niks van gemerktquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja ze gingen in elk subforum toch een nieuw topic openen?
We gaan samen voor de open haard zitten terwijl we naar BM luisteren.quote:
BM?quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
We gaan samen voor de open haard zitten terwijl we naar BM luisteren.
Is goed. Want momenteel zit ik ook in een ijsblok.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
We gaan samen voor de open haard zitten terwijl we naar BM luisteren.
JA, soms ben je nieuwsgierigquote:
Blote Meiden.quote:
Onbegrijpelijk dat ze zo doen vind je niet? BM is leven, BM is liefde. De kunst om mensen samen te brengen zou toch wel het knapste moeten zijn wat er is in de wereld.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed. Want momenteel zit ik ook in een ijsblok.
Heel veel vrienden hebben moeite met Immortal omdat ze BM eigenlijk belachelijk maken.
Maar Hellhamer met glitters om de ogen. Terwijl ze zonder elektriciteit deels in een ijsblok in een sneeuwlandschap spelen, wie wil dat nou niet.
Ik vind Abbath zijn crabwalks geweldigquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze zo doen vind je niet? BM is leven, BM is liefde. De kunst om mensen samen te brengen zou toch wel het knapste moeten zijn wat er is in de wereld.
En glitters doen altijd goed, je kan nooit genoeg glitters hebben.
Ja natuurlijkquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind Abbath zijn crabwalks geweldigMaar je kent Immortal toch wel
Gooi een eend in z'n bakkes.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:13 schreef 2Happy4U het volgende:
En had vandaag met een vriend afgesproken maar die lulhannes is nog niet wakker.
Kruip bij hem in bed en suprise-buttfuck hem.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:13 schreef 2Happy4U het volgende:
En had vandaag met een vriend afgesproken maar die lulhannes is nog niet wakker.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:19 schreef Jhali het volgende:
[..]
Kruip bij hem in bed en suprise-buttfuck hem.
Misschien vind die vriend dat wel lekker.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:19 schreef Jhali het volgende:
[..]
mij zie je niet lachenquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:20 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja, lach maar. Totdat het jou overkomt.
Zal ik dat een keer met jou doenquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:19 schreef Jhali het volgende:
[..]
Kan je proberen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zal ik dat een keer met jou doen
Sorry, ik denk niet dat Heppie en Etsu elkaar irl kennen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien vind die vriend dat wel lekker.
Ga maar op op je handen en benen zitten en bereid je voor, ik ga droog naar binnen.quote:
Want dat zijn de enige hommos op aarde?quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:22 schreef Jhali het volgende:
[..]
Sorry, ik denk niet dat Heppie en Etsu elkaar irl kennen.
En de surprise wordt dat je in zijn geheel niet komt opdagen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ga maar op op je handen en benen zitten en bereid je voor, ik ga droog naar binnen.
Oh ja even opzoeken wie dat is.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En de surprise wordt dat je in zijn geheel niet komt opdagen?
Marijke Helwegen was het toch Jhali?
Soms doe ik kinky en doe ik het met linksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |