SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
Maar doe hem dan gewoon niet, of knip hem zodat de tijden enzo eruit zijn.quote:Op maandag 23 december 2013 22:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is wss meer omdat het nu niet op één van de grote kanalen wordt uitgezonden (NED 1/3) en daarom heeft een up-to-date update niet zo heel veel prio.
Lijkt erop dat ze geen reclame op 101tv mogen uitzenden.quote:Op maandag 23 december 2013 22:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar doe hem dan gewoon niet, of knip hem zodat de tijden enzo eruit zijn.
Backstage geluid danquote:Op maandag 23 december 2013 22:09 schreef ddx het volgende:
[..]
Lijkt erop dat ze geen reclame op 101tv mogen uitzenden.
Dadelijk een Mars achter de schermen.quote:Op maandag 23 december 2013 22:10 schreef Poison-Ivy het volgende:
Je gaat mij niet wijsmaken dat als je al 4 dagen geen vast voedsel hebt gegeten dat je je enigste sapje niet opdrinkt...
Die hebben ze meteen gesteld,quote:Op maandag 23 december 2013 22:10 schreef Evertjan het volgende:
hoe vaak heeft Andre Kuipers vragen gekregen over poepen en plassen in de ruimte
Hmm daar heb ik nu ook wel zin inquote:
SPOILER: hintOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ho, in de war met 'Bots'quote:
Ik vind Paul wel een goede djquote:Op maandag 23 december 2013 22:12 schreef Uccie het volgende:
Nee Paul....stop met staren naar chocoladecakejes
quote:
Nee hij playbackte mee, that's allquote:
Die had een volle agendaquote:Op maandag 23 december 2013 22:13 schreef Evertjan het volgende:
met Andre Kuipers in het huis moet David Bowie ook nog langskomen
Volgens mij houdt hij wel van muziek, hij had toch ook iets met de Top 2000 gedaan daarboven?quote:
Top 2000 heeft hij gestart vanuit de ruimtequote:Op maandag 23 december 2013 22:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij houdt hij wel van muziek, hij had toch ook iets met de Top 2000 gedaan daarboven?
Vorig jaar gaf hij het startsein voor de top 2000.quote:Op maandag 23 december 2013 22:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij houdt hij wel van muziek, hij had toch ook iets met de Top 2000 gedaan daarboven?
Hij doet het formidabelquote:Op maandag 23 december 2013 22:14 schreef Vogeltje88 het volgende:
Ohja, André als slaapgast. Hoe doet ie het tot nu toe?
Mad?quote:Op maandag 23 december 2013 22:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja zo kom je wel aan de 1000 posts
hij heeft hem geopendquote:Op maandag 23 december 2013 22:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nachtkracht.quote:Op maandag 23 december 2013 22:14 schreef Vogeltje88 het volgende:
Ohja, André als slaapgast. Hoe doet ie het tot nu toe?
Ik had ook 'mooi liedje' kunnen zeggen.quote:Op maandag 23 december 2013 22:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja zo kom je wel aan de 1000 posts
Zal 'ie nooit doen....quote:Op maandag 23 december 2013 22:15 schreef Mascleta het volgende:
Even mail gestuurd naar 3FM. Ik bied 50,- als André zijn hoofd kaal scheert.
quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 22:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Vorig jaar gaf hij het startsein voor de top 2000.
Ah...ja klok klepel...je kent het wel.quote:Op maandag 23 december 2013 22:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Top 2000 heeft hij gestart vanuit de ruimte
2 jaar geledenquote:Op maandag 23 december 2013 22:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Vorig jaar gaf hij het startsein voor de top 2000.
Ik voel de flat weer bewegen.quote:Op maandag 23 december 2013 22:15 schreef Cee het volgende:
Ik hoor de tv bijna niet door de wind hier.
Bruine bonen gehad?quote:Op maandag 23 december 2013 22:15 schreef Cee het volgende:
Lekker!quote:
quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 22:16 schreef Evertjan het volgende:
Andre Kuipers is de Nederlandse Neil Degrasse Tyson
waait 't zo hard dan...quote:Op maandag 23 december 2013 22:15 schreef Cee het volgende:
Kuipers heeft het te drukquote:
Dan past het toch niet in de grapquote:Op maandag 23 december 2013 22:17 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Een lichtjaar is een afstand hè, geen tijdseenheid
Windkrachtje 9 hier.quote:Op maandag 23 december 2013 22:17 schreef heloef het volgende:
Die wind waait zo hoor ik mijn TV er zo heel vaag tussendoor.
Heb ze vorige week ontdekt via Spotify. Prachtige nummers inderdaad.quote:Op maandag 23 december 2013 22:17 schreef Timo20 het volgende:
Prachtige track, prachtig album van London Grammar
Hardcore was afgelopen nachtquote:Op maandag 23 december 2013 22:19 schreef houdjemond het volgende:
Ik heb dus EN living doll, en Hardcore gemist?
vind ;m wel grappigquote:Op maandag 23 december 2013 22:18 schreef ddx het volgende:
Andre kan dit ook wel waarden volgens mij.
hij heeft er wel de haar(d)stijl ervoorquote:Op maandag 23 december 2013 22:18 schreef ddx het volgende:
Andre kan dit ook wel waarden volgens mij.
Afgelopen nacht.quote:
YouTube is your friendquote:Op maandag 23 december 2013 22:19 schreef houdjemond het volgende:
Ik heb dus EN living doll, en Hardcore gemist?
Afgelopen nacht.quote:
Gelukkig wel, jemig, ik ga nog eens werken zeg..quote:
Welja, hadden ze dat niet op de laatste nacht kunnen doen?quote:
Vorig jaar hadden de buren het raam open staan, ging het een beetje waaien lag het bij ons op de plaatsquote:Op maandag 23 december 2013 22:19 schreef ddx het volgende:
[..]
Hier ook ja, en staat weer vol op de ramen. (die ik dus maar dicht heb gedaan net)
Precies. Kan niet anders.quote:Op maandag 23 december 2013 22:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dadelijk een Mars achter de schermen.
Tja, gisternacht moesten ze wel, anders was iedereen in slaap gevallen, nu heb je wel een goede nachtkrachtquote:Op maandag 23 december 2013 22:20 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Welja, hadden ze dat niet op de laatste nacht kunnen doen?Vannacht kan ik wakker blijven als ik dat volhoud
Ik heb hetzelfde haarquote:Op maandag 23 december 2013 22:20 schreef heloef het volgende:
Met dit haar is Paul een soort hipstergabber.
Ik kan me helemaal niks voorstellen bij Andréquote:Op maandag 23 december 2013 22:21 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tja, gisternacht moesten ze wel, anders was iedereen in slaap gevallen, nu heb je wel een goede nachtkracht
Dit is ook lang niet zo erg als die tyfusherrie van mono bijv.quote:Op maandag 23 december 2013 22:21 schreef Cee het volgende:
Ik weet er he-le-maal niks van maar ik vínd het een partij lekker klinken en ik weet niet waarom.
quote:Op maandag 23 december 2013 22:21 schreef Cee het volgende:
Ik weet er he-le-maal niks van maar ik vínd het een partij lekker klinken en ik weet niet waarom.
Interessant en veel actiever dan Jaq en die andere doosquote:Op maandag 23 december 2013 22:21 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Ik kan me helemaal niks voorstellen bij André
quote:Op maandag 23 december 2013 22:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met dit haar is LETMEIN een soort hipstergabber.
Moeten open mondjes zijn, geen gaapjesquote:
vaak zijn de gasten waar je het minst van verwacht het leukstquote:Op maandag 23 december 2013 22:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Interessant en veel actiever dan Jaq en die andere doos
quote:Op maandag 23 december 2013 22:22 schreef Cee het volgende:
Pino, is dit het moment dat ik TOETERTJES kan zeggen?
De pannetjes worden nat. Onee, die zijn er allemaal afgewaaid vorige maand.quote:
Hun Engelse uitspraak was wel om te janken en de mic was niet eens goed afgesteld waardoor alle kreten toch een partijtje KUT klonkenquote:
quote:
Voor iemand die niet showbizz is.quote:Op maandag 23 december 2013 22:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Interessant en veel actiever dan Jaq en die andere doos
Start lachband.quote:
Hebben jullie zo weinig invloed op 'm?quote:Op maandag 23 december 2013 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
Ik denk dat mijn zoon van 11 dit wel kan waarderen...
quote:Op maandag 23 december 2013 22:23 schreef borisz het volgende:
Fatsoenlijke muziek op 3FM. Eindelijk.
vind dat die friezen al de hele week al best wel gezellig zijnquote:
Misschien moeten ze het na een Corton-reportage draaien.quote:Op maandag 23 december 2013 22:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Misschien kan Passenger dat nummer coveren.
quote:Op maandag 23 december 2013 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien moeten ze het na een Corton-reportage draaien.
Of in plaats vanquote:Op maandag 23 december 2013 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien moeten ze het na een Corton-reportage draaien.
Helaas op dit moment wel. Onze invloed moet nog zijn vruchten afwerpen... maar voor nu is het echt 538-muziek wat de klok slaat voor hem.quote:Op maandag 23 december 2013 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Hebben jullie zo weinig invloed op 'm?
Zelfde. Was al langzaam richting raam aan het lopen om eruit te springenquote:Op maandag 23 december 2013 22:24 schreef houdjemond het volgende:
* houdjemond kon ook niet stilzitten
Ik ook, prima animo deze dagen, ik krijg weer zin om naar Friesland te gaan (en het dan uiteindelijk niet doen, maar dat terzijde).quote:Op maandag 23 december 2013 22:24 schreef miieejj het volgende:
[..]
vind dat die friezen al de hele week al best wel gezellig zijn
Het ziet er tof en tegelijkertijd ontzettend achterlijk uitquote:
Ligt er maar net aan op welke verdieping je woont voor ik me zorgen ga makenquote:Op maandag 23 december 2013 22:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Zelfde. Was al langzaam richting raam aan het lopen om eruit te springen
Als je na 3 minuten kutmuziek als suïcidaal wordt zou ik hulp zoeken.quote:Op maandag 23 december 2013 22:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Zelfde. Was al langzaam richting raam aan het lopen om eruit te springen
Jawelquote:Op maandag 23 december 2013 22:25 schreef Zaktabak het volgende:
Heeft Paul gistermorgen niet geneuqt dan?
Klopt.quote:Op maandag 23 december 2013 22:25 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Het ziet er tof en tegelijkertijd ontzettend achterlijk uit
Vast welquote:Op maandag 23 december 2013 22:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Helaas op dit moment wel. Onze invloed moet nog zijn vruchten afwerpen... maar voor nu is het echt 538-muziek wat de klok slaat voor hem.
Komt goed... ooit.
3fm.nlquote:
Een 70 cm valquote:Op maandag 23 december 2013 22:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan op welke verdieping je woont voor ik me zorgen ga maken
Probeer jij maar eens na 4 dagen niet eten fatsoenlijk te neuken.quote:Op maandag 23 december 2013 22:25 schreef Zaktabak het volgende:
Jawel, maar toen kwam ineens zijn vriendin binnenquote:Op maandag 23 december 2013 22:25 schreef Zaktabak het volgende:
tis te hopen.. (538quote:Op maandag 23 december 2013 22:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Helaas op dit moment wel. Onze invloed moet nog zijn vruchten afwerpen... maar voor nu is het echt 538-muziek wat de klok slaat voor hem.
Komt goed... ooit.
Ah okquote:
Gelukkig kan Lennon onze muziek wel wat meer waarderen.quote:
quote:Op maandag 23 december 2013 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Jawel, maar toen kwam ineens zijn vriendin binnen
quote:Op maandag 23 december 2013 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Jawel, maar toen kwam ineens zijn vriendin binnen
in tegenstelling tot sommige users zal ik het antwoord gevenquote:
http://www.radiofreak.nl/(...)r-drie-dagen-langer/quote:Voor de presentatie van de Top Serious Request wordt de programmering van 3FM flink omgegooid. De programmering ziet er gedurdende de lijst als volgt uit:
06:00u Michiel Veenstra
09:00u Domien Verschuuren / Annemieke Schollaardt / Timur Perlin
12:00u Sander Hogendoorn
15:00u Bart Arens / Barend van Deelen
18:00u Barend van Deelen / Wijnand Speelman
21:00u Roosmarijn Reijmer / Miranda van Holland
00:00u Herman Hofman
03:00u Harm den Besten
5 uur reizen ofzo.. nee dank jequote:Op maandag 23 december 2013 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook, prima animo deze dagen, ik krijg weer zin om naar Friesland te gaan (en het dan uiteindelijk niet doen, maar dat terzijde).
Ze hebben die ellende ook met 3 dagen verlengd.quote:Op maandag 23 december 2013 22:26 schreef ddx het volgende:
[..]
Echt zo'n week radio die zo snel mogelijk voorbij moet zijn.
Komt goed, ik ben ook van het één op andere moment omgeslagenquote:Op maandag 23 december 2013 22:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gelukkig kan Lennon onze muziek wel wat meer waarderen.![]()
Maar Twan is echt aan het puberen, nog een paar maandjes en dan gaat hij naar het voortgezet onderwijs.
Echt?quote:Op maandag 23 december 2013 22:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit topic is tam vergeleken met voorgaande jaren.
coen lag dr ook nogquote:Op maandag 23 december 2013 22:25 schreef Zaktabak het volgende:
Ik eet al jaren niet fatsoenlijkquote:Op maandag 23 december 2013 22:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens na 4 dagen niet eten fatsoenlijk te neuken.
op minimaal 800 Kcal per dag kun je het echt welquote:Op maandag 23 december 2013 22:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens na 4 dagen niet eten fatsoenlijk te neuken.
quote:Op maandag 23 december 2013 22:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze hebben die ellende ook met 3 dagen verlengd.
Gelukkig luistert hij dat alleen boven of op zijn telefoon... wij hebben het er niet op staan.quote:
Best een goede cover ja.quote:
Hm, Veenstra moet veel te vroeg, dan moet ik toch m'n nachten anders gaan indelenquote:Op maandag 23 december 2013 22:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
in tegenstelling tot sommige users zal ik het antwoord geven
[..]
http://www.radiofreak.nl/(...)r-drie-dagen-langer/
Smakelijkquote:
Ojaquote:
Het een sluit het ander niet uit.quote:
Goh.. dat is eigenlijk best wel een bazencover...quote:
Verbaast me niks.quote:Op maandag 23 december 2013 22:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
In België wordt het festivalterrein van Music for Live ontruimd vanwege de harde wind.
quote:Op maandag 23 december 2013 22:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
In België wordt het festivalterrein van Music for Live ontruimd vanwege de wind.
ze kan dan ook wel zingenquote:Op maandag 23 december 2013 22:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Goh.. dat is eigenlijk best wel een bazencover...
Andere opzetquote:Op maandag 23 december 2013 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
(ik wist niet eens dat ze dat nog deden)
Trio?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |