Pm posten, banquote:Op maandag 23 december 2013 21:42 schreef Cavaliers het volgende:
Hierbij een kijkje in mijn PM-box:
En dit dan zo'n 10 keer.
Die zijn allang uitelkaar.quote:Op maandag 23 december 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Die doet het nu met Freek en Freek is wel
Openbaar makenquote:Op maandag 23 december 2013 21:42 schreef Cavaliers het volgende:
Hierbij een kijkje in mijn PM-box:
En dit dan zo'n 10 keer.
Tot ziens.quote:Op maandag 23 december 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
cavaliers missen we een aantal dagen
Iets persoonlijks van mij.quote:Op maandag 23 december 2013 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat stond er in de box van cavaliers?
Nee half.quote:Op maandag 23 december 2013 21:45 schreef LogiteX het volgende:
is het een herhaling van de hoogtepunten van afgelopen seizoen?
...quote:Op maandag 23 december 2013 21:47 schreef Gramulanion het volgende:
We gaan weer beginnen.
[ afbeelding ]
Het is nog geen 2014.quote:Op maandag 23 december 2013 21:49 schreef tong80 het volgende:
Wat is Jako ? Heeft ie het verbreid bij Fyenoord ?
Fucking baas.quote:
Ja, geweldig idd.quote:Op maandag 23 december 2013 21:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik begin best goed met die gifjes te worden ja. Al zeg ik het zelf.
Ook de manier waarop. Alleen maar pingels en rode kaartenquote:Op maandag 23 december 2013 21:51 schreef Vasion het volgende:
Ze winnen van Utreg en Ado en meteen weer de titel.
quote:Op maandag 23 december 2013 21:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik begin best goed met die gifjes te worden ja. Al zeg ik het zelf.
Dat zeg ik.quote:Op maandag 23 december 2013 21:53 schreef GGMM het volgende:
WTFDie gasten zijn echt compleet gestoord.
Te dikke vingers, lastigquote:Op maandag 23 december 2013 21:53 schreef tong80 het volgende:
Cavaliers ik kan niet quoten. Maar briljant.![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 21:55 schreef modderfokker. het volgende:
Sno heeft altijd een witte kerst
quote:Op maandag 23 december 2013 21:58 schreef Rabieluh het volgende:
Manchester United, do it, do it, ondanks Moyes, do it.
?quote:
Balotelliquote:Op maandag 23 december 2013 22:03 schreef Doublepain het volgende:
Weet iemand de naam van die Italiaan?
Lekker wijf
Haha, nee. Sneijder mag de veters van Seedorf niet vastmaken.quote:Op maandag 23 december 2013 22:03 schreef tong80 het volgende:
Leuk bashen op Sneijder en Robben
Helden net als Seedorf achteraf
Zijn daar ook poppetjes van?quote:Op maandag 23 december 2013 22:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En hoe moet het dan met Dries![]()
Jaja de maandag wordt afzien joh.quote:Op maandag 23 december 2013 22:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ja maar wacht nou eens even, nu moeten we een maand wachten de volgende uitzending? Van Voetbal International? Maar... maar... wat moet ik nu ga doen dan? Op maandag avond? Daar heb ik helemaal nog niet bij stilgestaan eigenlijk. Ik zal de gemeentegids er eens bij pakken. Of hoe heet dat tegenwoordig? Ja gemeentegids. Misschien kan ik me bij een of andere hobby vereniging aansluiten of zo. Ik moet toch de tijd doden op een of andere manier.
Nou, dat zeg jij nu wel, maar bij ons in het dorp is op maandagavond alleen de brievenbus open.quote:Op maandag 23 december 2013 22:41 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik denk dat ik uitga ofzo want dit is niet te harden.
Er is altijd wel een plaatselijke dorpsidioot die een karaokeplaat opzet.quote:Op maandag 23 december 2013 22:48 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nou, dat zeg jij nu wel, maar bij ons in het dorp is op maandagavond alleen de brievenbus open.
zeker voor ons jongens in de provincie waar na 18.00 nog alleen maar de brievenbus open isquote:Op maandag 23 december 2013 22:40 schreef Karina het volgende:
Ja maar wacht nou eens even, nu moeten we een maand wachten de volgende uitzending? Van Voetbal International? Maar... maar... wat moet ik nu ga doen dan? Op maandag avond? Daar heb ik helemaal nog niet bij stilgestaan eigenlijk. Ik zal de gemeentegids er eens bij pakken. Of hoe heet dat tegenwoordig? Ja gemeentegids. Misschien kan ik me bij een of andere hobby vereniging aansluiten of zo. Ik moet toch de tijd doden op een of andere manier.
Die maandag kom ik nog wel door met Slimste Mens. Maar die vrijdag.quote:Op maandag 23 december 2013 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaja de maandag wordt afzien joh.
En de vrijdag ook natuurlijk.
Ah, klasse ventje!quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:15 schreef Kenju het volgende:
http://kickass.to/voetbal(...)13-mkv-t8428459.html
Torrentje naar 720p...
Staat op mijn NAS. Blijft de komende dagen gewoon staan.... Die seeds worden om de een of andere rare reden slecht geüpdate bij Kickass.quote:Op dinsdag 24 december 2013 01:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ah, klasse ventje!
Wel even seeden hè.
Steeds meer dartsfansquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:49 schreef Zipportal het volgende:
#14 VOETBAL INTERNATIONAL 840.000
#22 DARTS WK 2014 632.000
KONING VOETBAL 497.000
FOX VOETBAL 41.000
Ik denk dat kosten nog moeiten worden gespaard bij het uitzoeken van de analytici, RTL7 heeft nu eenmaal een reputatie hoog te houden.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
RTL overweegt nu ook sterk om hier een programma over te maken.
Analytici? Het wordt een programma van de makers van Voetbalfans. Ajacied422 staat hoog op het verlanglijstje voor het eerste seizoen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat kosten nog moeiten worden gespaard bij het uitzoeken van de analytici, RTL7 heeft nu eenmaal een reputatie hoog te houden.
Nu zit jij wel een beetje lacherig te doen over Koos Stompé maar dat is geen kattenpis hoor.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Analytici? Het wordt een programma van de makers van Voetbalfans. Ajacied422 staat hoog op het verlanglijstje voor het eerste seizoen.
Koos is de dragende kracht van RTL7 Darts, zeker als die Marcel Maijer er zit. Dat is echt een parodie op journalistiek.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu zit jij wel een beetje lacherig te doen over Koos Stompé maar dat is geen kattenpis hoor.
Dit een slechte journalist vindenquote:Op dinsdag 24 december 2013 11:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Koos is de dragende kracht van RTL7 Darts, zeker als die Marcel Maijer er zit. Dat is echt een parodie op journalistiek.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:14 schreef opperkleurder het volgende:
Koos is de dragende kracht van RTL7 Darts, zeker als die Marcel Maijer er zit. Dat is echt een parodie op journalistiek.
neequote:Op dinsdag 24 december 2013 21:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is tijd voor verfrissing bij VI in de vorm van nieuwe tafelgasten.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:35 schreef Pleun2011 het volgende:
VI heeft meestal een topshow en het is een ongekend populair programma. Het gevaar bestaat dan dat de makers gemakzuchtig worden en er een soort sleur ontstaat. Daarom is een beetje vers bloed misschien wel eens goed.quote:
Maar wie dan?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:35 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
VI heeft meestal een topshow en het is een ongekend populair programma. Het gevaar bestaat dan dat de makers gemakzuchtig worden en er een soort sleur ontstaat. Daarom is een beetje vers bloed misschien wel eens goed.
Wat zal Twan een spijt hebben . Dat wordtquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:49 schreef Zipportal het volgende:
#14 VOETBAL INTERNATIONAL 840.000
#22 DARTS WK 2014 632.000
KONING VOETBAL 497.000
[b]FOX VOETBAL 41.000[/b]
Geef eens een concreet voorstel, zou ik zeggen. Ik ben het met je eens, maar het ligt niet zo simpel. Ik heb het al vaker geroepen maar ideaal zou voor mij Gijp maar één keer in de week aanschuiven. Nu heb je altijd maar twee vrije plekken per week, en die worden inderdaad door de usual suspects opgevuld. Ik ben nog steeds een Gijp fan maar ik vind hem in tegenstelling tot Wilfred en Johan niet onmisbaar. En zo heb je ook terug kans op wat heel wat meer leuke combinaties, al dan niet met de gasten die nu al vaker langskomen. Want tja, de meeste mensen uit de voetballerij durven weinig te zeggen, tenzij het over hun eigen club gaat en dan is het altijd een goed nieuws show.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
VI heeft meestal een topshow en het is een ongekend populair programma. Het gevaar bestaat dan dat de makers gemakzuchtig worden en er een soort sleur ontstaat. Daarom is een beetje vers bloed misschien wel eens goed.
Aadje , Dijkstra & Heertjequote:Op dinsdag 24 december 2013 22:15 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Geef eens een concreet voorstel, zou ik zeggen. Ik ben het met je eens, maar het ligt niet zo simpel. Ik heb het al vaker geroepen maar ideaal zou voor mij Gijp maar één keer in de week aanschuiven. Nu heb je altijd maar twee vrije plekken per week, en die worden inderdaad door de usual suspects opgevuld. Ik ben nog steeds een Gijp fan maar ik vind hem in tegenstelling tot Wilfred en Johan niet onmisbaar. En zo heb je ook terug kans op wat heel wat meer leuke combinaties, al dan niet met de gasten die nu al vaker langskomen. Want tja, de meeste mensen uit de voetballerij durven weinig te zeggen, tenzij het over hun eigen club gaat en dan is het altijd een goed nieuws show.
Tja, heb de indruk dat ze (op Dijkshoorn na, maar ja, die is aan het blad verbonden) enkel gasten uit de voetbalwereld willen, of dat wou Johan toch een tijdje terug. En wederom volgens Johan was Aad geen goede gast omdat hij niets bijdraagt (waar ik het niet mee eens ben). Zo schiet er weinig overquote:
Huh wanneer zei die dat dan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:18 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Tja, heb de indruk dat ze (op Dijkshoorn na, maar ja, die is aan het blad verbonden) enkel gasten uit de voetbalwereld willen, of dat wou Johan toch een tijdje terug. En wederom volgens Johan was Aad geen goede gast omdat hij niets bijdraagt (waar ik het niet mee eens ben). Zo schiet er weinig over
Over Aad? Een tijdje terug in de uitzending, dat Aad rustig achteruit gaat leunen en niets zegt. Wat ik opvallend vond, want hij zegt toch altijd wel wat hij er van vindt en werd geïrriteerd als Genee hem onderbrak. Ik vind het een prima gast maar helaas, ze hebben mij nog geen beleidsfunctie bij RTL7 gegeven.quote:
Gijp vast op vrijdag, Kieft vast op maandag, rouleren met Hansie, Schelvecchio, Boskamp en wmb ook Aad de Mos of bv een Gullit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:15 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Geef eens een concreet voorstel, zou ik zeggen. Ik ben het met je eens, maar het ligt niet zo simpel. Ik heb het al vaker geroepen maar ideaal zou voor mij Gijp maar één keer in de week aanschuiven. Nu heb je altijd maar twee vrije plekken per week, en die worden inderdaad door de usual suspects opgevuld. Ik ben nog steeds een Gijp fan maar ik vind hem in tegenstelling tot Wilfred en Johan niet onmisbaar. En zo heb je ook terug kans op wat heel wat meer leuke combinaties, al dan niet met de gasten die nu al vaker langskomen. Want tja, de meeste mensen uit de voetballerij durven weinig te zeggen, tenzij het over hun eigen club gaat en dan is het altijd een goed nieuws show.
Ja, allemaal goede ideeën. Ideaal zou zijn als Hugo Borst ook terug zou aanschuiven.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gijp vast op vrijdag, Kieft vast op maandag, rouleren met Hansie, Schelvecchio, Boskamp en wmb ook Aad de Mos of bv een Gullit.
Geen Dijkshoorn meer please.
Gijp begon tegen het eind van de eerste seizoenshelft soms wat geforceerd en overdreven te doen, niks mis met stapje terug, zeker als hij er straks dagelijks zit in VI Oranje. Hij is natuurlijk ook al genokt met de EL, dus neem aan dat hij zelf ook merkt dat t wat veel werd
Nee maar de Rtl directie moet niet alleen Derksens vrienden uitnodigen maar ook mensen waarmee hij ruzie kan krijgen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:22 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Over Aad? Een tijdje terug in de uitzending, dat Aad rustig achteruit gaat leunen en niets zegt. Wat ik opvallend vond, want hij zegt toch altijd wel wat hij er van vindt en werd geïrriteerd als Genee hem onderbrak. Ik vind het een prima gast maar helaas, ze hebben mij nog geen beleidsfunctie bij RTL7 gegeven.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar wie dan?
Ronald de Boer zit al bij SV helaas.
En Zlatan kan natuurlijk niet
Wie geschikt is om daar te gaan zitten zou ik niet zo snel weten.. iemand als Mario Been zou wel een goeie zijn, maar alleen als hij niet meer actief zou zijn in de voetballerij (dus geen optie). Het moeten types zijn die over voetbal kunnen lullen maar wel met een beetje humor. Ronald de Boer heb ik nog nooit op humor kunnen betrappen dus die hoef ik niet in VI te zien. Zlatan daarentegen zou meer dan welkom zijn, die durft wel wat te zeggen. Sinds ik zijn biografie heb gelezen weet ik dat hij ook humor heeft.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:15 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Geef eens een concreet voorstel, zou ik zeggen. Ik ben het met je eens, maar het ligt niet zo simpel.
HAHA!quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:36 schreef Karina het volgende:
Nou weet je wie ik erg leuk vond bij VI, geen voetbalman maar hij had toch best wel wat te vertellen, niet lachenGerard Joling.
Voorspelbaar johquote:
Niemand die nog ooit iets in de voetbalwereld wil gaan doen gaat naast Derksen zitten.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
Barbara Barend, Borst, Advocaat als hij nokt.
Je moet wel mensen hebben die niet actief meer zijn als trainer of in ieder geval afhankelijk van een club. Dan krijg je zo'n goed nieuws show, de concurrentie dood complimenteren, en zo af en toe een onwijs geregisseerd mea culpa als er iets minder goed gaat.
Ik vond hem eerlijk gezegd ook wel grappig.. denk alleen dat de meesten zich al snel gaan irriteren aan het feit dat hij niks met voetbal heeft.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:36 schreef Karina het volgende:
Nou weet je wie ik erg leuk vond bij VI, geen voetbalman maar hij had toch best wel wat te vertellen, niet lachenGerard Joling.
Waarom Barbara Barend? Zij is iemand waar ik nou net totaal niet graag naar kijk of hoor praten.. kan me nog vaag herinnerden dat zij de voorganger van VI presenteerde.. was niet echt een succes.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
Barbara Barend, Borst, Advocaat als hij nokt als trainer, Hiddink, Adriaanse
Ja! Maar ik hoorde dat hij al een tijdje uit de roulatie is. Weet niet waarom. Ziek misschien?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
Alsjeblieft niet Barbara B. ik kon haar destijds bij AT5 al niet uitstaan.
Of anders Ton Ojers
[ afbeelding ]
Hij ziet er wel altijd ziek uit ja, dus zou me niets verbazen. Volgens mij doet hij nog wel gewoon TV-NH.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja! Maar ik hoorde dat hij al een tijdje uit de roulatie is. Weet niet waarom. Ziek misschien?
Ja maar nee maar toch.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Tom Egbers is pas beroerd. Hij komt zo slecht uit zijn woorden en bouwt zinnen heel raar op. Hij heeft geluk dat ik niet zijn baas ben, want dan had ik hem allang weggestuurd.
Het gebrek aan beelden heeft er ook veel mee te maken. Als ze wel beelden hadden kon Gijp beter gemist worden (hoewel Gijp ook sterker is met beelden natuurlijk), nu is het wel nodig dat hij af en toe z'n moment pakt. Met een tafel van Schelvis, Boskamp en Derksen is Johan 80% van de tijd aan het woord.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gijp vast op vrijdag, Kieft vast op maandag, rouleren met Hansie, Schelvecchio, Boskamp en wmb ook Aad de Mos of bv een Gullit.
Geen Dijkshoorn meer please.
Gijp begon tegen het eind van de eerste seizoenshelft soms wat geforceerd en overdreven te doen, niks mis met stapje terug, zeker als hij er straks dagelijks zit in VI Oranje. Hij is natuurlijk ook al genokt met de EL, dus neem aan dat hij zelf ook merkt dat t wat veel werd
Ik hou wel van die ordinaire homo humor.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Voorspelbaar johMaar ik meende het serieus. In eerste instantie dacht ik ook: wat moet hij daar nou, maar het viel me echt 100% mee.
Past wel bij VI beetje ordi humorquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik hou wel van die ordinaire homo humor.
Laatste keer dat Schelveccio er was, zette hij Johan een paar keer op zijn plaats.quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het gebrek aan beelden heeft er ook veel mee te maken. Als ze wel beelden hadden kon Gijp beter gemist worden (hoewel Gijp ook sterker is met beelden natuurlijk), nu is het wel nodig dat hij af en toe z'n moment pakt. Met een tafel van Schelvis, Boskamp en Derksen is Johan 80% van de tijd aan het woord.
Ook niks mis met Emile hoor, maar hij is meer van de reacties. Dat zag je ook wel in de sneeuwuitzending toen hij alleen met Johan zatquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:34 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Laatste keer dat Schelveccio er was, zette hij Johan een paar keer op zijn plaats.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:34 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Laatste keer dat Schelveccio er was, zette hij Johan een paar keer op zijn plaats.
Moet jij een kerstkoek?quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:31 schreef Evertjan het volgende:
net alsof een homo verstand van voetbal heeft
Die wordt straks he-le-maal uit elkaar getrokken, of niet? Even een paar keer bij de kerstman op schoot, lekker toch!quote:Op woensdag 25 december 2013 10:51 schreef Kun-Aguero het volgende:
“@EschaTanihatu: Dikke doei!!! Op naar de zon! #honeymoon #love @dannyveramusic http://Instagram.com/p/iVxQAEgBju/”;
Hoer
Ze houden hun fans werkelijk van alles op de hoogte.quote:Op woensdag 25 december 2013 10:51 schreef Kun-Aguero het volgende:
“@EschaTanihatu: Dikke doei!!! Op naar de zon! #honeymoon #love @dannyveramusic http://Instagram.com/p/iVxQAEgBju/”;
Hoer
twitter:dannyveramusic twitterde op woensdag 25-12-2013 om 10:51:33Honeymoon it is!!!!! http://t.co/2EEPFPvjRI reageer retweet
Inclusief schitterende foto's.twitter:dannyveramusic twitterde op woensdag 25-12-2013 om 12:01:28Whoop whoop!! http://t.co/f3m9IStNjN reageer retweet
Het is genant en irritant dat mensen de wereld op de hoogte willen houden van elke scheet die ze laten. Daarom doe ik ook niet aan Twitter.. het zit vol met egocentrische mensen die denken dat de hele wereld op hun scheten zit te wachten..quote:Op woensdag 25 december 2013 12:12 schreef Arn0 het volgende:
Ik vind het een beetje genant. Heel Twitterend Nederland leest dit nu en denkt "Oh, die Escha krijgt zo een beurt".
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is genant en irritant dat mensen de wereld op de hoogte willen houden van elke scheet die ze laten. Daarom doe ik ook niet aan Twitter.. het zit vol met egocentrische mensen die denken dat de hele wereld op hun scheten zit te wachten..
twitter:
Precies.. Aad is ook zo'n type. Wat kan mij het boeien dat hij voor de 3000ste keer de stormbaan heeft gelopen en hij daarna een kop koffie drinkt..quote:
quote:Op woensdag 25 december 2013 12:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Precies.. Aad is ook zo'n type. Wat kan mij het boeien dat hij voor de 3000ste keer de stormbaan heeft gelopen en hij daarna een kop koffie drinkt..
twitter:
quote:Op woensdag 25 december 2013 15:14 schreef macca728 het volgende:
Aad wisselde bij Anderlecht en die Griekse club ook al heel vroeg.
Was toch laatst ergens een interview waar Aad zei zullen we even de prijzen opnoemen die we gepakt hebben, dacht een dubbelinterview met Jan Boskamp.
En dat dat CV van hem, met de halve finale Griekse beker als "prïjs"
Haha die wedstrijd bleek later toch gekocht te zijn door die eigenaar ? En Aad maar trots erop zijn.quote:
Dat is heul geen slecht ideequote:Op donderdag 26 december 2013 14:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bij de zomerstop was er een bigstar die dat in een topicpointer had gezet.
Nou ja dat is een compilatie, geen reguliere uitzending. Maar speciaal voor jou de pointer even aangepastquote:Op donderdag 26 december 2013 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk is de volgende uitzending 31 december 2013.
3.5 uur lang?quote:Op donderdag 26 december 2013 18:07 schreef Neuroscience het volgende:
Geen compilatie. Achter de schermen dingetjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |