Kruip bij hem in bed en suprise-buttfuck hem.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:13 schreef 2Happy4U het volgende:
En had vandaag met een vriend afgesproken maar die lulhannes is nog niet wakker.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:19 schreef Jhali het volgende:
[..]
Kruip bij hem in bed en suprise-buttfuck hem.
Misschien vind die vriend dat wel lekker.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:19 schreef Jhali het volgende:
[..]
mij zie je niet lachenquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:20 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja, lach maar. Totdat het jou overkomt.
Zal ik dat een keer met jou doenquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:19 schreef Jhali het volgende:
[..]
Kan je proberen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zal ik dat een keer met jou doen
Sorry, ik denk niet dat Heppie en Etsu elkaar irl kennen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien vind die vriend dat wel lekker.
Ga maar op op je handen en benen zitten en bereid je voor, ik ga droog naar binnen.quote:
Want dat zijn de enige hommos op aarde?quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:22 schreef Jhali het volgende:
[..]
Sorry, ik denk niet dat Heppie en Etsu elkaar irl kennen.
En de surprise wordt dat je in zijn geheel niet komt opdagen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ga maar op op je handen en benen zitten en bereid je voor, ik ga droog naar binnen.
Oh ja even opzoeken wie dat is.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En de surprise wordt dat je in zijn geheel niet komt opdagen?
Marijke Helwegen was het toch Jhali?
Soms doe ik kinky en doe ik het met linksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |