Je hoeft niet perse ervaring te hebben als je goed kan analyseren. Maar dat kannie ook al niet. Hij zit gewoon een beetje te herhalen wat de commentator 3 minuten geleden ook zei. Hij heeft geen cijfers over de wedstrijd, of over eerdere toernooien paraat. Geen anekdotes, gewoon niks. Hij zit erbij, kijkt ernaar, en herhaalt het even.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:14 schreef practics het volgende:
Wie moeten ze er dan neer zetten? Welke Nederlander heeft wel die ervaring?
Volgens mij krijgen ze daar ook helemaal de ruimte niet voor?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:17 schreef zovty het volgende:
. Maar dat kannie ook al niet. Hij zit gewoon een beetje te herhalen wat de commentator 3 minuten geleden ook zei. Hij heeft geen cijfers over de wedstrijd, of over eerdere toernooien paraat. Geen anekdotes, gewoon niks. Hij zit erbij, kijkt ernaar, en herhaalt het even.
tong80.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:19 schreef practics het volgende:
Maar goed nogmaals wie moet je er dan neer zetten?
Nederland heeft gewoon geen commentators voor darten. Zelfde laatst met hun marathon uitzending over een vis wedstrijd, dat commentaar was ook om te huilen. Maar liever dat dan helemaal niet uitzenden.quote:
Het lijkt mij dat als je die kale, die wel eens voetbalcommentaar geeft, met z'n ipad enzo, (ik weet z'n naam niet) het spelletje uitlegt en hem toegang tot de cijfertjes geeft hij ook een prima dartscommentator zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:22 schreef practics het volgende:
[..]
Nederland heeft gewoon geen commentators voor darten. Zelfde laatst met hun marathon uitzending over een vis wedstrijd, dat commentaar was ook om te huilen. Maar liever dat dan helemaal niet uitzenden.
Jan van Halstquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:25 schreef zovty het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat als je die kale, die wel eens voetbalcommentaar geeft, met z'n ipad enzo, (ik weet z'n naam niet) het spelletje uitlegt en hem toegang tot de cijfertjes geeft hij ook een prima dartscommentator zou kunnen zijn.
Die blanke kale gek van NL1 ?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:25 schreef zovty het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat als je die kale, die wel eens voetbalcommentaar geeft, met z'n ipad enzo, (ik weet z'n naam niet) het spelletje uitlegt en hem toegang tot de cijfertjes geeft hij ook een prima dartscommentator zou kunnen zijn.
Ja, die jan van halst idd.quote:
Nee, maar dat heeft Stompe ook niet. Maar Van Halst zou wel een beter analist zijn denk ik zo.quote:Ja maar die gaat darten echt niet met de passie brengen zoals die dat bij voetbal doet.
Noway dan krijg je echt slap aftreksel. Die kerel geilt gewoon op alle ins en outs van voetbal, dat straalt die in alles uit. Dat bestaat dus niet in de dart wereld
Maar goed Jan van Halst kan heel goed zo'n programma in zijn 1tje draaien.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:29 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, die jan van halst idd.
[..]
Nee, maar dat heeft Stompe ook niet. Maar Van Halst zou wel een beter analist zijn denk ik zo.
Of misschien zelfs Maurice de Hond. Iemand die in ieder geval cijfermatig iets zinnigs kan zeggen over het verloop van de wedstrijd.
Want daar hebben we het toch ook over he? Niet de commentator tijdens de wedstrijd maar de analist voor/na/in de rust,
Fok!!! waar zelfs een Moderator nog trollt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:32 schreef HeatWave het volgende:
Ja, er valt zoveel ZINNIGS te zeggen over pijltjes naar een bord gooien.
FOK! waar een GC mod in KLB gewoon een user isquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:33 schreef practics het volgende:
[..]
Fok!!! waar zelfs een Moderator nog trollt.![]()
Zou zeggen probeer het zelf verdiep je er eens in.
Ooh dus dan kun je als een kleuter rands posten op andermans "sport"?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
FOK! waar een GC mod in KLB gewoon een user is.
En, waarin, in pijltjes gooien? Enlighten me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |