Haha ja, geniaal is dat.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja! Ik ga kijken! En me waanzinnig ergeren aan de sponsoren die door het programma heen steeds opduiken!
Tot strakkies!quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:24 schreef Silenus het volgende:
Ja toch. Zie ik jullie vanavond? Tot vanavond! Wijntje erbij, blokje kaas. Gezellag!
quote:
Die kerel met inkijk vorig jaarquote:
Of erger: je schoonouders in een openvallende badjas, waardoor je gelijk kennis kan maken met de tampeloeris van je schoonvader.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha ja, geniaal is dat.
"En we zijn hier met de bus in Welness centrum Veluwse bron, daar zitten al je vriendinnen!"
ARGH.
omgquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:03 schreef Stoephoert het volgende:
[..]
Of erger: je schoonouders in een openvallende badjas, waardoor je gelijk kennis kan maken met de tampeloeris van je schoonvader.
Maar goed, ik zit er ook weer klaar voor!
Ocherm, ook al geen fan?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Haha BE, je had hier kunnen kijken. Duuf vlucht naar zolder![]()
.
Ah! Je wilt die reep gewoon voor jezelf houdenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ocherm, ook al geen fan?
Vlgd jaar doen?
En laat ik nou vandaag een plak Tony Chocolonely gewonnen hebben met de postcodeloterij!Perfect voor bij AYN!
Ah, was die daarvoor!quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ah! Je wilt die reep gewoon voor jezelf houden![]()
En geen fan hier idd. Zie de foto op FB
.
Hondenmensenquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:41 schreef Jian het volgende:
Robert heeft een hond, dierenvriend dat het is.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:39 schreef Jian het volgende:
Mooi hè dat die mensen niets door hebben enzo .....
checkquote:* gaan de stewardessen weer hun sirtaki doen op Schiphol?
* zal blonde Anna van 1.80m haar geliefde Paco uit Colombia (1.55m) in de armen kunnen sluiten?
* hebben we weer een blond schattig meisje dat gaat zoenen met een grote neger uit Congo?
* komt er weer een suf item over een oude graftak die haar kleinkinderen al 5 jaar niet heeft gezien?![]()
* gaat Robert weer met iemand praten over zijn geliefde die in het buitenland woont? En dat hij dan vervolgens verder gaat met de show? En dat die persoon dan denkt van: HUH HOEZO IS EEN TICKET VOOR MIJN GELIEFDE TE DUUR?![]()
En dat-ie dan op het einde toch gewoon komt!
![]()
![]()
![]()
* komt er op het eind weer een of andere natte wind cq singer-songwriter met een gay-hoedje op zijn kweel-nummer zingen waarop iedereen kan schuifelen?
Zou ie ook liedjes zingenquote:
Of een AYNIL-drinking game.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je kan wel een soort AYNIL-bingo maken
Ben jij helderziend ofzo?quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je kan wel een soort AYNIL-bingo maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |