Omg, wel twee hele minuten?quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:40 schreef supersof het volgende:
Ben nu pas Driebergen-Zeist. Zou er al twee minuten moeten zijn
Kunnen jullie niet gewoon in een potje jizzen en dat we het dan mengen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Maar wiens sperma wil je dan?
Trouwenquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga nou maar je bruidsjurk uitzoeken.
Insinueer je nu dat Jhali nu twee piemels tegelijk in dr kut moet stoppen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Cocktail. Net als een executie op deserteurs in de eerste wereldoorlog. Niemand weet wie het fatale schot lostte en wie een losse flodder had
doe eens nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:39 schreef Toto69 het volgende:
Wen i tink aboet joe i toetch miselluv
dat betekent dat ik over tien minuten pas in utrecht ben lulquote:
Ja, dat kan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:42 schreef Jhali het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet gewoon in een potje jizzen en dat we het dan mengen?
Ik over vijftienquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:42 schreef supersof het volgende:
[..]
dat betekent dat ik over tien minuten pas in utrecht ben lul
quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik sta al gewoon in Utrecht hoor, ik wacht op jullie
Er bestaat iets als IVF he lieve schatquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat Jhali nu twee piemels tegelijk in dr kut moet stoppen?
Meisje toch.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:42 schreef supersof het volgende:
[..]
dat betekent dat ik over tien minuten pas in utrecht ben lul
Zou je dat niet willen dan?quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:43 schreef Jhali het volgende:
[..]
Er bestaat iets als IVF he lieve schat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |