SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! "If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Dan is er niks meer om te redden en kunnen we allemaal naar huis! Hoeraquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:56 schreef 3rdRock het volgende:
stuur dit nummer maar niet naar afrika. ze gaan direct aan de schijt.
Nah niks bijzonders ze is dus begonnen bij Amsterdamfm en daarna doorgestroomd naar BNN en 3fm.quote:
Talk to the handquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:57 schreef FritsFlits het volgende:
Voordat je reageert
Lapohunten en topickapen is voor de slechte mensen onder ons.
ik aan villa achterwerkquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Geintje manIk moet bij roze koeken alleen aan homos denken
Ik nam het ook niet serieus hoor, no worriesquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
24-12 = kerstquote:
Omdat ze lekker zijn zeker?quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Thank you sir! Ben jij nu ook in NL danquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah, nou welkom in Platland dan maar
Nee dat niet maar volgens m'n paspoort mag ik je nog wel welkom hetenquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Thank you sir! Ben jij nu ook in NL dan
Jouw mening is niet zo rullevantquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:58 schreef borisz het volgende:
Overigens blijft Coldplay zwaar overgewaardeerd.
Kan Coldplay best waarderenquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:58 schreef borisz het volgende:
Overigens blijft Coldplay zwaar overgewaardeerd.
Haha, weet ik veelquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik nam het ook niet serieus hoor, no worries
Sympathiek van jequote:Op dinsdag 24 december 2013 01:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat niet maar volgens m'n paspoort mag ik je nog wel welkom heten
Kutplaat.quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:59 schreef InFrA-WiZ het volgende:
zijn er al filmpjes van het optreden van bente? (iemand moet t vragen)
WAAR IS DAT FEESTJEquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:59 schreef OllieWilliams het volgende:
Leeuwarden, hebben we er nog een beetje zin in?!
Ik kom hier ook niet zoveel eigenlijkquote:Op dinsdag 24 december 2013 01:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Haha, weet ik veel. Misschien zitten er een paar over serieuze hipsters ofzo. Zit hier te kort om iedereen goed te kennen
neuh, ga zo pitten denk ik....nog niet, maar wel zo...denk ik...quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:59 schreef OllieWilliams het volgende:
Leeuwarden, hebben we er nog een beetje zin in?!
Ja goed hoor. Wel fris maar bij jullie is het frisser denk ik.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sympathiek van je
Hoe is het daar in het zuiden?
Samequote:Op dinsdag 24 december 2013 02:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neuh, ga zo pitten denk ik....nog niet, maar wel zo...denk ik...
Ja, waait hier momenteel best flink. Regen, kut weer dus pretty muchquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja goed hoor. Wel fris maar bij jullie is het frisser denk ik.
Dat deed Coen gisteren toch?quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:00 schreef ddx het volgende:
Paul maakt alweer die fout dat hij plaat wilt instarten terwijl er geen tijd meer is
quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:00 schreef ddx het volgende:
Paul maakt alweer die fout dat hij plaat wilt instarten terwijl er geen tijd meer is
Homoquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:00 schreef Strani het volgende:
Dank je Paul, het waren leuke nachten.
Hier wel lekker droog momenteel, en kwa temperatuur nog best te doen overdag.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, waait hier momenteel best flink. Regen, kut weer dus pretty much
IIg wissel tussen Coen en Paul met waai tell me waaaaaaaaiquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat deed Coen gisteren toch?
Ja, ben naar NL gekomen om kerst te vieren met mijn ouders inderdaad. Vlieg op 1 januari weer terugquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier wel lekker droog momenteel, en kwa temperatuur nog best te doen overdag.
Ben je familie aan het opzoeken?
En dan vraag ik me af waar je over klaagt aangezien het al verboden is ?quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:01 schreef Yurithemaster het volgende:
dan heb je toch ook niks te doen als je gaat klagen bij zo'n vuurwerk meldding
Coolquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ben naar NL gekomen om kerst te vieren met mijn ouders inderdaad. Vlieg op 1 januari weer terug
Jammer dat jullie niet bij elkaar zijnquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:02 schreef Strani het volgende:
[..]
CoolMijn moeder is juist familie in Frankrijk aan het opzoeken en komt op 1 januari weer hier naar toe. Zegt dat iets over haar liefde voor mij?
Ik kan het me wel voorstellen, maar ik ben dan ook een bang vogeltje als het vuurwerk aankomtquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:01 schreef Yurithemaster het volgende:
dan heb je toch ook niks te doen als je gaat klagen bij zo'n vuurwerk meldding
WB Stu!quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ben naar NL gekomen om kerst te vieren met mijn ouders inderdaad. Vlieg op 1 januari weer terug
verrek jaquote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het origineel van No is beter.
Oh het is niet erg hoor, ik vier het lekker met m'n vrouw. Is ook wel eens prettig, met z'n tweeënquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jammer dat jullie niet bij elkaar zijn
Post je de log gewoon weer op Facebook?quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mintgodin.
Ik moet even vermelden dat wij gisteren een fijn gesprekje hadden in DM
zoals Michael van Gerwen zou zeggenquote:
Pics.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mintgodin.
Dat heeft geen enkel verband met elkaar mop, zoals ik elders al zeiquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Paulgods shift is voorbij en opeens ben je er
slaap lekkerquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:05 schreef heloef het volgende:
De rechtmatige winnaars krijgen een luchtgitaar thuisgestuurd.
Maar Coen is er, dus ik ga maar slapen.
Die fotoquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:04 schreef 3rdRock het volgende:
voor de vriendjes van Ad vd Berg: https://twitter.com/BenteMarijn
Truste man.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:05 schreef heloef het volgende:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Post je de log gewoon weer op Facebook?
Dat vond ik ook. Jijquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mintgodin.
Lekken uit DM = Banquote:
Trusten Loef, het was weer baasquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:05 schreef heloef het volgende:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mintgodin.
Per luchtpost?quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:05 schreef heloef het volgende:
Jammer man, tot morgenquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:05 schreef heloef het volgende:
Ik doe m'n best wel op sportquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zoals Michael van Gerwen zou zeggen
quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:05 schreef heloef het volgende:
Bye bye man, bye bye!quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:05 schreef heloef het volgende:
Hoe verzin je het toch steedsquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:06 schreef 3rdRock het volgende:
als er een zweedse man is die Per Kont heet, en je vraagt hem om een grapje te maken, zeg je dan: Vertel eens een mop Per Kont?
binnenkort cursus curling kijkenquote:
Is dat banwaardig ja?quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je lekt nu ook dát je geDM't heb. Ban.
tis een gave, geen gave gave, maar toch een gavequote:
Curlingquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
binnenkort cursus curling kijken
quote:
Lurlingquote:
Ik las Bente Martijn. Wel toepasselijkquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:04 schreef 3rdRock het volgende:
voor de vriendjes van Ad vd Berg: https://twitter.com/BenteMarijn
Is goed, dan haal ik worstenbroodjes in huisquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
binnenkort cursus curling kijken
Ik wilde positieve woorden over Mint spreken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet
Ik vind het wel onzinnig dat je het meldt.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik las Bente Martijn. Wel toepasselijk
kak.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:08 schreef OllieWilliams het volgende:
Waar halen ze dit jaar eigenlijk geld voor op?
quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Is goed, dan haal ik worstenbroodjes in huis
doe jij maar een rubber om!quote:
Dat meisje was ook 13.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:08 schreef Amarantha het volgende:
Wat the fuck doet iemand van 13 daar buiten?
sommige mensen hebben het ook helemaal voor elkaarquote:
Stel je even aan zegquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:08 schreef Amarantha het volgende:
Wat the fuck doet iemand van 13 daar buiten? Op dit tijdstip
Het is erg twijfelachtig inderdaad.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:08 schreef Amarantha het volgende:
Wat the fuck doet iemand van 13 daar binnen? Om half 2?quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:08 schreef Amarantha het volgende:
:quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:01 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Ik moet zo ook slapenis er nog wel iemand die wakkerblijft voor André's moonwalk?
Dat is net zo twijfelachtig.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:09 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Wat the fuck doet iemand van 13 daar binnen? Om half 2?
Ik krijg ook trek...eens kijkequote:Op dinsdag 24 december 2013 02:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen even een tosti bakken.
ik niet. sowwyquote:
Ice Age bedoel je toch? Nee joh, Sjakelien gister leek op Sidquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:09 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hij lijkt op Sid van Toy Story.
Sid de buurjongen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:10 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ice Age bedoel je toch? Nee joh, Sjakelien gister leek op Sid
Dan ben ik altijd gelijk weer klaarwakkerquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:10 schreef rubbereend het volgende:
dat moment vlak voor je in slaap valt, dat gevoel dat je valt
Hahaquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:09 schreef r.-k. het volgende:
Niemand gelooft natuurlijk wat die jongen zegt. Laten we volgend jaar eens geld voor problemen in eigen land ophalen! Voor dakloze kinderen bijvoorbeeld. Arm joch.
Hoezoquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:10 schreef rubbereend het volgende:
Irritant, word altijd al molenwiekend wakker dan...quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:10 schreef rubbereend het volgende:
Een fijn gevoel in de namiddag, een naar gevoel in de nacht...quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:10 schreef rubbereend het volgende:
jaquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:10 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Dan ben ik altijd gelijk weer klaarwakker
Ik hoop het niet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:10 schreef ddx het volgende:
[..]
Blijf denk nog wel ff hangen.
Maar krijg het idee dat ze het vergeten.
omdat je daarna zo lekker weg kan zakkenquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoezo
Ik vind dat echt super vervelend, schrik me altijd kapot
quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Irritant, word altijd al molenwiekend wakker dan...
Hi hi ha ha ho ho. Dus.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:11 schreef 3rdRock het volgende:
hij wil zn vriendin in het zonnetje zetten...wel goed insmeren anders verbrandt ze!
quote:
Geen #TeamTimber meer?quote:
HIER IS DAT FEESTJEquote:
Neequote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:14 schreef Strani het volgende:
André heeft nog nooit zo heftig gespaced als nu
Ja, onbegonnen strijd is het welquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:14 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Maar ESRR is ook goed hoor. Ik leg me er bij neer en dans lekker mee.
EN IK SPRING OOK! WAT EEN PRESTATIE!quote:
Haha mooiquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:15 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
EN IK SPRING OOK! WAT EEN PRESTATIE!
Eensquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:15 schreef Strani het volgende:
Als Coen in de toekomst weer in het huis zit, moeten we echt een bingo-topic aanmaken.
SOOOOOOOOOO KOEKOEK TOETERTJESquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:15 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hoe vet zou het zijn wanneer ze ESRR, Tsunami en Zombie Kraft achter elkaar draaien?
quote:
Je bent zelf een edit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:15 schreef Pino112 het volgende:
1 Fatboy Slim & Riva Starr Feat. Eat Sleep Rave Repeat (sr13 Edit Kort Outro)
2 Fatboy Slim & Riva Starr Feat. Eat Sleep Rave Repeat (sr13 Edit Lang Outro)
1 Fatboy Slim & Riva Starr Ft Bea Eat Sleep Rave Repeat (sr13 Plein Edit)
1 Fatboy Slim & Riva Starr Ft. Be Eat Sleep Rave Repeat (sr13 Pleinxxledit)
Al die edits
En daarna aan het zuurstofquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewoon een half uur lang al die stampers draaien. Eerst ESRR, dan Tsunami, Animals, Cannonball, Kernkraft 400, No Good en Levels.
Ja, ff geen gedoe met gitaren enzo.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewoon een half uur lang al die stampers draaien. Eerst ESRR, dan Tsunami, Animals, Cannonball, Kernkraft 400, No Good en Levels.
idd, s nachts moet het hard zijn, we mioeten wel wakker blijven natuurlijkquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je mist Timber en Scream & Shoutquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wizardquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die zijn toch minder stamperig.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:17 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Je mist Timber en Scream & Shout
En nog meer foute meuk wat alleen in de nacht mag:quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
1000 euro ophalen, dan gaat ie moonwalkenquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:18 schreef Vogeltje88 het volgende:
Wat is eigenlijk de nachtopdracht van André?
Ja briljantquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:18 schreef rubbereend het volgende:
ik was niet beschikbaar.... omdat ik bijvoorbeeld in de ruimte zat.....
hoe gaaf is het om zo'n reden te kunnen geven![]()
Ah, hm.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
1000 euro ophalen, dan gaat ie moonwalken
Komt voor elkaarquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:19 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Doe je mij een Hertog Jan?
Dat is gewoon baas.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:18 schreef rubbereend het volgende:
ik was niet beschikbaar.... omdat ik bijvoorbeeld in de ruimte zat.....
hoe gaaf is het om zo'n reden te kunnen geven![]()
pas op met de grappen van rock, dat het bier niet ineens in je toetsenbord eindigtquote:
Hij moet voorkomen dat de zwaartekracht het begeeft. Tot zover doet ie dat erg goedquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:18 schreef Vogeltje88 het volgende:
Wat is eigenlijk de nachtopdracht van André?
* HiDiHo komt met bitterballen langsquote:
Is ie nog wakker dan?quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
pas op met de grappen van rock, dat het bier niet ineens in je toetsenbord eindigt
Rock gaat zo lekker tukkie doen. morgen vroeg op en dan lekker naar pa en maquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
pas op met de grappen van rock, dat het bier niet ineens in je toetsenbord eindigt
Truste kerel!quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Rock gaat zo lekker tukkie doen. morgen vroeg op en dan lekker naar pa en ma
Volgens mij hebben ze daar sneller internet dan ik hier hebquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
* HiDiHo komt met bitterballen langs
Met Pete Philly prima albums gemaakt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:21 schreef Mansjester het volgende:
Perquisite is een baas, goede gast
hehequote:Op dinsdag 24 december 2013 02:21 schreef 3rdRock het volgende:
2 flimpies van die Bente
en als je boven de 18: niet fappen!
mag 17 wel? even de formule narekenenquote:Op dinsdag 24 december 2013 02:21 schreef 3rdRock het volgende:
2 flimpies van die Bente
en als je boven de 18: niet fappen!
Ik luister het dagelijks.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik zou het niet snel opzetten, maar het is wel goed natuurlijk
een R te weinig..quote:
Good night sir!quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:22 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat zo slapen. Welterusten mensen![]()
Ik ontmaagd.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:22 schreef Qunix het volgende:
Dit stond op nummer 1 toen ik geboren werd.
Trustequote:Op dinsdag 24 december 2013 02:22 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat zo slapen. Welterusten mensen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |