Wel een mooie filmquote:Op maandag 23 december 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had een paar jaar terug een eerste date, gingen we naar Der UntergangGoeie film voor een date.
quote:Op maandag 23 december 2013 20:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Plaatje gelinkt voor tijdens LSD
Die is vast heel slecht joh. ALtijd het origineel kijken. Zeker als het Japans is.quote:Op maandag 23 december 2013 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die is toch ook in het engels?
Wat bedoel je precies ouwe bokketuffer?quote:Op maandag 23 december 2013 20:43 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Koekje van eigen deeg. Boeler.
Maar uh, tas al gepakt ja. Alleen ik kan mn camera niet opladenquote:Op maandag 23 december 2013 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Knut. Tassen al ingepakt?
[ afbeelding ]
Je vriendin heeft de oplader voor iets anders nodig?quote:Op maandag 23 december 2013 20:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar uh, tas al gepakt ja. Alleen ik kan mn camera niet opladen
Toen ik grapjes maakte over dat Smoofie een pinda was moest jij weer buzzkillen.quote:Op maandag 23 december 2013 20:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies ouwe bokketuffer?
ok,heb je tips? Ga ik zo even.downloadenquote:Op maandag 23 december 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is vast heel slecht joh. ALtijd het origineel kijken. Zeker als het Japans is.
quote:Op maandag 23 december 2013 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die is toch ook in het engels?
Van publieke opinie weet ik niet, maar ze zijn wel enorm streng ja. Zelfs voor eigen gebruik hoeveelheid cannabis (paar gram) kan je al gevangenisstraf krijgen.quote:Op maandag 23 december 2013 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Hoe kijkt de publieke opinie eigenlijk naar drugs in Japan. Is het daar een groot taboe?
Adapter kwijt?quote:Op maandag 23 december 2013 20:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar uh, tas al gepakt ja. Alleen ik kan mn camera niet opladen
Ik zou niet weten waar je 't over hebt.quote:Op maandag 23 december 2013 20:44 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Toen ik grapjes maakte over dat Smoofie een pinda was moest jij weer buzzkillen.
Naja, je had het internationaal kunnen maken.. Duits heb je al gehad, daarna in de slaapkamer Russisch en Grieksquote:Op maandag 23 december 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel ja... maar niet zo geschikt voor een date.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 december 2013 20:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naja, je had het internationaal kunnen maken.. Duits heb je al gehad, daarna in de slaapkamer Russisch en GrieksDeze is slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jezus wat een matige grappen kapiquote:Op maandag 23 december 2013 20:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je vriendin heeft de oplader voor iets anders nodig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet natuurlijk niet wat je al gezien hebt.quote:Op maandag 23 december 2013 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok,heb je tips? Ga ik zo even.downloaden
Nopequote:Op maandag 23 december 2013 20:45 schreef kapiteintje het volgende:
Geo al eens op z'n Russisch gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |