abonnement Unibet Coolblue
pi_134708319
Al die gezinnetjes die op Facebook willen laten zien hoe lekker gek zij kerst vieren :')

Foto met pa en ma, kinderen en aanhang op de foto, wijzend naar de camera en ''yeey'' zeggend, net zoals aan het einde van tv programma de reünie zeg maar..

Kan me dat overigens niet herinneren van vorig jaar dat iedereen zijn kerstdiner incl. opa/oma enzo op Facebook zet.
  donderdag 26 december 2013 @ 11:30:10 #27
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_134709317
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 10:46 schreef Sheldon. het volgende:
Al die gezinnetjes die op Facebook willen laten zien hoe lekker gek zij kerst vieren :')

Foto met pa en ma, kinderen en aanhang op de foto, wijzend naar de camera en ''yeey'' zeggend, net zoals aan het einde van tv programma de reünie zeg maar..

Kan me dat overigens niet herinneren van vorig jaar dat iedereen zijn kerstdiner incl. opa/oma enzo op Facebook zet.
:@
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_134712584
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 15:56 schreef -niemand- het volgende:
dit is bijna een eigen topic waard. :')

[ afbeelding ]

van die vrouwen die per sé een kind moeten, en dan zo'n dingen gaan delen :') :r
Wat een gejank ook :')

Ze vergeten dat:

- De man de keuze ook heeft gemaakt om te trouwen omdat hij van haar houd
- Het huis er in de meeste gevallen al is
- Er hopelijk samen goed over nagedacht is of ze kinderen willen
- Ze ook gewoon zonder kind dik kunnen worden (wat hier al genoemd werd)
- De man vervolgens keihard werkt om zijn gezin te kunnen onderhouden terwijl moeder voor het kind zorgt (in de meest normale gang van zaken) totdat het kind volgroeid is

Maar ja, het is zo makkelijk om zo'n kaart te spelen :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 26 december 2013 @ 17:00:03 #29
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_134719585
zijn toch alleen maar verzuurde wijven die net verlaten zijn die zoiets posten
O+
  vrijdag 27 december 2013 @ 05:02:55 #30
375161 Pulver
vlaflip met slagroom
pi_134736502
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 11:30 schreef Ireth het volgende:

[..]

:@
En nu maar wachten totdat Sheldon zegt:
"Ja, maar JIJ mag dat, jij bent anders"
En daarna moet je je afvragen of je je dan gevleid of beledigd moet voelen :P
EEN EGOÏST IS IEMAND DIE NIET AAN MIJ DENKT!
  vrijdag 27 december 2013 @ 05:03:35 #31
375161 Pulver
vlaflip met slagroom
pi_134736505
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 15:56 schreef -niemand- het volgende:
dit is bijna een eigen topic waard. :')

[ afbeelding ]

van die vrouwen die per sé een kind moeten, en dan zo'n dingen gaan delen :') :r
Deze vind ik mooi, die pik ik!
EEN EGOÏST IS IEMAND DIE NIET AAN MIJ DENKT!
pi_134738174
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 15:56 schreef -niemand- het volgende:
dit is bijna een eigen topic waard. :')

[ afbeelding ]

van die vrouwen die per sé een kind moeten, en dan zo'n dingen gaan delen :') :r
Oh verschrikkelijk ja... :') Vrouwen die dan zelf kiezen voor kinderen en daar dan vervolgens constant aandacht mee willen en willen horen hoe sterk ze wel niet zijn....

Trouwens... ook een klacht op zich vind ik, zodra er een foto opstaat van kinderen word iedereen meteen helemaal lyrisch. Ik zie soms echt belachelijk veel likes op foto's waarvan ik denk, houdt het even lekker voor jezelf. Die kinderen hebben tegenwoordig ook geen privacy meer.
Maar gezien het aantal likes lijk ik soms wel ongeveer de enige die er zo over denkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Groenevlinder op 27-12-2013 10:55:00 ]
pi_134738586
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 10:18 schreef Groenevlinder het volgende:

[..]

Die kinderen hebben tegenwoordig ook geen privacy meer.
Maar gezien het aantal likes lijk ik soms wel ongeveer de enige die er zo over denkt.
Echt verschrikkelijk ja. Mijn nicht is er ook zo een die maar foto's en filmpjes blijft posten van haar kind :{
Maar wel vervolgens gaan janken als één van je 'lovers' naaktfoto's van je op internet zet :')
pi_134756936
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 10:46 schreef Sheldon. het volgende:
Al die gezinnetjes die op Facebook willen laten zien hoe lekker gek zij kerst vieren :')

Foto met pa en ma, kinderen en aanhang op de foto, wijzend naar de camera en ''yeey'' zeggend, net zoals aan het einde van tv programma de reünie zeg maar..

Kan me dat overigens niet herinneren van vorig jaar dat iedereen zijn kerstdiner incl. opa/oma enzo op Facebook zet.
Ja echt niet te geloven. Gaan ze met de hele familie ook nog eens op een groepsfoto om te laten zien hoe gezellig ze het allemaal wel niet hebben. Al meerdere malen voorbij zien komen.
pi_134757035
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 10:37 schreef Syntos het volgende:

[..]

Echt verschrikkelijk ja. Mijn nicht is er ook zo een die maar foto's en filmpjes blijft posten van haar kind :{
Maar wel vervolgens gaan janken als één van je 'lovers' naaktfoto's van je op internet zet :')
Ehhh, ja, nou je t zegt! Precies dezelfde situatie idd!

8)7
compact en kleverig.
  vrijdag 27 december 2013 @ 19:25:46 #36
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_134757159
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 december 2013 19:22 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ehhh, ja, nou je t zegt! Precies dezelfde situatie idd!

8)7
_O-
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_134758193
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 december 2013 19:22 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ehhh, ja, nou je t zegt! Precies dezelfde situatie idd!

8)7
:D _O-
Bedoel er natuurlijk mee dat mensen wel alles van hun kinderen op internet zetten, maar zelf hypocriet zijn als iemand een privefoto van hun post. ;)
pi_134771602


Pffff, waarom zet je zoiets openbaar op FB ;(
En kennelijk nog nooit gehoord van punten en komma's, en alle andere manieren om een tekst leesbaar te houden...
compact en kleverig.
pi_134771635
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 19:46 schreef Syntos het volgende:

[..]

:D _O-
Bedoel er natuurlijk mee dat mensen wel alles van hun kinderen op internet zetten, maar zelf hypocriet zijn als iemand een privefoto van hun post. ;)
ik snap je vergelijking, hij slaat alleen echt als een lul op een slagroomtaart...
(Om in de foute sfeer te blijven)
compact en kleverig.
  zaterdag 28 december 2013 @ 00:19:23 #40
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_134771951
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 19:20 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ja echt niet te geloven. Gaan ze met de hele familie ook nog eens op een groepsfoto om te laten zien hoe gezellig ze het allemaal wel niet hebben. Al meerdere malen voorbij zien komen.
Vroeger zaten alleen een paar neefjes met een telefoon te pielen. Nu ineens ook ooms en tantes :') Hek is van de dam :(
pi_134772245
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 00:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]

Pffff, waarom zet je zoiets openbaar op FB ;(
En kennelijk nog nooit gehoord van punten en komma's, en alle andere manieren om een tekst leesbaar te houden...
Staat niet openbaar, staat op vrienden-van-vrienden.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_134772336
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 00:24 schreef Messina het volgende:

[..]

Staat niet openbaar, staat op vrienden-van-vrienden.
ik bedoelde op iemands tijdlijn ipv prive, dank je voor deze correctie.
compact en kleverig.
pi_134772425
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 00:26 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik bedoelde op iemands tijdlijn ipv prive, dank je voor deze correctie.
Ah. Tsja. Sommige mensen. Geen besef of zo? Denkende dat anderen dit niet lezen? Of misschien wel juist met opzet om persoon J. zwart te maken. :P
Je raekt an de dinge geweun.
pi_134775727
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 10:18 schreef Groenevlinder het volgende:

[..]

Trouwens... ook een klacht op zich vind ik, zodra er een foto opstaat van kinderen word iedereen meteen helemaal lyrisch. Ik zie soms echt belachelijk veel likes op foto's waarvan ik denk, houdt het even lekker voor jezelf. Die kinderen hebben tegenwoordig ook geen privacy meer.
Maar gezien het aantal likes lijk ik soms wel ongeveer de enige die er zo over denkt.
Dit idd. Ik heb een zoontje en heb nog nooit een foto online gezet van hem. Krijg vrij vaak te horen: "Oh je hebt zo'n leuk kereltje! Heb weleens een foto voorbij zien komen op fb" Euh..nee? :') Mensen gaan er automatisch vanuit. Ik ben blij dat ik zelf die keuze mocht maken of ik wel of niet foto's van mezelf online zet, die keuze geef ik mijn zoon ook..
pi_134776259
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 00:19 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Vroeger zaten alleen een paar neefjes met een telefoon te pielen. Nu ineens ook ooms en tantes :') Hek is van de dam :(
Ja inderdaad, schijtirrirant. Zit ik zelf braaf niet te kijken op m'n iPhone, zit m'n tante naast me vrolijk 3 kwartier te Facebooken en plaatjes te zoeken met Google :(
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  zaterdag 28 december 2013 @ 09:15:54 #46
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_134776781
Karin heeft ook weer aandacht nodig :')

quote:
Wens iedereen fyne 2e kerstdag! Zelf al 3dagen migrane,mega dip en zou het liefst de hele kerstspullen opruimen nu..
1 dag later

quote:
Heb nu dagen met ijszak gelopen,en nog migrane! Al wat kerst geruimt,krygen we nog oud/nieuw en vrjrdg van my..brief gehad dat we dit jr ook nog huur/zorgtoeslag niet krygen!! Begin echt op te raken...
;(
Ik ben inmiddels overleden
pi_134778298
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 03:12 schreef -Bushok het volgende:

[..]

Dit idd. Ik heb een zoontje en heb nog nooit een foto online gezet van hem. Krijg vrij vaak te horen: "Oh je hebt zo'n leuk kereltje! Heb weleens een foto voorbij zien komen op fb" Euh..nee? :') Mensen gaan er automatisch vanuit. Ik ben blij dat ik zelf die keuze mocht maken of ik wel of niet foto's van mezelf online zet, die keuze geef ik mijn zoon ook..
Ja daar kan ik alleen maar respect voor hebben, want tegenwoordig is het allemaal maar normaal dat alles online wordt gezet.
Gelukkig zijn er dus toch nog mensen die daar bewust over nadenken!

Het einde van het jaar nadert en de melodramatische berichten beginnen al ("afgelopen jaar was weer veelbewogen, maar gelukkig heb ik lieve mensen om me heen gehad" enz enz), ook zooo vermoeiend van die types.
pi_134789818
Als je écht niet meer weet waar je je kinderen naar toe moet brengen. Kinderdagverblijf, gastouder....
Dan breng je ze gewoon naar deze mevrouw

quote:
Nieuws ''onbeperkte spelen'' (vervangende kinderopvang + gastouder):

we gaan per 1 maart 2014 verhuizen naar Blixembosch Oost te Eindhoven. Daar bieden we een vervangende kinderopvang/gastouder (we noemen onbeperkte spelen) bij ons thuis. Want we hebben daar een nieuwe huis, die is wel groter en we hebben grotere tuin.

Maar we wonen momenteel in Deurne en hebben redelijk wel goeie huis met achtertuin. In Deurne kunnen we maximaal 8 a 10 kindjes per dag ontvangen. Per 1 maart 2014 kunnen we maximaal 15 kindjes per dag ontvangen in Eindhoven.

Als er nog meer kindjes komen, dan kijken we voor een nieuwe opvangslocatie.

Kijk meer info in onze website ''Onbeperkte spelen''!!
Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
naam
pi_134789897
Of je volgt een workshop bij haar

quote:
Hallo! Ik geef gratis workshops (eenmalig) aan de jonge Kids vanaf 2.5 jaar en ouder. Ik ben net als onderneemster begonnen.

Zondag 22 december 2013.
Van 13.00 tot 15.00 u

Kerst programma:
- Welkom.
- Eigen kerstcadeau voor mama en papa maken
- Spelletjes spelen
- Na de afloop krijg je meteen de foto's per e-mail

Inclusief lekkere limo en koekje!

Interesse? Stuur is een PB, app mij
pi_134789944
of naar de rommelmarkt

quote:
Hallo!! Morgen is het een rommelmarkt dag. Ik hoor t net dat een rommelmarkt vanaf 12 uur open mag. Dus zooo zien we jullie morgen in Helmond op de markt 197. Ik geef schminken. Kindjes krijgen een lekkere limo en koekje erbij. Het is 2.50 euro per kind incl limo en koekje! Tot morgen!!
quote:
We gaan as zondag 1 december om 14 tot 17 u op een rommelmarkt te Helmond staan (Adres: markt 197 (speelhuisboulevard) in Helmond). Wie komt daarlangs om te kijken/kopen?

LET OP LET OP LET OP: ik geef n schminken voor jullie kindje.. het is 2.50¤ per kind. Kom dan naar Markt 197 te Helmond want het wordt mega gezelligggg!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')