HAHAHAH ja dat klonk lulliger dan ik het bedoeldequote:Op dinsdag 24 december 2013 12:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En de surprise wordt dat je in zijn geheel niet komt opdagen?
Marijke Helwegen was het toch Jhali?
Ik ga ook nooit bij meisjes in het OV zitten, ben veel te bang dat ze me een creep vinden ofzoquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:27 schreef supersof het volgende:
Niemand durft ooit bij mij te zitten in het ovik ben niet eng hoor
Interessante wending heeft dat topic genomen. Ik zal maar even bijdrage danquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:27 schreef Rezania het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2056624
Goed topic. NSFW.
Misschien lijk je wel op een typische FOK!ker.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:27 schreef supersof het volgende:
Niemand durft ooit bij mij te zitten in het ovik ben niet eng hoor
Dit wordt neuken, kan niet andersquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:27 schreef Jhali het volgende:
[..]
HAHAHAH ja dat klonk lulliger dan ik het bedoelde![]()
Heppie is cute hoor.
Wat is dan de verrassingquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ga maar op op je handen en benen zitten en bereid je voor, ik ga droog naar binnen.
Niet bepaaldquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen compliment nee?
[..]
Hallo Sof. Nog omvergewaaid ?
Wat hebben mijn wangen ermee te makenquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:28 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee je lachte gewoon even lief en toen had je van die wangetjesVerder lijk je niet op haar
Ja, je aars is bejaard.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:28 schreef Etsu het volgende:
Rezanika, zit je nu weer over me te roddelen?
Kom je dan wel achter heh anders is het geen verassing.quote:
JE LIJKT ER NIET OPquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet bepaald
[..]
Wat hebben mijn wangen ermee te maken
Soms is het vreemder om te blijven staan in plaats van te gaan zitten vind ikquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga ook nooit bij meisjes in het OV zitten, ben veel te bang dat ze me een creep vinden ofzo
Ja laat maar je hebt al verpest. Nu heb ik mensen nodig die mij vergelijken met leukere mensen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:29 schreef Jhali het volgende:
[..]
JE LIJKT ER NIET OPKomt gewoon omdat zij ook ginger is maar je lijkt er niet op, niet huilen okee
nee wind mee op de fietsquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen compliment nee?
[..]
Hallo Sof. Nog omvergewaaid ?
In de bus zet ik vaak eerst mijn tas naast mij en als er dan mensen binnenkomen zet ik hem op mijn schoot maar dan heb je soms ook gewoon mensen die blijven staanquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Soms is het vreemder om te blijven staan in plaats van te gaan zitten vind ik
Dunno, ik ben daar veel te ongemakkelijk meequote:Op dinsdag 24 december 2013 12:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Soms is het vreemder om te blijven staan in plaats van te gaan zitten vind ik
Dat absoluut nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Misschien lijk je wel op een typische FOK!ker.
wat is een typische FOK!ker?quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je lijkt ook op zo een hele lieve schattige jongen die ik ken, heppie of zoquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja laat maar je hebt al verpest. Nu heb ik mensen nodig die mij vergelijken met leukere mensen.
als ik mijn tas dan weg haal en niemand gaat zitten voel ik me echt een debielquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:31 schreef Jhali het volgende:
[..]
In de bus zet ik vaak eerst mijn tas naast mij en als er dan mensen binnenkomen zet ik hem op mijn schoot maar dan heb je soms ook gewoon mensen die blijven staan
Laatst zat ik op zo een uitklapstoeltje aan de zijkant en er waren nog DRIE STOELTJES naast mij maar iedereen bleef staan
Iemand zoals Sof dus.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat is een typische FOK!ker?
Ja of niet. Laat het juni zijnquote:
Oké dan is het goed.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:32 schreef Jhali het volgende:
[..]
Je lijkt ook op zo een hele lieve schattige jongen die ik ken, heppie of zo
Mee eens. Daarbij zit de trein Delft - Rotterdam en andersom toch altijd wel volquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:31 schreef Rezania het volgende:
Ik sta bijna altijd in het ov.Mensen die gaan zitten voor 5 minuten.
Dat zou juist moeten binden toch?quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad een buitengewone Fok!ker, want top500quote:
Je bent heel aardig over de gemiddelde FOK!kerquote:
Ik ben altijd aardig, vrede op aarde.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent heel aardig over de gemiddelde FOK!ker
April is prima. Lente!quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja of niet. Laat het juni zijn
Aan mijn uiterlijk kun je niet zien dat ik een fokker ben lrquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mee eens. Daarbij zit de trein Delft - Rotterdam en andersom toch altijd wel vol
[..]
Dat zou juist moeten binden toch?
[..]
Jij bent inderdaad een buitengewone Fok!ker, want top500
Sowieso treinen naar Delft.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mee eens. Daarbij zit de trein Delft - Rotterdam en andersom toch altijd wel vol
[..]
Dat zou juist moeten binden toch?
[..]
Jij bent inderdaad een buitengewone Fok!ker, want top500
Meh. Maakt me ook geen reet uit eigenlijkquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:34 schreef xcachet het volgende:
Haha, hier op et strand waaide een hondje wegBaasje deed hem maar meteen weer aan de lijn.
lekker vliegeren togquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:34 schreef xcachet het volgende:
Haha, hier op et strand waaide een hondje wegBaasje deed hem maar meteen weer aan de lijn.
Ik zei het dus het is zo, ik ben god weet je.quote:
Mij wel. Hoerenwinterquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meh. Maakt me ook geen reet uit eigenlijk
Nee.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zei het dus het is zo, ik ben god weet je.
zelfde geldt voor jou.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:35 schreef xcachet het volgende:
Ik kan beamen dat sof niet op een typische FOK!er lijkt.
Ik blijf wel gewoon binnen zitten.quote:
De graadmeter vind ik altijd een beetje als je naast elkaar zit en jullie heupen raken elkaar dan aanquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:33 schreef Rezania het volgende:
Weet je wat pas erg is? Als zo'n moddervet wijd naast je komt zitten. Al dat vet stroomt zo op je, bah.
Oké, oké je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Aan mijn uiterlijk kun je niet zien dat ik een fokker ben lr
Nog paar jaar en je zit zelfs ondergronds.quote:
2 weken?quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké, oké je hebt gelijk.
Heeft een typische Fok!ker baardgroei? Want ik heb mij al 2 weken niet geschoren.
[..]
Nog paar jaar en je zit zelfs ondergronds.
Hahaquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:36 schreef Jhali het volgende:
[..]
De graadmeter vind ik altijd een beetje als je naast elkaar zit en jullie heupen raken elkaar dan aan![]()
Nu ben ik zelf ook niet bepaald mager maar ik heb dat gelukkig nooit, tenzij er iemand naast me komt zitten die dus moddervet is
Er stapt altijd een vrouw bij ons in de bus en die noemen we de frituurvetlesbo, vrouw schijnt lesbisch te zijn en meurt 's ochtends om 8 uur altijd al naar frituurvetMens gaat altijd bij me in de buurt zitten ookal is er nog veel meer plek
zit mobiel ;squote:
Jaja, dat zeiden ze 10 jaar geleden ook al.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké, oké je hebt gelijk.
Heeft een typische Fok!ker baardgroei? Want ik heb mij al 2 weken niet geschoren.
[..]
Nog paar jaar en je zit zelfs ondergronds.
Ohquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:37 schreef supersof het volgende:
[..]
2 weken?
En ja baardgroei past wel in het plaatje.
Dat kanquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JA, soms ben je nieuwsgierig
Kotersquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:38 schreef Jhali het volgende:
[..]
God ik lach me dood om jullieMag ik jullie draagmoeder zijn?
oh ik dacht dat ik het moest luisterenquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:38 schreef Jhali het volgende:
[..]
Gaat niet echt om het liedje maar meer de titel(btje vliegen tog)
Wat mij betreft wel. Maar wiens sperma wil je dan?quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:38 schreef Jhali het volgende:
[..]
God ik lach me dood om jullieMag ik jullie draagmoeder zijn?
Vannacht zei je anders dat je me wilde.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Enkel doordat je me niet kunt krijgen.
Nee, dat droomde je.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vannacht zei je anders dat je me wilde.
Jeetje wat een vertragingquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:40 schreef supersof het volgende:
Ben nu pas Driebergen-Zeist. Zou er al twee minuten moeten zijn
Cocktail. Net als een executie op deserteurs in de eerste wereldoorlog. Niemand weet wie het fatale schot lostte en wie een losse flodder hadquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Maar wiens sperma wil je dan?
Omg, wel twee hele minuten?quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:40 schreef supersof het volgende:
Ben nu pas Driebergen-Zeist. Zou er al twee minuten moeten zijn
Kunnen jullie niet gewoon in een potje jizzen en dat we het dan mengen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Maar wiens sperma wil je dan?
Trouwenquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga nou maar je bruidsjurk uitzoeken.
Insinueer je nu dat Jhali nu twee piemels tegelijk in dr kut moet stoppen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Cocktail. Net als een executie op deserteurs in de eerste wereldoorlog. Niemand weet wie het fatale schot lostte en wie een losse flodder had
doe eens nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:39 schreef Toto69 het volgende:
Wen i tink aboet joe i toetch miselluv
dat betekent dat ik over tien minuten pas in utrecht ben lulquote:
Ja, dat kan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:42 schreef Jhali het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet gewoon in een potje jizzen en dat we het dan mengen?
Ik over vijftienquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:42 schreef supersof het volgende:
[..]
dat betekent dat ik over tien minuten pas in utrecht ben lul
quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik sta al gewoon in Utrecht hoor, ik wacht op jullie
Er bestaat iets als IVF he lieve schatquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat Jhali nu twee piemels tegelijk in dr kut moet stoppen?
Meisje toch.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:42 schreef supersof het volgende:
[..]
dat betekent dat ik over tien minuten pas in utrecht ben lul
Zou je dat niet willen dan?quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:43 schreef Jhali het volgende:
[..]
Er bestaat iets als IVF he lieve schat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |