlgd jaar doen?
En laat ik nou vandaag een plak Tony Chocolonely gewonnen hebben met de postcodeloterij!Perfect voor bij AYN!
Ah, was die daarvoor!quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ah! Je wilt die reep gewoon voor jezelf houden![]()
En geen fan hier idd. Zie de foto op FB
.
Hondenmensenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:41 schreef Jian het volgende:
Robert heeft een hond, dierenvriend dat het is.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:39 schreef Jian het volgende:
Mooi hè dat die mensen niets door hebben enzo .....
checkquote:* gaan de stewardessen weer hun sirtaki doen op Schiphol?
* zal blonde Anna van 1.80m haar geliefde Paco uit Colombia (1.55m) in de armen kunnen sluiten?
* hebben we weer een blond schattig meisje dat gaat zoenen met een grote neger uit Congo?
* komt er weer een suf item over een oude graftak die haar kleinkinderen al 5 jaar niet heeft gezien?![]()
* gaat Robert weer met iemand praten over zijn geliefde die in het buitenland woont? En dat hij dan vervolgens verder gaat met de show? En dat die persoon dan denkt van: HUH HOEZO IS EEN TICKET VOOR MIJN GELIEFDE TE DUUR?![]()
En dat-ie dan op het einde toch gewoon komt!
![]()
![]()
![]()
* komt er op het eind weer een of andere natte wind cq singer-songwriter met een gay-hoedje op zijn kweel-nummer zingen waarop iedereen kan schuifelen?
Zou ie ook liedjes zingenquote:
Of een AYNIL-drinking game.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je kan wel een soort AYNIL-bingo maken
Ben jij helderziend ofzo?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je kan wel een soort AYNIL-bingo maken
Je hebt nu 10 minuten de tijd om bij te komen!quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Fuck jongens!Ik lig hier met een restje longontsteking en kan helemaal niet lachen joh!
quote:
Neeee, dat komt noooogggg! Hoewel ze dit jaar in Zwitserland zitten geleuf ik!quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:54 schreef tralalala het volgende:
Maar mensen help mij eens, wat was dat van Noorwegen en Canada dan? Was dat een andere special?
Okéquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Neeee, dat komt noooogggg! Hoewel ze dit jaar in Zwitserland zitten geleuf ik!
check 2quote:* gaan de stewardessen weer hun sirtaki doen op Schiphol?
* zal blonde Anna van 1.80m haar geliefde Paco uit Colombia (1.55m) in de armen kunnen sluiten?
* hebben we weer een blond schattig meisje dat gaat zoenen met een grote neger uit Congo?
* komt er weer een suf item over een oude graftak die haar kleinkinderen al 5 jaar niet heeft gezien?![]()
* gaat Robert weer met iemand praten over zijn geliefde die in het buitenland woont? En dat hij dan vervolgens verder gaat met de show? En dat die persoon dan denkt van: HUH HOEZO IS EEN TICKET VOOR MIJN GELIEFDE TE DUUR?![]()
![]()
![]()
![]()
* komt er op het eind weer een of andere natte wind cq singer-songwriter met een gay-hoedje op zijn kweel-nummer zingen waarop iedereen kan schuifelen?
Dit riekt een beetje naar calimero.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:05 schreef sokodi het volgende:
Nou heeft ze weer geluk, dat ze haar zoon na 1 1/2 jaar alweer kan zien. Een kennis van mij mocht haar moeder niet zien die ze al 15 jaar niet gezien heeft en heel ziek is. Voor mijn gevoel omdat ze niet representatief genoeg is voor tv, ze komt n.l. uit Jemen en draagt een hoofddoek en is een schat.
Het riekt een beetje naar discriminatie, bah.....
Alsof wat er nu te zien is heel 'representatief' is...quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:05 schreef sokodi het volgende:
Nou heeft ze weer geluk, dat ze haar zoon na 1 1/2 jaar alweer kan zien. Een kennis van mij mocht haar moeder niet zien die ze al 15 jaar niet gezien heeft en heel ziek is. Voor mijn gevoel omdat ze niet representatief genoeg is voor tv, ze komt n.l. uit Jemen en draagt een hoofddoek en is een schat.
Ja is vast discriminatie.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:05 schreef sokodi het volgende:
Ga ergens anders klagen homoquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:05 schreef sokodi het volgende:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:05 schreef sokodi het volgende:
Hoe oud zou ze dan zijn, in haar eigen gedachtenquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:09 schreef Brighteyes het volgende:
Ach, je kijkt niet op een jaartje of wat! 4-5... 12...
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:09 schreef Silenus het volgende:
zo dat was net een pinguïn! Waggel waggel...
quote:* gaan de stewardessen weer hun sirtaki doen op Schiphol?
* komt er weer een suf item over een oude graftak die haar kleinkinderen al 5 jaar niet heeft gezien?
![]()
![]()
![]()
Niet zo katten héquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
In dat laatste shot leek ze wel zwanger...
Je eyes zijn nu niet meer zo bright.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
* Brighteyes doet lekker mee...
Ja, die denkt, dat wordt gvd op de bank slapen ....quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die zoon staat er ongemakkelijk bij.
Ik kan 't nog inhouden.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:23 schreef Butterfly91 het volgende:
Net 5 minuten aan het kijken en nu al vloeien er wat traantjes![]()
Jian schijnt het ook niet droog te houden.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:23 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik begon al toen Robert aan het begin ging zingen ....quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:23 schreef Butterfly91 het volgende:
Robert doet zoiets gewoon, als filantroop.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:33 schreef Jian het volgende:
Goed hè van Robert, moet ie ook nog helemaal naar Australië, maar hij heeft het voor over, Robert
Nee!!!quote:
dit. Gewoon bij Robert in zijn keukenquote:
En het loopt altijd uit.quote:
Visionair!quote:
ben jij helderziend ofzo?quote:
Oh ja. Ik ook hoor, maar toch... Ik ben gewoon lek.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bij dit stuk heb ik zoiets van koop gewoon zelf een ticket
Echt?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh ja. Ik ook hoor, maar toch... Ik ben gewoon lek.
Ik schiet soms al vol als iemand een radio-belspelletje wint.
quote:* gaan de stewardessen weer hun sirtaki doen op Schiphol?
* komt er weer een suf item over een oude graftak die haar kleinkinderen al 5 jaar niet heeft gezien?
![]()
![]()
![]()
Vorig jaar in Canada afgeschoten.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:36 schreef Specularium het volgende:
Wat zijn dat voor berenhuiden op de grond?
quote:
Vrouwlief zit samen met haar moeder dit te kijken.quote:
Jankertquote:
Goeie username.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:38 schreef Strooper het volgende:
[..]
Vorig jaar in Canada afgeschoten.
Ditquote:
Jup... Ik ben emotioneel/hormonaal nog steeds wat verstoord zeg maar. 't Kind is al vier, dus ik vrees dat het nooit meer over gaat.quote:
Waarom? Omdat de muziek zo slecht is?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jup... Ik ben emotioneel/hormonaal nog steeds wat verstoord zeg maar. 't Kind is al vier, dus ik vrees dat het nooit meer over gaat.
Ik moet zelfs janken als ik een draaiorgel hoor.
Ja, daar moet ik ook van janken, maar met een andere redenquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jup... Ik ben emotioneel/hormonaal nog steeds wat verstoord zeg maar. 't Kind is al vier, dus ik vrees dat het nooit meer over gaat.
Ik moet zelfs janken als ik een draaiorgel hoor.
Rupsje NooitGenoeg.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:38 schreef Disana het volgende:
Oma barst van de familie om zich heen, maar het is nog niet genoeg.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:38 schreef Disana het volgende:
Oma barst van de familie om zich heen, maar het is nog niet genoeg.
Heb ik ook.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:40 schreef egeltje1985 het volgende:
Vriendjes en vriendinnetjes uit het buitenland vind ik veel leuker dan familie.
Vakantievriendjes uit Turkijequote:Op dinsdag 24 december 2013 21:40 schreef egeltje1985 het volgende:
Vriendjes en vriendinnetjes uit het buitenland vind ik veel leuker dan familie.
Nee, sla me maar dood. Eerste keer dat het me gebeurde was toen ik net 6wk zwanger was en het is niet meer over gegaan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:39 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Waarom? Omdat de muziek zo slecht is?
Nee, wel uit verder weg. Zeker als ze weinig geld hebben en problemen met visa enzo.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vakantievriendjes uit Turkije
Wat een onzin
Ik heb daar geen kerst voor nodig, de meeste gaan hypocriet doen deze dagen.....quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Doe eens een beetje sociaal jij, het is kerst
Oh ja, dan wel ja.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:41 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee, wel uit verder weg. Zeker als ze weinig geld hebben en problemen met visa enzo.
Hihi, weird. Mijn vader zit ook wel altijd te janken bij dit programma trouwens.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, sla me maar dood. Eerste keer dat het me gebeurde was toen ik net 6wk zwanger was en het is niet meer over gegaan.![]()
Anyway... AYNIL maar!
Ik hoop voor je dat Sieneke niet op gaat tredenquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, sla me maar dood. Eerste keer dat het me gebeurde was toen ik net 6wk zwanger was en het is niet meer over gegaan.![]()
Anyway... AYNIL maar!
Whahaha! Dat is ook om te janken idd, maar toch anders!quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat Sieneke niet op gaat treden![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat zijn dingen waar ik ook wel een beetjequote:Op dinsdag 24 december 2013 21:42 schreef Starlie het volgende:
Ik hoop niet dat het neukertje van dat meisje wat in januari al gaat emigreren naar Mexico naar Nederland komt... ze kan best een paar weken wachten!
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:44 schreef tralalala het volgende:
Kennen jullie deze nog?!?
Deze FOK!ker die een superlekkere chick had geregeld.![]()
Vind dat een beetje verwend gedrag!quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat zijn dingen waar ik ook wel een beetjebij heb...
Echt?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:44 schreef tralalala het volgende:
En het risico lopen Marco Borsato bij Voice Kids te missen, ik dacht het nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zet het geluid altijd uit. Dat scheelt een hoop!
O.God ja... dat zoenen..quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:44 schreef tralalala het volgende:
Not sure if serious...quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:47 schreef Jian het volgende:
[..]
En het risico lopen Marco Borsato bij Voice Kids te missen, ik dacht het niet
oh jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:44 schreef tralalala het volgende:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:47 schreef Starlie het volgende:
[..]
O.God ja... dat zoenen..
Doet me aan dat stel denken die pas gingen zoenen toen ze getrouwd waren
Brrrquote:
Ja inderdaad zo maken ze het programma wel vol!quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:44 schreef Specularium het volgende:
Gewoon om de 10 minuten reclame omdat het kan.
Doet me aan prince william denken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:55 schreef Starlie het volgende:
Die gozer kan beter niet lachen dan is het nog best een.leukerd!
Ja idd!!quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:56 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Doet me aan prince william denken.
Deze ging wel toch?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:58 schreef Silenus het volgende:
Alweer zo'n veenlijk! In dit item zaten voorgaande jaren nog zoveel lekkere wijven..
Dat doet Rrrrrooobbberrrtttquote:Op dinsdag 24 december 2013 21:59 schreef tralalala het volgende:
Dit soort "spontane" dingen.
Net of ze geen werk heeft en geen vrij hoeft te vragen.
Verdommequote:Op dinsdag 24 december 2013 21:58 schreef Silenus het volgende:
Alweer zo'n veenlijk! In dit item zaten voorgaande jaren nog zoveel lekkere wijven..
Ook mijn eerste gedachtequote:Op dinsdag 24 december 2013 22:01 schreef Jian het volgende:
Fabienne staat onder de douche, hup die camera erop, dan weten we meteen of het echt wat is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |