Ik blijf wel gewoon binnen zitten.quote:
De graadmeter vind ik altijd een beetje als je naast elkaar zit en jullie heupen raken elkaar dan aanquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:33 schreef Rezania het volgende:
Weet je wat pas erg is? Als zo'n moddervet wijd naast je komt zitten. Al dat vet stroomt zo op je, bah.
Oké, oké je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Aan mijn uiterlijk kun je niet zien dat ik een fokker ben lr
Nog paar jaar en je zit zelfs ondergronds.quote:
2 weken?quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké, oké je hebt gelijk.
Heeft een typische Fok!ker baardgroei? Want ik heb mij al 2 weken niet geschoren.
[..]
Nog paar jaar en je zit zelfs ondergronds.
Hahaquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:36 schreef Jhali het volgende:
[..]
De graadmeter vind ik altijd een beetje als je naast elkaar zit en jullie heupen raken elkaar dan aan![]()
Nu ben ik zelf ook niet bepaald mager maar ik heb dat gelukkig nooit, tenzij er iemand naast me komt zitten die dus moddervet is
Er stapt altijd een vrouw bij ons in de bus en die noemen we de frituurvetlesbo, vrouw schijnt lesbisch te zijn en meurt 's ochtends om 8 uur altijd al naar frituurvetMens gaat altijd bij me in de buurt zitten ookal is er nog veel meer plek
zit mobiel ;squote:
Jaja, dat zeiden ze 10 jaar geleden ook al.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké, oké je hebt gelijk.
Heeft een typische Fok!ker baardgroei? Want ik heb mij al 2 weken niet geschoren.
[..]
Nog paar jaar en je zit zelfs ondergronds.
Ohquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:37 schreef supersof het volgende:
[..]
2 weken?
En ja baardgroei past wel in het plaatje.
Dat kanquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JA, soms ben je nieuwsgierig
Kotersquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:38 schreef Jhali het volgende:
[..]
God ik lach me dood om jullieMag ik jullie draagmoeder zijn?
oh ik dacht dat ik het moest luisterenquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:38 schreef Jhali het volgende:
[..]
Gaat niet echt om het liedje maar meer de titel(btje vliegen tog)
Wat mij betreft wel. Maar wiens sperma wil je dan?quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:38 schreef Jhali het volgende:
[..]
God ik lach me dood om jullieMag ik jullie draagmoeder zijn?
Vannacht zei je anders dat je me wilde.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Enkel doordat je me niet kunt krijgen.
Nee, dat droomde je.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vannacht zei je anders dat je me wilde.
Jeetje wat een vertragingquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:40 schreef supersof het volgende:
Ben nu pas Driebergen-Zeist. Zou er al twee minuten moeten zijn
Cocktail. Net als een executie op deserteurs in de eerste wereldoorlog. Niemand weet wie het fatale schot lostte en wie een losse flodder hadquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Maar wiens sperma wil je dan?
Omg, wel twee hele minuten?quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:40 schreef supersof het volgende:
Ben nu pas Driebergen-Zeist. Zou er al twee minuten moeten zijn
Kunnen jullie niet gewoon in een potje jizzen en dat we het dan mengen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Maar wiens sperma wil je dan?
Trouwenquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga nou maar je bruidsjurk uitzoeken.
Insinueer je nu dat Jhali nu twee piemels tegelijk in dr kut moet stoppen?quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Cocktail. Net als een executie op deserteurs in de eerste wereldoorlog. Niemand weet wie het fatale schot lostte en wie een losse flodder had
doe eens nietquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:39 schreef Toto69 het volgende:
Wen i tink aboet joe i toetch miselluv
dat betekent dat ik over tien minuten pas in utrecht ben lulquote:
Ja, dat kan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:42 schreef Jhali het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet gewoon in een potje jizzen en dat we het dan mengen?
Ik over vijftienquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:42 schreef supersof het volgende:
[..]
dat betekent dat ik over tien minuten pas in utrecht ben lul
quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik sta al gewoon in Utrecht hoor, ik wacht op jullie
Er bestaat iets als IVF he lieve schatquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat Jhali nu twee piemels tegelijk in dr kut moet stoppen?
Meisje toch.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:42 schreef supersof het volgende:
[..]
dat betekent dat ik over tien minuten pas in utrecht ben lul
Zou je dat niet willen dan?quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:43 schreef Jhali het volgende:
[..]
Er bestaat iets als IVF he lieve schat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |