overtuigend gevalletje discalculatiequote:Op maandag 23 december 2013 23:41 schreef swollywood het volgende:
Gevalletje dislexie en discalculie tegelijk?
[ afbeelding ]
En de hond en de schildpad, enz.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:51 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig met alle goudvissen op de kerstkaart
Dat vind ik dan wel weer humor.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:51 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[ afbeelding ]
Komma's in plaats van spaties? En wat betekent 'Hoishawwe'?quote:Op woensdag 25 december 2013 14:29 schreef SEMTEX het volgende:
Een gevalletje 'typen is moeilijk':
[ afbeelding ]
Kerst bestaat nog maar uit één dag?quote:
Inderdaad ja.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:56 schreef -niemand- het volgende:
dit is bijna een eigen topic waard.
[ afbeelding ]
van die vrouwen die per sé een kind moeten, en dan zo'n dingen gaan delen![]()
quote:Op woensdag 25 december 2013 16:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Inderdaad ja.![]()
Vooral ook dat "she gets fat". De meesten lukt dat ook zonder dat ze een kind krijgen vrij aardig.
van die gasten die zo'n typen als ze zulke bedoelenquote:Op woensdag 25 december 2013 15:56 schreef -niemand- het volgende:
dit is bijna een eigen topic waard.
[ afbeelding ]
van die vrouwen die per sé een kind moeten, en dan zo'n dingen gaan delen![]()
Godsamme.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:51 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[ afbeelding ]
Mariska snapt er nog iets van gelukkig. Dat ben jij zie ik nuquote:Op woensdag 25 december 2013 23:50 schreef SEMTEX het volgende:
Er is weer een nieuwe bonsaikittenIn onderstaand plaatje ben ik natuurlijk Mariska
[ afbeelding ]
Benieuwd hoeveel verontwaardige reacties er nog gaan volgen.. allemaal mensen die de bonsaikittens niet kennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |