SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
Hij IS sowieso al interessanter dan Laura Sjakkelienquote:Op maandag 23 december 2013 21:11 schreef ddx het volgende:
Heb niet het idee dat Andre een boeinde gast is.
quote:Op maandag 23 december 2013 21:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij IS sowieso al interessanter dan Laura Sjakkelien
Hij heeft sws nu al meer gezegd.quote:Op maandag 23 december 2013 21:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 december 2013 21:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
André is n baas, en hij heeft ook best humor hoorquote:Op maandag 23 december 2013 21:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
+1quote:
Ja dat weet ik ook wel. Ik hoef mezelf niet te overtuigenquote:Op maandag 23 december 2013 21:12 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
André is n baas, en hij heeft ook best humor hoor
Tongen met ET?quote:Op maandag 23 december 2013 21:13 schreef Maver24 het volgende:
Wat gaat andre nou doen voor opdracht in het huis?
Het klinkt in eerste opzicht als voorbereidingen op een milde terroristische aanslag maar ik wens je een fijne avond!quote:Op maandag 23 december 2013 21:12 schreef Strani het volgende:
Zo. Moeder weggebracht naar luchthaven, kerstboodschappen gehaald, gasfles gehaald.
En nou zit ik en sta ik voorlopig niet meer op.
Haha nee. Echt niet, NSA.quote:Op maandag 23 december 2013 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Het klinkt in eerste opzicht als voorbereidingen op een milde terroristische aanslag maar ik wens je een fijne avond!
Hij heeft de supermarkt overleefd...als iets een terroristische aanslag is, is het dat.quote:Op maandag 23 december 2013 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Het klinkt in eerste opzicht als voorbereidingen op een milde terroristische aanslag maar ik wens je een fijne avond!
Het was inderdaad heel ergquote:Op maandag 23 december 2013 21:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij heeft de supermarkt overleefd...als iets een terroristische aanslag is, is het dat.
Ik heb het niet gehoord, maar ik kan het gemist hebbenquote:Op maandag 23 december 2013 21:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Haha. Maar jullie weten het ook nog niet?
Het is echt ooooveral hetzelfdequote:Op maandag 23 december 2013 21:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was inderdaad heel ergEn de Spanjaarden allemaal aan het kletsen in alle gangpaden, ondanks de drukte.
Ik ben onderweg naar huis dus dan zullen we wel wat meer weten straks denk ikquote:Op maandag 23 december 2013 21:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord, maar ik kan het gemist hebben
Met stille trom.quote:Op maandag 23 december 2013 21:16 schreef Strani het volgende:
Heeft iemand nog gezien hoe Laura en Jacqueline het huis uit gingen? Met een flinke trap, hoop ik?
Volgens mij is het een klein trapjequote:Op maandag 23 december 2013 21:16 schreef Strani het volgende:
Heeft iemand nog gezien hoe Laura en Jacqueline het huis uit gingen? Met een flinke trap, hoop ik?
Volgens mij begonnen ze bij die andere daar ook niet meteen mee.quote:Op maandag 23 december 2013 21:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ben onderweg naar huis dus dan zullen we wel wat meer weten straks denk ik
Met het maanzaad van André?quote:Op maandag 23 december 2013 21:16 schreef Strani het volgende:
Ze zijn weggekekenquote:Op maandag 23 december 2013 21:16 schreef Strani het volgende:
ik was om 11 uur bij "onze" nettorama en het was dramaquote:Op maandag 23 december 2013 21:17 schreef Diaan73 het volgende:
Vanavond was het bij onze Nettorama erg rustig...
Dit is anders een fucking lekker nummer.quote:
Nettodrama, hihihquote:Op maandag 23 december 2013 21:18 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik was om 11 uur bij "onze" nettorama en het was drama
Een uur voordat wij kwamen, was het ook heel druk geweest. Wij hadden geluk dus.quote:Op maandag 23 december 2013 21:18 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
Bij mijn Nettorama was het ook rustig om 12 uur. Zal morgen wel geheel anders zijn.quote:Op maandag 23 december 2013 21:18 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
uhuh:)quote:Op maandag 23 december 2013 21:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit is anders een fucking lekker nummer.
Ik heb het 2x geprobeerd maar er was een kerstmarkt in het winkelcentrum...en aangezien dat vlakbij een bejaardencentrum wasquote:
Alles voor het goede doel!quote:Op maandag 23 december 2013 21:17 schreef Zaktabak het volgende:
Wil ik niet zeuren, maar Giel kan zich toch bedenken dat 'schaap' ook wel op nederige manier wordt gebruikt en dat Mw. Schaap daar ongetwijfeld vaak mee is gepest?
Pijnlijke actie van Giel...
Ik hoef het niet te zienquote:Op maandag 23 december 2013 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Andre en Laura zouden nog wel leuke kinderen krijgen.
Jawel, maar alleen doneren is voor hun het makkelijkst. Hoeven ze verder niets bij te houden.quote:Op maandag 23 december 2013 21:21 schreef Zaktabak het volgende:
Plaat aanvragen kan niet meer? Omdat er voornamelijk reclame wordt gemaakt voor het doneren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |