SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! [i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Jij hebt dit legendarische stukje radio gemist.quote:Op maandag 23 december 2013 23:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Krystl en Paul? Oh dat wist ik niet.
Oh 538 luisterde ik ook wel eens, vooral in de ochtend op de walkman. De boog kan niet altijd gespannen zijn.quote:Op maandag 23 december 2013 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
Ik 538 met Barry Paf en het item Op de valreep, een soort het spijt me/ik wil je terug.
Thanks, straks ff kijkenquote:Op maandag 23 december 2013 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij hebt dit legendarische stukje radio gemist.
Vind het wel een mooi tempo zo.quote:Op maandag 23 december 2013 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat de topics vorige 2 jaar veel harder gingen trouwens
Ik vind dit meer relaxed. Valt bij te houden.quote:Op maandag 23 december 2013 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ook, alles beter dan die kale kop van hem.quote:Op maandag 23 december 2013 23:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind het wel een verbetering hoor
Leuk canvasje hoor.quote:Op maandag 23 december 2013 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook, sneller hoeft nietquote:
Best schattig koppel eigenlijk.quote:Op maandag 23 december 2013 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Vooral 2010 sloeg helemaal nergens op.quote:Op maandag 23 december 2013 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voornamelijk voor de nacht is dit prima.quote:
De nacht gaat nog trage gok ikquote:Op maandag 23 december 2013 23:16 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Voornamelijk voor de nacht is dit prima.
Ze zijn wel tof samen ja.quote:
2010 heb ik niet meegemaakt maar dat scheen echt achterlijk te zijn jaquote:Op maandag 23 december 2013 23:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Vooral 2010 sloeg helemaal nergens op.
Nu is het tenminste een beetje normaal.
En was het daar een beetje gezellig?quote:
Ik vind Paul best raakbaar als die net wakker isquote:Op maandag 23 december 2013 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 23 december 2013 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
En was het daar een beetje gezellig?
weet je of dat akward interview van paul en krystll ergens te vinden is..?quote:
2010 bazeneditiequote:Op maandag 23 december 2013 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2010 heb ik niet meegemaakt maar dat scheen echt achterlijk te zijn ja
Paul is een mooie jongen.quote:Op maandag 23 december 2013 23:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind Paul best raakbaar als die net wakker is![]()
Dat heb je wel eens met gesloten topics. Zonde.quote:
Enige editie waarbij ik ben geweest.quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 23:18 schreef miieejj het volgende:
[..]
weet je of dat akward interview van paul en krystll ergens te vinden is..?
Daar leerde mensen elkaar kennen en daar heb ik de liefde van mijn leven gevonden (en nee, ik doel niet op mijn ex)quote:Op maandag 23 december 2013 23:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Vooral 2010 sloeg helemaal nergens op.
Nu is het tenminste een beetje normaal.
Ja maar gelukkig heb ik jullie weer gevondenquote:Op maandag 23 december 2013 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heb je wel eens met gesloten topics. Zonde.
Met veel haar wel ja (nohomo)quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Enige editie waarbij ik ben geweest.
Ik denk ook dat Giel's ex en hijzelf te dicht op elkaar zaten kwa werk (beide dj). Nooit doen, weinig interessant. Maar (het hoge niveau van) de ambitie van Giel en zijn vriendin evenaren elkaar. Die kunnen zich best inleven zonder constant over dezelfde hobby's te hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |