abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134645236
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 11:53 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Nope. Ze hebben geprobeerd de ouders aan één tafel en door één deur te krijgen.
In feite is dat noodzakelijk voor co-ouderschap he?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_134645257
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 11:51 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Er stond niemand tussen; instanties willen er juist alles aan doen om ouders om één tafel, door één deur te krijgen. En dat kan soms gewoon niet. Doordrammen maakt de zaak dan alleen erger.
Wat stel je dan voor? Het zijn beiden ouders, ze hebben nu eenmaal een band met elkaar door middel van hun kinderen.
pi_134645472
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 december 2013 11:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat stel je dan voor? Het zijn beiden ouders, ze hebben nu eenmaal een band met elkaar door middel van hun kinderen.
Mijn voorstel heb ik eerder uitgebreid beschreven. Maar voor jou speciaal nog een samenvatting (scroll even terug voor details):

- Leg afspraken vast op de minuut; voorkom gehakketak over kleinigheden. Dus over alles wat beide ouders aangaat een beslissing van bv een rechter.
- Geen OTS (dan ben je ouderlijkgezag kwijt) maar een tussenpersoon/buitenstaander die vervangende toestemming mag verlenen voor bijvoorbeeld het aanvragen van een ID
- Verbod zich met de kinderen te bemoeien als die bij de andere ouder zijn of met de regels/gebruiken bij die andere ouder
- Eventueel overdracht via derden zodat ze elkaar niet hoeven te zien.

Ze uit elkaar trekken dus en juist NIET om één tafel, door één deur.
pi_134645534
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 12:00 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Mijn voorstel heb ik eerder uitgebreid beschreven. Maar voor jou speciaal nog een samenvatting (scroll even terug voor details):

- Leg afspraken vast op de minuut; voorkom gehakketak over kleinigheden. Dus over alles wat beide ouders aangaat een beslissing van bv een rechter.
- Geen OTS (dan ben je ouderlijkgezag kwijt) maar een tussenpersoon/buitenstaander die vervangende toestemming mag verlenen voor bijvoorbeeld het aanvragen van een ID
- Verbod zich met de kinderen te bemoeien als die bij de andere ouder zijn of met de regels/gebruiken bij die andere ouder

Ja, ik denk dat de kinderen heel gelukkig gaan worden in zo'n situatie…
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_134645574
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 12:00 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dat is niet realistisch natuurlijk. Hiermee overlaad je het rechtssysteem met een gigantische hoeveelheid (pietluttig) werk.

quote:
Dat is een OTS maar dan in een (iets) andere vorm.

quote:
Dat lijkt me niet wenselijk. Immers, als 1 van de 2 ouders zich misdraagt zou de ander dan niet kunnen of mogen ingrijpen.

quote:
Lijkt me niet zo wenselijk voor de kinderen als pappa en mamma via een derde persoon communiceren.

quote:
Het grote probleem hiermee is dat de opvoeding van de kinderen dan ook gescheiden gebeurt. Lijkt me nadelig voor het kind als het in huis 1 geconfronteerd wordt met mamma's regels en in huis 2 met pappa's regels die totaal verschillen van elkaar.

Ik snap wel waar je voor pleit, ik denk alleen dat het niet zo realistisch is.
  Admin dinsdag 24 december 2013 @ 12:08:41 #206
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_134645759
Ging het nog ergens over het artikel?
Nu wel :+
Tenenkrommend stuk, Jeroen was de liefste man ever en dat de kinderen met geweld zijn omgebracht gelooft ze niet. Nee die zijn opeens toevallig een natuurlijke dood gestorven. De enige waar ik in dit stuk respect voor heb is de moeder, die het stuk zegt te respecteren en verder geen commentaar heeft.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_134645775
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 12:02 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat de kinderen heel gelukkig gaan worden in zo'n situatie…
Beter denk ik dan steeds weer ruzies, spanningen, conflicten, gezeik, ouders die op het randje lopen, onderzoek RvdK, BJZ over dit en over dat.

Dat gedeelde ouderlijke gezag, die kleine puntjes die niet 100% vastliggen.. steeds weer olie op het vuur, steeds weer aanleiding tot conflict. Worden kinderen dáár blij van? Ik heb het natuurlijk over vechtscheidingen en niet over glad verlopende scheidingen want daar is zo'n ingreep niet nodig.

In dit trieste geval hebben die conflicten geleid tot de moord op die kinderen. Lijkt mij niet wenselijk.
pi_134646107
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 december 2013 12:03 schreef Scorpie het volgende:
Dat is niet realistisch natuurlijk. Hiermee overlaad je het rechtssysteem met een gigantische hoeveelheid (pietluttig) werk.
Ik denk dat het heel wat minder tijd, energie en geld kost dan de vele uren van de vele instanties die zich nu met zulke gevallen bezig houden.
quote:
Dat is een OTS maar dan in een (iets) andere vorm.
Bij een OTS zijn de ouders volledig hun gezag kwijt en bemoeit BJZ zich met alles, van etenstijden tot de kleur van de sokken (ja, zo'n verhaal heb ik weleens gehoord)
quote:
Dat lijkt me niet wenselijk. Immers, als 1 van de 2 ouders zich misdraagt zou de ander dan niet kunnen of mogen ingrijpen.
Punt is; wanneer misdraagt de andere ouder zich? Laat die buitenstaander dat beoordelen en niet de andere ouder. Hier ging het om een (koude) douche. Bij mij flipte mijn ex bijvoorbeeld een keer omdat ik mijn zoons een hamburger als lunch had gegeven. Na een scheiding hebben veel ouders er moeite mee dat ze niet alles in het leven van hun kinderen meer onder controle hebben en zoeken dus gewoon redenen om de andere ouder hun wil op te leggen.
quote:
Lijkt me niet zo wenselijk voor de kinderen als pappa en mamma via een derde persoon communiceren.
Het alternatief is voortdurende conflicten, voortdurende stress. Is dat beter?
quote:
Het grote probleem hiermee is dat de opvoeding van de kinderen dan ook gescheiden gebeurt. Lijkt me nadelig voor het kind als het in huis 1 geconfronteerd wordt met mamma's regels en in huis 2 met pappa's regels die totaal verschillen van elkaar.
Dat gebeurt toch wel. En juist dat is dan vaak weer aanleiding tot conflicten. Papa vindt dat zijn dochter van 16 om 22:00 thuis moet zijn en geen druppel mag drinken. Moeder vindt dat 24:00 prima is en een glaasje wijn moet kunnen. Bij paps mogen ze op de bank springen, bij mama niet. Juist het idee dat je gezamenlijk exact dezelfde regels kunt blijven hanteren is niet reëel en onleefbaar. Wordt ook nog een heel gedoe met verschillende regels tussen kinderen in een samengesteld gezin.
quote:
Ik snap wel waar je voor pleit, ik denk alleen dat het niet zo realistisch is.
Dat mag jij vinden. Ik denk dat het vele malen reëler is dan het halsstarrig good-to-good vasthouden aan gezamenlijk gezag wat nu gebeurd.
  dinsdag 24 december 2013 @ 12:22:39 #209
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134646214
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 12:08 schreef yvonne het volgende:
Tenenkrommend stuk, Jeroen was de liefste man ever en dat de kinderen met geweld zijn omgebracht gelooft ze niet. Nee die zijn opeens toevallig een natuurlijke dood gestorven. De enige waar ik in dit stuk respect voor heb is de moeder, die het stuk zegt te respecteren en verder geen commentaar heeft.
Amen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 24 december 2013 @ 12:25:48 #210
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_134646336
quote:
Eens ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_134646618
quote:
dat is gewoon een stukje van de advocaat :')
  Admin dinsdag 24 december 2013 @ 12:34:04 #212
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_134646658
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 12:33 schreef ejfaar het volgende:

[..]

dat is gewoon een stukje van de advocaat :')
Uit monde van.
Of bij.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_134646729
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 11:04 schreef zolderraam het volgende:

[..]

hier een samenvatting van het AD over dit rapport
http://www.ad.nl/ad/nl/13(...)iet-mishandeld.dhtml
stukje zegt een hoop
pi_134646770
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 12:34 schreef yvonne het volgende:

[..]

Uit monde van.
Of bij.
als een advocaat zegt dat je beter zo'n stukje in de media kan zetten, dan laat je dat meestal wel doen. Niet omdat dat je gevoelens zijn.
  dinsdag 24 december 2013 @ 12:39:26 #215
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134646854
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 12:35 schreef ejfaar het volgende:

[..]

stukje zegt een hoop
Of je leest het rapport zelf, in plaats van de interpretatie van een journalist.

Die journalist lijkt te vergeten dat het rapport diverse malen melding maakt van "vader weigert toestemming te verlenen voor hulp aan de kinderen".
Ook het feit dat het kind het douche-incident aan de leerkracht gemeld had wordt gemakshalve genegeerd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 24 december 2013 @ 12:39:56 #216
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134646876
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 12:37 schreef ejfaar het volgende:

[..]

als een advocaat zegt dat je beter zo'n stukje in de media kan zetten, dan laat je dat meestal wel doen. Niet omdat dat je gevoelens zijn.
Mevrouw Kelder had misschien ook eerst met een advocaat moeten overleggen....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_134646954
quote:
In de ogen van velen is de moeder gewoon altijd en automatisch de boosdoener terwijl er in een conflict altijd twee zijn die kijven. Er zijn ook gewoon vaders die op alle mogelijke manieren trachten het leven van hun ex te vernielen. Wist je dat bij vrouwen die vermoord worden de dader bijna altijd de partner of de ex is? Wist je dat bij huiselijk geweld het geweld bijna altijd excelleert na de scheiding? Dat vrouwen uit een huiselijk geweld situatie juist meer gevaar lopen na de scheiding dan daarvoor? Maar er is geen enkele wet, geen enkele bescherming voor zo'n vrouw op het moment dat zij kinderen van die man heeft. Nee, dan moeten ze juist gezag delen en met elkaar om de tafel.

Ik heb meer klappen van mijn ex gehad na de scheiding dan er voor. Pas na meerdere rechtszaken heeft een (gedeeltelijke vanwege zijn werk) contact en straatverbod het fysieke geweld jegens mij kunnen stoppen. Toen was ik wel 4 jaar verder. Nu nog steeds kan hij treiteren en moeilijk doen over zaken waar hij gezag over heeft. Kies ik en mijn zoons school A dan staat hij op school B (we hebben dat opgelost door te kiezen voor school B terwijl we school A wilden :) ). Hebben we een ID ofzo nodig, dan ligt hij dwars. Staat er in de uitspraak van de rechter dat hij de eerste 3 weken van de schoolvakantie heeft, dan gaat hij zeiken over welke schoolvakantie (die hier of die in een andere regio) over wanneer de vakantie begint (in het weekeinde of op maandag) en of een week inclusief 2 weekeinden is of inclusief 1 weekeinde.
Ik laat het maar waaien, heb er al jaren geen puf meer voor er weer ruzie over te maken en boek vakanties zo dat ik zeker weet dat hij het niet kan verkloten zoals hij in het tweede jaar had gedaan door ze 5 dagen te laat terug te brengen.
De vernielingen van mijn eigendommen gaan ondertussen helaas nog steeds door.. al 12 jaar.. Van het niet teruggeven van spullen die nodig waren voor school tot deuken schoppen/slaan in mijn auto.

En ik? Ik reageer niet meer. Als hij daar blij van wordt dan moet hij dat maar doen. Het gezeik over weekeinden vind ik wel erg vervelend. Ze zijn 2 van de 3 weekeinden bij hem en toch komt het zo'n 8 keer per jaar voor dat hij ze gek maakt met een concert, feestje e.d. terwijl ze dan bij mij zijn. Maar ook daar ben ik al zover dat de jongens het niet eens meer aan me merken.
pi_134647688
quote:
Behalve dan de melding van de advocaat ; "zijn cliënte herkent zich echter in het geheel niet in het geschetste beeld"
Vind het nog steeds een dieptriest verhaal. Er is nooit rechtvaardiging je kinderen van het leven te beroven. Maar dat er wel degelijk een (mede) oorzaak is waardoor Jeroen Denis hiertoe besloten heeft lijkt me na het lezen van het verhaal en het onderzoek naar het hele jeugdzorg traject wel duidelijk.
  dinsdag 24 december 2013 @ 13:17:25 #219
3542 Gia
User under construction
pi_134648164
quote:
Precies.
  dinsdag 24 december 2013 @ 13:25:40 #220
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_134648389
quote:
En ook ik sluit mij hier volledig bij aan.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  dinsdag 24 december 2013 @ 13:26:55 #221
3542 Gia
User under construction
pi_134648428
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 13:01 schreef WeezerButler het volgende:

Er is nooit rechtvaardiging je kinderen van het leven te beroven. Maar dat er wel degelijk een (mede) oorzaak is waardoor Jeroen Denis hiertoe besloten heeft lijkt me na het lezen van het verhaal en het onderzoek naar het hele jeugdzorg traject wel duidelijk.
Eerste zin klopt, de rest is bagger en de schuld ergens anders leggen.
Ze zijn vermoord omdat hun vader niet spoorde en wraak wilde nemen op Iris.

Als een ouder de kinderen vermoord omdat ze in een zeer slechte situatie verkeren, of zwaar gehandicapt zijn, dan kan ik dat nog enigszins begrijpen.
Maar als je je kinderen vermoordt om de moeder zoveel mogelijk pijn te doen, dan heb ik daar geen greintje begrip voor. Dan houd je dus niet van je kinderen.
pi_134648809
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 13:26 schreef Gia het volgende:

[..]

Ah, jij kent de betrokkenen persoonlijk?
pi_134649372
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 23:59 schreef Gia het volgende:

[..]

Hoezo dat? Zij en haar kinderen leven toch nog.
Omdat zij jaren de vriendin was van de vader en Ruben en Julian vaak genoeg heeft gezien. Zij is toch ook haar geliefde kwijt en heeft hem stukje bij beetje zien aftakelen? Wat denk je dat dat voor een impact heeft? Hoeveel stress daar bij komt kijken?? En dan uiteindelijk het nieuws te horen moeten krijgen dat jouw geliefde zijn eigen kinderen heeft vermoord en daarna zichzelf??? Maar nee, volgens Gia kan Esther nu fluitend door met haar leven, want 'haar kids leven toch nog'?

Inlevingsvermogen is je zeker vreemd? Dom mens. :|W

[ Bericht 6% gewijzigd door Mint_Clansell op 24-12-2013 14:04:41 ]
pi_134649484
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 13:26 schreef Gia het volgende:

[..]

Als een ouder de kinderen vermoord omdat ze in een zeer slechte situatie verkeren, of zwaar gehandicapt zijn, dan kan ik dat nog enigszins begrijpen.
Maar als je je kinderen vermoordt om de moeder zoveel mogelijk pijn te doen, dan heb ik daar geen greintje begrip voor. Dan houd je dus niet van je kinderen.
Zeg toch niet dat ik er begrip voor heb of dat het überhaupt een logisch gevolg is na de pesterijen en zwartmakerij van moeders zijde. Daarnaast heeft hij ook zijn eigen familie en naasten voor de rest van hun leven getekend, wat ook onbegrijpelijk is.
pi_134649587
Wel typisch dat al die SBS moedertjes hier er nogal een redelijk simpele eendimensionale mening op nahouden.
pi_134649821
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:02 schreef Tem het volgende:
Wel typisch dat al die SBS moedertjes hier er nogal een redelijk simpele eendimensionale mening op nahouden.
Dat komt omdat ze geindoctrineerd zijn door eenzijdige verhalen, waardoor ze een bepaald beeld hebben gecreeerd in hun hoofd. Maar nu de andere kant eindelijk wordt belicht is daar geen plek voor, want ze hebben hun mening al opgemaakt over het hele gebeuren. Vandaar die afkeurende berichten naar de vriendin van de vader. Waar haalt ze het gore lef vandaan om zo'n monster te verdedigen!?!?! - Zo denken die simpele huisvrouwtjes hier.
pi_134650091
quote:
Je begrijpt de context gewoon niet.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_134650190
quote:
Yep. De moeder treft geen enkele blaam :{
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  Moderator dinsdag 24 december 2013 @ 14:19:35 #229
236264 crew  capricia
pi_134650298
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:09 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Dat komt omdat ze geindoctrineerd zijn door eenzijdige verhalen, waardoor ze een bepaald beeld hebben gecreeerd in hun hoofd. Maar nu de andere kant eindelijk wordt belicht is daar geen plek voor, want ze hebben hun mening al opgemaakt over het hele gebeuren. Vandaar die afkeurende berichten naar de vriendin van de vader. Waar haalt ze het gore lef vandaan om zo'n monster te verdedigen!?!?! - Zo denken die simpele huisvrouwtjes hier.
Vind jij dat van Yvonne?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_134650367
Dat vind ik van iedereen die zo denkt. Yvonne is geen autoriteit op dit gebied, dus als ik vind dat zij onzin uitkraamt dan zeg ik dat ook gewoon. Moet kunnen, want het is tenslotte een discussieforum.
pi_134650714
quote:

[..]

Sterk verwoord.
  Moderator dinsdag 24 december 2013 @ 14:33:43 #232
236264 crew  capricia
pi_134651006
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:20 schreef Mint_Clansell het volgende:
Dat vind ik van iedereen die zo denkt. Yvonne is geen autoriteit op dit gebied, dus als ik vind dat zij onzin uitkraamt dan zeg ik dat ook gewoon. Moet kunnen, want het is tenslotte een discussieforum.
Oh, een inhoudelijke discussie ben ik erg voor.
Maar om een groep users hier weg te zetten als 'simpele huisvrouwtjes' omdat ze er anders over denken dan jij, vind ik een erg zwak argument.
Vandaar dat ik vroeg of jij dat ook van Yvonne vind. Kennelijk wel dus.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Admin dinsdag 24 december 2013 @ 14:34:20 #233
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_134651037
quote:

[..]

Mmmm, eens even kijken, waar precies zeg ik dit allemaal?
quote:

pi_134651282
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 13:01 schreef WeezerButler het volgende:
Er is nooit rechtvaardiging je kinderen van het leven te beroven. Maar dat er wel degelijk een (mede) oorzaak is waardoor Jeroen Denis hiertoe besloten heeft lijkt me na het lezen van het verhaal en het onderzoek naar het hele jeugdzorg traject wel duidelijk.
Er is geen rechtvaardiging om je kinderen te vermoorden en hun lichamen te verbergen alleen en louter en alleen omdat je van 50/50 naar 30/70 gaat. Het gaat niet eens om de kinderen niet mogen zien maar om van een co-ouderschap naar een gebruikelijke omgangsregeling. Wie dat als (mede)oorzaak van zijn daden ziet zou acuut weggehouden moeten worden van zijn kinderen én gesteriliseerd moeten worden. Dan ben je namelijk één van de ernstigste psychopaten die er hier in Nederland rondlopen. Wie om zo'n reden de hand aan zijn kinderen kan slaan is geen goede vader, geen normaal mens maar een psychopaat die nooit alleen had moeten mogen zijn met de kinderen.
pi_134651399
quote:

[..]

Dat komt omdat ze geindoctrineerd zijn door eenzijdige verhalen, waardoor ze een bepaald beeld hebben gecreeerd in hun hoofd. Maar nu de andere kant eindelijk wordt belicht is daar geen plek voor, want ze hebben hun mening al opgemaakt over het hele gebeuren.
En jij denkt dat dat niet opgaat voor de simpele gescheiden mannetjes hier? Die elke gescheiden vrouw onmiddellijk als hexs betitelen? Die het normaal vinden dat een man geweld gebruikt want de moeder zal het wel uitgelokt hebben? :N
pi_134652000
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:43 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

En jij denkt dat dat niet opgaat voor de simpele gescheiden mannetjes hier? Die elke gescheiden vrouw onmiddellijk als hexs betitelen? Die het normaal vinden dat een man geweld gebruikt want de moeder zal het wel uitgelokt hebben? :N
Als diverse deskundigen die de zaak onderzocht hebben geconcludeerd hebben dat er GEEN aanwijzingen voor geweld zijn, waarom blijft deze onzin dan telkens hier terugkomen?
  dinsdag 24 december 2013 @ 14:58:00 #237
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_134652008
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:40 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Wie om zo'n reden de hand aan zijn kinderen kan slaan is geen goede vader, geen normaal mens maar een psychopaat die nooit alleen had moeten mogen zijn met de kinderen.
En een moeder die 3 mensen de dood in jaagt door valse aangiften te doen en iemand letterlijk tot wanhoop te drijven moet zeker gewoon rond blijven lopen ?

Want ze heeft letterlijk haar ouderlijke macht misbruikt om de kinderen tegen hem te gebruiken , als je eigen kinderen zo iets aan doet dan ben je geen haar beter dan die ze vermoord.

Zo ie zo moeten ouders nooit de kinderen gebruiken , "dus als menselijkschild gebruiken" tegen over de ex partner
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  Moderator dinsdag 24 december 2013 @ 14:59:46 #238
236264 crew  capricia
pi_134652079
De kinderen waren terecht bang voor hun vader. Hoe triest is dat? En de moeder dat maar keer op keer aangeven bij de hulpverlening... Wat moet zij zich naar voelen.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 24 december 2013 @ 15:07:37 #239
3542 Gia
User under construction
pi_134652350
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:17 schreef eight het volgende:

Yep. De moeder treft geen enkele blaam :{
Dat zegt niemand, maar haar angst was terecht, blijkbaar.
  dinsdag 24 december 2013 @ 15:09:27 #240
3542 Gia
User under construction
pi_134652402
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:40 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Er is geen rechtvaardiging om je kinderen te vermoorden en hun lichamen te verbergen alleen en louter en alleen omdat je van 50/50 naar 30/70 gaat. Het gaat niet eens om de kinderen niet mogen zien maar om van een co-ouderschap naar een gebruikelijke omgangsregeling. Wie dat als (mede)oorzaak van zijn daden ziet zou acuut weggehouden moeten worden van zijn kinderen én gesteriliseerd moeten worden. Dan ben je namelijk één van de ernstigste psychopaten die er hier in Nederland rondlopen. Wie om zo'n reden de hand aan zijn kinderen kan slaan is geen goede vader, geen normaal mens maar een psychopaat die nooit alleen had moeten mogen zijn met de kinderen.
Goh, zijn we het zowaar ergens over eens.
  Moderator dinsdag 24 december 2013 @ 15:13:04 #241
236264 crew  capricia
pi_134652527
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 15:07 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat zegt niemand, maar haar angst was terecht, blijkbaar.
Die moeder en die kinderen hebben gewoon jarenlang in angst geleefd. En achteraf blijkt die angst idd gewoon terecht te zijn geweest.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 24 december 2013 @ 15:18:21 #242
3542 Gia
User under construction
pi_134652713
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:58 schreef RAVW het volgende:

En een moeder die 3 mensen de dood in jaagt door valse aangiften te doen en iemand letterlijk tot wanhoop te drijven moet zeker gewoon rond blijven lopen ?

Want ze heeft letterlijk haar ouderlijke macht misbruikt om de kinderen tegen hem te gebruiken , als je eigen kinderen zo iets aan doet dan ben je geen haar beter dan die ze vermoord.

Zo ie zo moeten ouders nooit de kinderen gebruiken , "dus als menselijkschild gebruiken" tegen over de ex partner
Aangezien vader de kinderen vermoord heeft, geloof ik direct dat hij hier ook mee gedreigd heeft aan het adres van zijn ex-vriendin. Dus die aangiftes waren terecht.

Dat er geen bewijs is van huiselijk geweld, wil dat niet zeggen dat het nooit heeft plaats gevonden.

Mijn zus is eens aangifte gaan doen tegen haat ex, omdat hij haar, tamelijk hardhandig, tegen de grond werkte om haar mobieltje te pakken. Met die aangifte is nooit iets gedaan, want ze waren al gescheiden. Dit terwijl ze flinke blauwe plekken had, waar foto's van gemaakt zijn.
Deze aangifte en diverse meldingen bij bjz werden afgedaan als echtscheidings gerelateerde wraak.

En dan is het makkelijk om achteraf te verkondigen dat hij nooit geweldadig is geweest, want daar is geen bewijs van.

Haar grootste angst is bewaarheid. Dat zegt, m.i., genoeg.
pi_134652769
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:59 schreef capricia het volgende:
De kinderen waren terecht bang voor hun vader. Hoe triest is dat? En de moeder dat maar keer op keer aangeven bij de hulpverlening... Wat moet zij zich naar voelen.
Als je het artikel (goed) leest staat dat een hulpverlener concludeerde dat ze zich in beide gezinnen onveilig voelden. Dus ook niet bij moeder. En in een verslag van de Raad van kinderbescherming dat moeder haar lintjes uitzet bij de huisarts en andere hulpverleners.
pi_134652873
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:57 schreef eight het volgende:

[..]

Als diverse deskundigen die de zaak onderzocht hebben geconcludeerd hebben dat er GEEN aanwijzingen voor geweld zijn, waarom blijft deze onzin dan telkens hier terugkomen?
Het vermoorden van je kinderen lijkt mij de beste aanwijzing van geweld. De moeder was dus terecht bang maar de deskundigen te ondeskundig om haar verhalen serieus te nemen.
pi_134652912
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:58 schreef RAVW het volgende:

[..]

Lees jij wel wat je typt? Vermoedelijke valse aangiften staan gelijk aan je kinderen vermoorden? Spoor jij wel?
pi_134652927
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:59 schreef capricia het volgende:
Dit.
  dinsdag 24 december 2013 @ 15:36:26 #247
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_134653359
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 15:23 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Lees jij wel wat je typt? Vermoedelijke valse aangiften staan gelijk aan je kinderen vermoorden? Spoor jij wel?
weet jij wel wat valse aangiften en dat soort dingen met eens mens kunnen doen ?
Zeker als die valse aangiftes nog als waarheid worden aangezien door diverse mensne die niet verder kunnen kijken dat hun neus lang is

Smaad en laster zijn best wel hoge straffen voor te geven hoor en het is zelf op vele punten karaktermoord als je bewust iemand van iets ernstigs beschuldigt terwijl je weet dat het niet waar is.

Waarom had die moeder dan geen nieuwe relatie en die ex van haar wel ?
Was het misschien wel uit jaloersheid omdat hij er van door is gegaan ( ego van de dame beschadigt ) en dan ook nog eens haar ex met een andere dame zien gaan en dat terwijl HAAR kinderen er bij zitten ( wat ze beschouwd het als HAAR kinderen )

En van het een komt het andere
Die ex van haar had al weer gewoon een gezin opgebouwd , inc nieuwe kinderen.

Dus al met al vind ik het dan toch raar dat de EX vrouw haar man dus zwart maakt en gevaarlijk vind.
Terwijl de moedergevoel van die nieuwe dame gewoon goed zit en geen angst heeft zelf haar kinderen waren niet bang voor die nieuwe "vader"

Maar het gebeurde alleen in de hoofde van de moeder en haar familie , want bewijs was er niet voor ...
en dan nog gek vinden dat na jaren zwart gemaakt worden dat die man door draait ?
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
  dinsdag 24 december 2013 @ 15:38:58 #248
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134653431
Bizar. Het gebeurde alleen in het hoofd van moeder en haar familie ... Totdat de twee jongetjes door vaderlief vermoord werden. Maar dat komt door moeder. Bizar.
  dinsdag 24 december 2013 @ 15:43:47 #249
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_134653563
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 december 2013 15:38 schreef Copycat het volgende:
Bizar. Het gebeurde alleen in het hoofd van moeder en haar familie ... Totdat de twee jongetjes door vaderlief vermoord werden. Maar dat komt door moeder. Bizar.
Het hele idee dat die moeder gewoon altijd terecht bang is geweest voor haar ex komt bij bepaalde (gefrustreerde?) mannetjes in dit topic niet eens op. :{
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_134653635
quote:
Dit.
pi_134653642
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 15:43 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Het hele idee dat die moeder gewoon altijd terecht bang is geweest voor haar ex komt bij bepaalde (gefrustreerde?) mannetjes in dit topic niet eens op. :{
En dit.
  dinsdag 24 december 2013 @ 15:52:34 #252
3542 Gia
User under construction
pi_134653813
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 15:20 schreef WeezerButler het volgende:

Als je het artikel (goed) leest staat dat een hulpverlener concludeerde dat ze zich in beide gezinnen onveilig voelden. Dus ook niet bij moeder. En in een verslag van de Raad van kinderbescherming dat moeder haar lintjes uitzet bij de huisarts en andere hulpverleners.
Ik lees niet echt dat de kinderen onveilig waren bij moeder, maar wel wat meekregen van de veelvuldige aangiftes.

Voor de rest is een 50/50 regeling niet te doen met die afstand. Kinderen moeten tenslotte in hun eigen omgeving naar school.
De meeste regelingen zijn in een dergelijk geval 'de ene de weekenden in de even weken, de andere de oneven weken', en dan nog wat vakanties.

En omdat pa het daar niet mee eens is, vermoordt hij ze maar.

Sorry, ik zie echt niet hoe men hier de moeder de schuld van kan geven, als in 'zij heeft drie mensen de dood in gejaagd'. Right.
pi_134653854
quote:

[..]

Moderator waardige opmerking zeg. Wat een inzicht
pi_134653867
quote:
^O^
pi_134653920
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 15:52 schreef Gia het volgende:
Voor de rest is een 50/50 regeling niet te doen met die afstand. Kinderen moeten tenslotte in hun eigen omgeving naar school.
Zeist - Vleuten is slechts een halfuur rijden. Die 50/50 regeling is makkelijk te doen.
  Admin dinsdag 24 december 2013 @ 15:56:52 #256
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_134653923
quote:
Nu ben je een SBS wijf *O*

pi_134653931
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 15:53 schreef WeezerButler het volgende:

[..]

en dit. Ook erg knap om dat '(gefrustreerde?)' er bij te zetten.
Ze is zelf gewoon een (zielig) huisvrouwtje dat haar macht probeert te tonen middels fok!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 24 december 2013 @ 15:58:19 #258
3542 Gia
User under construction
pi_134653962
quote:

'Mijn man dreigt mijn kinderen te vermoorden' x tig keer.
Pa krijgt de kinderen om het weekend en de kinderen komen onder toezicht.
Pa vermoordt de kinderen.
Vriendin: hij was de beste vader ever, hij is hier toe gedwongen!

Sure.
pi_134653963
quote:

[..]

Het hele idee dat die vader gewoon altijd terecht bang is geweest dat zijn ergste nachtmerrie waarheid zou kunnen worden dankzij zijn ex komt bij bepaalde (gefrustreerde?) huisvrouwtjes in dit topic niet eens op. :{
  dinsdag 24 december 2013 @ 15:58:26 #260
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134653965
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 december 2013 15:56 schreef yvonne het volgende:

Cool! Nog even en ik ben een moeder. Die het huishouden bestiert. Wel mooi. Al die onderhuidse frustratie.
pi_134653990
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 december 2013 15:56 schreef yvonne het volgende:

[..]

Correct, jij doet er ook leuk aan mee trouwens.
pi_134653995
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 15:58 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Het hele idee dat die vader gewoon altijd terecht bang is geweest dat zijn ergste nachtmerrie waarheid zou kunnen worden dankzij zijn ex komt bij bepaalde (gefrustreerde?) huisvrouwtjes in dit topic niet eens op. :{
  Admin dinsdag 24 december 2013 @ 16:00:36 #263
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_134654025
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 15:59 schreef Tem het volgende:

[..]

Correct, jij doet er ook leuk aan mee trouwens.
Het is dan ook een hoogstaand topic. Meehuilen zul je!

En als je dat niet doet ben je een SBS wijf :')

pi_134654032
quote:

[..]

Nee, jij dan en al die frustie mannetjes.

Moeder gaat akkoord met co-ouderschap (weghouden bij haar ex kan je haar niet verwijten)
Hij bedreigt haar meerdere keren met 'het ergste' en 'een media spektakel' bij onenigheden.
Kinderen klagen bij school en bij haar dat het niet goed gaat bij Paps
Zij trekt aan alle mogelijke bellen dat ze het niet vertrouwt
Hij weigert hulp voor zijn kinderen
Hij vermoord de kinderen als er een zitting komt om de omgang terug te brengen tot gebruikelijk.

Maar hij was de goedheid zelve en is tot deze daad gedreven door zijn ex? Ben je wel wijs? Die man is gewoon een psychopaat en zijn ex was terecht bang dat dit niet goed zou aflopen.
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:01:41 #265
3542 Gia
User under construction
pi_134654059
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 15:56 schreef Mint_Clansell het volgende:
Zeist - Vleuten is slechts een halfuur rijden. Die 50/50 regeling is makkelijk te doen.
Hoe dat zo? Pa of Esther brengen en halen de kinderen? Hoe combineren zij dat met werk en haar kinderen.

Sorry hoor, maar kinderen op die leeftijd moeten op de fiets naar school kunnen en kunnen afspreken na school. Dan zijn ze het gelukkigst. Ouders moeten er samen naar streven de kinderen zo'n normaal mogelijke jeugd te bezorgen.
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:02:52 #266
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134654087
quote:

Terecht bang dat hij zijn eigen kroost zou vermoorden uit onmacht? Tenminste, ik kan me voor een ouder niet echt een ergere nachtmerrie voorstellen dat je eigen kinderen vermoorden.
pi_134654104
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:00 schreef yvonne het volgende:

[..]

Het is dan ook een hoogstaand topic. Meehuilen zul je!

En als je dat niet doet ben je een SBS wijf :')
Jij jankt voornamelijk mee met al die simpele wijven die geen enkele kritiek uiten op de moeder. Vorige deel was nog wel aardig maar dit is gewoon zielig.
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:03:52 #268
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134654112
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:02 schreef Copycat het volgende:

Terecht bang dat hij zijn eigen kroost zou vermoorden uit onmacht? Tenminste, ik kan me voor een ouder niet echt een ergere nachtmerrie voorstellen dat je eigen kinderen vermoorden.
Oh jawel. Als je ex ze vermoordt. Omdat hij doordraait.
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:04:17 #269
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134654126
Simpele wijven. Hoe simpel ben je als je in zulke hokjes denkt.
pi_134654144
quote:

[..]

En dat idee in zijn hoofd is voldoende om zijn kinderen waar hij zogenaamd zoveel van houdt te vermoorden? Meen je dat? Dus moeders die door hun exen steeds weer bedreigd worden met het vermoorden van hun kinderen meten gewoon hun muilen houden? Ja en amen knikken? Vooral geen hulp zoeken? Want dan drijven zij hun ex tot het uitvoeren van zijn bedreigingen?

Dat jij jezelf nog aan kan kijken in de spiegel zeg.
pi_134654147
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:01 schreef Gia het volgende:

[..]

Hoe dat zo? Pa of Esther brengen en halen de kinderen? Hoe combineren zou dat met werk en haar kinderen.

Sorry hoor, maar kinderen op die leeftijd moeten op de fiets naar school kunnen en kunnen afspreken na school. Dan zijn ze het gelukkigst. Ouders moeten er samen naar streven de kinderen zo'n normaal mogelijke jeugd te bezorgen.
Er zijn zat gescheiden gezinnen die dit ook doen, dus waarom het in dit geval niet zou kunnen ontgaat me? Als de kids naar school moeten dan sta je vroeger op en er zijn allerlei regelingen te treffen met bv. de school als beide ouders moeten werken. Flauwekul dus.
pi_134654195
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:04 schreef Copycat het volgende:
Simpele wijven. Hoe simpel ben je als je in zulke hokjes denkt.
Dat houdt het overzichtelijk.
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:07:29 #273
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134654218
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:06 schreef Tem het volgende:

Dat houdt het overzichtelijk.
Tja. Als jij dat in al je kortzichtigheid nodig hebt, more power to ya.
pi_134654233
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:05 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Er zijn zat gescheiden gezinnen die dit ook doen, dus waarom het in dit geval niet zou kunnen ontgaat me? Als de kids naar school moeten dan sta je vroeger op en er zijn allerlei regelingen te treffen met bv. de school als beide ouders moeten werken. Flauwekul dus.
Hee! Die is nieuw. Welke regelingen zijn er met school te treffen?
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:08:42 #275
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_134654256
quote:

[..]

terecht bang ?

lol laat me niet lachen met terecht ...
achter af is alles terecht maar er wordt hier alleen maar gepraat dat hij zijn kinderen heeft vermoord .. maar voor de rest sta je er niet bij stil dat hij zelfmoord heeft gepleegd.

Waarom omdat hij haar de kinderen niet gunde ?
Nee dan had hij ook gewoon door kunnen leven maar die man was gewoon helemaal de wanhoop nabij door het toedoen van zijn ex vrouw

Dus Mede door haar eigen daad is het zo ver gekomen dat het nu zo eindigt is.
pi_134654277
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:04 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

En dat idee in zijn hoofd is voldoende om zijn kinderen waar hij zogenaamd zoveel van houdt te vermoorden? Meen je dat? Dus moeders die door hun exen steeds weer bedreigd worden met het vermoorden van hun kinderen meten gewoon hun muilen houden? Ja en amen knikken? Vooral geen hulp zoeken? Want dan drijven zij hun ex tot het uitvoeren van zijn bedreigingen?

De ouders hebben allebei schuld dat het zo ver is gekomen.

Inlevingsvermogen in de situatie van een vader die allerlei beschuldigingen om zijn oren krijgt en die langzaam zijn kinderen dreigt kwijt te raken omdat allerlei instanties zich bemoeien met zijn privéleven en een ex die de scheiding niet goed heeft verwerkt en hem daarom op allerlei manieren probeert dwars te zitten om zijn kinderen te zien, is je kennelijk vreemd.

pi_134654309
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:08 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Naschoolse opvang. Is heel normaal tegenwoordig.
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:10:56 #278
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_134654322
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:08 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ze hadden al 4 jaar co-ouderschap, dus er was heus wel iets geregeld. Nieuwe regeling was nog niet ingegaan.
pi_134654327
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

Tja. Als jij dat in al je kortzichtigheid nodig hebt, more power to ya.
Bedankt, ga ik weer in mijn gefrustreerde gescheiden mannen hokje zitten.
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:12:38 #280
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134654371
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:11 schreef Tem het volgende:

Bedankt, ga ik weer in mijn gefrustreerde gescheiden mannen hokje zitten.
Kijk je uit dat je ex je niet laat doordraaien?
pi_134654412
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

Kijk je uit dat je ex je niet laat doordraaien?
Zal even vertellen dat ze mijn ex is. Haal jij die citroen er even uit?
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:14:09 #282
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_134654417
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:09 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

De ouders hebben allebei schuld dat het zo ver is gekomen.

Inlevingsvermogen in de situatie van een vader die allerlei beschuldigingen om zijn oren krijgt en die langzaam zijn kinderen dreigt kwijt te raken omdat allerlei instanties zich bemoeien met je privéleven en een ex die de scheiding niet goed heeft verwerkt en je daarom op allerlei manieren probeert dwars te zitten om je kinderen te zien, is je kennelijk vreemd.

maar zo is het vaak wel .. en zeker als die andere ook al weer een nieuwe verhouding heeft met "nieuwe" kinderen er bij waar het dus gewoon goed mee gaat.
Anders had die nieuwe vrouw ook wel een halt toegeroepen maar die is juist op zijn hand
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:14:56 #283
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134654443
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:13 schreef Tem het volgende:

Zal even vertellen dat ze mijn ex is. Haal jij die citroen er even uit?
Sorry, ik denk dat zij daar beter bij kan. Ik ben te ver van je verwijderd.
pi_134654480
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:10 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Naschoolse opvang. Is heel normaal tegenwoordig.
Dat ligt niet bij de school hoor.. die hebben wel plaatsen maar die zitten altijd vol. Dan nog heb je een probleem in de ochtenden. Hier met 105.000 inwoners 8 voorschoolse opvangplekken...

Daarnaast is het absurd kinderen in de opvang te dumpen terwijl er thuis een ouder smacht naar die kinderen.
pi_134654486
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Sorry, ik denk dat zij daar beter bij kan. Ik ben te ver van je verwijderd.
Scherp.
pi_134654510
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:14 schreef RAVW het volgende:
Anders had die nieuwe vrouw ook wel een halt toegeroepen maar die is juist op zijn hand
En dat is ook helemaal niet raar dat zij de kant van de vader kiest, want dat is haar geliefde en met de moeder heeft zij niets te maken. Zij hoort en ziet ook maar één kant. Dat er uberhaupt idioten zijn hier die hun beschuldigende vingertjes naar haar wijzen is al van de gekken natuurlijk.
pi_134654530
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:16 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dat ligt niet bij de school hoor.. die hebben wel plaatsen maar die zitten altijd vol. Dan nog heb je een probleem in de ochtenden. Hier met 105.000 inwoners 8 voorschoolse opvangplekken...

Daarnaast is het absurd kinderen in de opvang te dumpen terwijl er thuis een ouder smacht naar die kinderen.
Smoesjes smoesjes. Heb je geen echte argumenten meer?

Wel knap dat je precies weet hoe hun situatie was en hoe het op school was geregeld.
pi_134654578
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:17 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

En dat is ook helemaal niet raar dat zij de kant van de vader kiest, want dat is haar geliefde en met de moeder heeft zij niets te maken. Zij hoort en ziet ook maar één kant. Dat er uberhaupt idioten zijn hier die hun beschuldigende vingertjes naar haar wijzen is al van de gekken natuurlijk.
maar ze trok niet aan de bel toen hij om 20:00 naar Luxemburg vertrok!!!
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:20:36 #289
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134654627
quote:

[..]

Zijn ergste nachtmerrie was dat hij z'n kinderen niet meer mocht zien, haar ergste nachtmerrie was dat hij zijn familiedrama dreigement zou uitvoeren, we weten wiens ergste nachtmerrie uitgekomen is.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:20:48 #290
3542 Gia
User under construction
pi_134654635
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:05 schreef Mint_Clansell het volgende:

Wil niet zeggen dat dat ideaal is, of het beste voor de kinderen.
Daarbij was het voor deze kinderen belangrijk dat er rust kwam.

De regeling werd, in het belang van de kinderen, zoals het voor zoveel gescheiden ouders geldt: hoofdverblijf bij de ene ouder, om het weekend naar de andere ouder.
Daarbij mochten haar kinderen niet aanwezig zijn, wat deze regeling tot een perfecte oplossing maakt.

Maar vader stelde, schijnbaar, zijn belang boven dat van de kinderen en maakt zijn eerdere dreigementen waar.

En niet in een opwelling, maar nauwkeurig gepland, zodat het zo zwaar mogelijk zou zijn voor de moeder.

En dan moet ik medelijden hebben met een nieuwe vriendin die met haar verhaal in het AD moeder nog even wil natrappen en haar Jeroen afschildert als de meest liefdevolle vader ever.

Voor Esther, mocht je meelezen:
Mens denk toch na.
Als hij zijn eigen kinderen kan vermoorden uit wraak op zijn ex, had hij dat ook met de jouwe kunnen doen, als hij zichzelf niet van kant had gemaakt. Daar is niet veel meer voor nodig dan wat 'echtelijke' ruzies.
pi_134654651
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:19 schreef ejfaar het volgende:

[..]

maar ze trok niet aan de bel toen hij om 20:00 naar Luxemburg vertrok!!!
Ik en mijn ouders gingen vroeger ook altijd 's avonds laat op vakantie. Dit zegt echt helemaal niets.
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:21:41 #292
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_134654672
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:17 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

ja maar ik weet ook dat als een alleenstaande moeder die een nieuwe man in huis haalt , dit niet snel zou doen als ze merkt dat die man "dingen" kan doen bij haar kids
dit is een gevoel die je als moeder snel merkt ....
maar waarom is het bij de eens zo heel extreme aanwezig en bij de andere niet .. kijk als de nieuwe vriendin ook wat had opgemerkt dan was er al een hele ander iets ..
pi_134654688
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:20 schreef Gia het volgende:
Voor Esther, mocht je meelezen:
Mens denk toch na.
Als hij zijn eigen kinderen kan vermoorden uit wraak op zijn ex, had hij dat ook met de jouwe kunnen doen, als hij zichzelf niet van kant had gemaakt. Daar is niet veel meer voor nodig dan wat 'echtelijke' ruzies.
Jij bent echt niet goed bij je hoofd. Zoek hulp.
pi_134654726
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:22 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Jij bent echt niet goed bij je hoofd. Zoek hulp.
dit dus
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:23:56 #295
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_134654758
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:21 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Ik en mijn ouders gingen vroeger ook altijd 's avonds laat op vakantie. Dit zegt echt helemaal niets.
Het was wél vreemd dat hij dat deed de avond vóór de bespreking met Jeugdzorg (en hij de volgende dag daar dus niet aanwezig zou zijn). Maar goed, wellicht wist mevrouw Kelder dat niet.
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:25:07 #296
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_134654798
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:20 schreef Gia het volgende:

[..]

En niet in een opwelling, maar nauwkeurig gepland, zodat het zo zwaar mogelijk zou zijn voor de moeder.

iemand 4 jaar lang zwart maken en rechtszaken aangaan , en hier bij ook nog eens doelbewust om je kinderen weg te halen bij je ex man ( dit omdat je het hem niet gunt ivm een nieuwe relatie )
dat was zeker wel uit een opwelling ??
of misschien toch wel met voorbedachte raden

dus wat is het verschild , ook zij weet dat de kinderen aan het kortste eind zouden trekken uiteindelijk ....
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:26:50 #297
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_134654863
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:25 schreef RAVW het volgende:

[..]

iemand 4 jaar lang zwart maken en rechtszaken aangaan , en hier bij ook nog eens doelbewust om je kinderen weg te halen bij je ex man ( dit omdat je het hem niet gunt ivm een nieuwe relatie )
dat was zeker wel uit een opwelling ??
of misschien toch wel met voorbedachte raden

dus wat is het verschild , ook zij weet dat de kinderen aan het kortste eind zouden trekken uiteindelijk ....

Speculatie.
pi_134654940
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:26 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Speculatie.
Het is geen speculatie dat ze hem zwart maakte zonder enig bewijs, jarenlang.
Helaas zijn alle vrouwen hetzelfde ;(
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:28:38 #299
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_134654942
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:26 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Speculatie.
vaak wel de harde waarheid
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:29:39 #300
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_134654983
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:28 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Het is geen speculatie dat ze hem zwart maakte zonder enig bewijs, jarenlang.
Helaas zijn alle vrouwen hetzelfde ;(
Je maakt jezelf nu wel erg belachelijk..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')